Aanslagen genot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.

Visvakantie zekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Van half januari tot half februari naar achtereenvolgens Bali, Kuala Lumpur & Singapore

heywoodu

heywoodu

@Doevelaer werkt bij Foster Parents Plan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Van half januari tot half februari naar achtereenvolgens Bali, Kuala Lumpur & Singapore

De voorraad raakt op ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:doevelaer werkt bij Foster Parents Plan?
Nee, kinderen kopen.quote:

Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Is het nou een act dat jullie zo vaak die airfryer aanzetten of..?

Lekker op alle Instagram fotoplekjes poserenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.

Rauw is zo'n kroket toch minder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:

Airfryerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:

Lekker om 6.00 ochtends vliegen met Transavia en dus sleutelpuntjes bij?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vanaf zaterdag twee weekjes. Tussen 1 en 8 januari ben ik op Tenerife te vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |