Laag gaan is ook gaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu die over ieder lullig niets betekend ski toernooitje een column maakt klaagt over laag niveau bij het darts.
Nou nou nou, persoonlijk worden is ook weer niet nodig hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu die over ieder lullig niets betekend ski toernooitje een column maakt klaagt over laag niveau bij het darts.
Gebbetje ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, persoonlijk worden is ook weer niet nodig hoor
Met je hoofd.
Alle ballen op Miekelquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Kopiko het volgende:
Barney poept intussen de overloop onder.
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu komt voor het eerst in jaren eens buurten en wordt met de grond gelijk gemaakt
Jij volgt Lifeofyvonne?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen roddelen aan het kijken ben!
Ja, het is een l met een streepje erdoor maar daar doet de PDC niet aan. En dat is meer een w dan een l.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bialecki spreek je dus uit als biowetski?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!
Rodelahiti!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!
Er was toch ook een letter waar Fok niet aan doet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is een l met een streepje erdoor maar daar doet de PDC niet aan. En dat is meer een w dan een l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |