ben gaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat. Fijn dat je geen Netflix ben gaan kijken maar gewoon hier met ons bent
Zin in joh!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]
Jaaaa ik heb een like van Marcel Meijer!!!
Zak in elkaar joh kkgekquote:
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Danseresje op de achtergrond ook meer dan uitstekend in beeld
@capuchon_jongen zou dit wegmodden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kkgek
Die snapt nooit referenties.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Capuchon_jongen zou dit wegmodden.
Blomke fan Romke Genotquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik loop ja door de straten
sow koekoekquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kkgek
In de dartwereld betekent zoiets dat hij juist meer in topvorm is geraakt.quote:
Vandaar de banquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Paul is toch helemaal geen Belg? Wel achterlijk
Is Paul ook een Belg?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oppassen. Als je dit soort dingen over @:paul zegt heb je zomaar een ban te pakken
Dan wandel je rechtstreeks een ban in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oppassen. Als je dit soort dingen over @:paul zegt heb je zomaar een ban te pakken
Rond is ook een vormquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
In de dartwereld betekent zoiets dat hij juist meer in topvorm is geraakt.
Beetje touren door een groot deel van het land, beginnen bij Faro/Lagos en eindigend bij Portoquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar ben sinds afgelopen januari op een paar dagen op Koh Rong na continu in de weer geweest dus gun mijzelf nu enige rustdeze mei en zomer volgen de actieve vakanties wel weer.
Waar ga je heen in Portugal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil barney army wel even zien
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ik overweeg glasvezel, ze zijn het hier pas volledig komen leggen. Heb je het sindskort?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Glasvezel is helemaal kut, hele tijd bufferen![]()
Met ADSL geen last van
Ik heb wel een skystreampje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me even een Viaplay striempje DM'en. Hesgoal is offline gehaald
Gedraagt zich ook nog extra achterlijk om reacties uit te lokken en we stinken er allemaal in. Tja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Paul is toch helemaal geen Belg? Wel achterlijk
Glasvezel hier. Geen last van dat soort taferelen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Met ADSL geen last van
Sinds vandaag, ben nog niet overtuigdquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg glasvezel, ze zijn het hier pas volledig komen leggen. Heb je het sindskort?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef RipCity het volgende:
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil barney army wel even zien
Heb je wel een fatsoenlijke router? Standaard router die je erbij krijg gelijk de grijze kliko in gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Met ADSL geen last van
App resetten. Je hebt sowieso een nieuw ip-adres gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Met ADSL geen last van
Iets hogere schoentjes doen haar goed.quote:
Standaard ding ja. Zal eens kijken voor vervanging, thanksquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Heb je wel een fatsoenlijke router? Standaard router die je erbij krijg gelijk de grijze kliko in gooien.
Evans.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zouden jullie eerder doen Evans of Sherrock?
zo lelijk is Sherrock toch niet? Zeker niet als je haar vergelijkt met veel andere vrouwelijke dartersquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik proberenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
App resetten. Je hebt sowieso een nieuw ip-adres gekregen.
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Allebei! Allebei!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef RipCity het volgende:
Wth mogen vrouwen tegenwoordig meedoen. Dat is wel ultieme fail als je daarvan verliest
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is dan ook een achterlijke stront Belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |