Dat ook wel, vorig jaar nog tegen Gurney eigenlijk. Wel een vreemd potje zo. Wel jammer, vond Sherrock eindelijk weer eens een keer goed gooien, vergooit ze het op zo’n manier terwijl ze normaal zo klinisch is op de dubbelsquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Evans heeft ook vaak potjes verloren die hij makkelijk had moeten winnen, is hem ook wel eens gegund
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft het bullen verloren.
Dit gaat fout.
Homo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta v-v-volledig achter Meikle @:mani89
Duidelijk! Ik ga naar bedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft het bullen verloren.
Dit gaat fout.
misschien kan hij Ahoy vol krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef BB-King het volgende:
Als Barney van "The Barber" verliest mag hij wat mij betreft weer met pensioen gaan.
Hij gooit wel als een Duitser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta v-v-volledig achter Meikle @:mani89
Ja, ze had echt wel kansen. Helaas, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ook wel, vorig jaar nog tegen Gurney eigenlijk. Wel een vreemd potje zo. Wel jammer, vond Sherrock eindelijk weer eens een keer goed gooien, vergooit ze het op zo’n manier terwijl ze normaal zo klinisch is op de dubbels
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Moeke Poep gaat de pijp aan Maarten geven.
Ricky heeft een lager zwaartepunt, dat helpt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ze had echt wel kansen. Helaas, volgende keer beter.
Toch raar dat het verschil tussen mannen en vrouwen nog steeds zo groot is. Darten is toch geen spelletje waar je als man fysiek per se in het voordeel bent.
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Raybar kijken of bedtijd? Zeg het maar jongens
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk half volgen. Mn moeder is stervende helaas...
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die nu naar bed gaat komt DRT niet meer in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is al twee weken geleden.
Doe normaal idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is al twee weken geleden.
Oké ik blijf wel even.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die nu naar bed gaat komt DRT niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |