Nou, ik gooide afgelopen week Eredivisie en zelfs de koploper die veel te goed voor de rest is staat nog opgelucht te juichen als ze van je winnenquote:
Ik ben wel van de ietwat actievere vakantiesquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima, 7 uur vliegen, 11 uur daar. Bestel je op een strandbedje een grote pils, beetje wegdommelen tot 2-3 en inchecken.
quote:
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winterquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik wacht de review van @:Gurneyisbestoke af.
Tl;drquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winter![]()
Twijfelde om een ander eiland te pakken maar toch weer voor Tenerife gegaan. Ben wel eens benieuwd hoe zo’n reisje gaat aanvoelen waarin ik geen enkel gevoel of druk van haast heb want normaal blijf ik nooit lang op dezelfde plek laat staan dat ik iets twee keer bezoek.
Ik hou ook niet van die treurige all in vakanties in Spanjequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben wel van de ietwat actievere vakanties
Komende maart rond bonjouren in PortugalEerst even wat Sjempions Liek kijken over de grens in februari
Moet je ook wel een beetje mazzel bij hebben toch, ben vroeger (en recent) vrij regelmatig Lanzarote geweest in dezelfde periode of zelfs februari/maart maar dan heb je toch soms ook wel relatief kutweerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winter![]()
Twijfelde om een ander eiland te pakken maar toch weer voor Tenerife gegaan. Ben wel eens benieuwd hoe zo’n reisje gaat aanvoelen waarin ik geen enkel gevoel of druk van haast heb want normaal blijf ik nooit lang op dezelfde plek laat staan dat ik iets twee keer bezoek.
Zijn probleem. En het jouwe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net als Wereldgozer, omdat je zijn piemol klein noemde. Zit ik weer met een chagrijn.
Ik probeer jullie een beetje positieve afleiding van deze wedstrijd te bieden dus lees nou maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |