Die heb ik hier nog nooit gezien dus dat zal wel niet. Maar is niet erg rond kerst mag ik weer uit mijn quarantainequote:
Ik besefte mij net wel dat ik echt wat beter te werk moet gaan met boodschappen doen..quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik met m'n zieke kop in isolatie zat was iedereen met vakantie
Maar wie haalt er nou steeds voor twee weken aan eten in huis?quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik besefte mij net wel dat ik echt wat beter te werk moet gaan met boodschappen doen..
Als ik sommige winkelwagens zie deze dagen, hebben sommigen genoeg voor een groot deel van januariquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wie haalt er nou steeds voor twee weken aan eten in huis?
Veel mensen. Aan de karren te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Ik kan hooguit drie dagen vooruit denkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal niet teveel, op 2e kerstdag is het lekker rustig in de supermarktquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel mensen. Aan de karren te zien.
Ik maak vaak een keurig lijstje voor de hele week, maar veel groente blijft niet zolang goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Ik kan hooguit drie dagen vooruit denken
Ook dat, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak vaak een keurig lijstje voor de hele week, maar veel groente blijft niet zolang goed
En dan halverwege komt er iets tussendoor en klopt het niet meer en dan kan ik dingen weggooien, dat is zonde.
En op dag 2 bedenk ik me dat ik toch geen zin hem om te koken wat op de planning stond en haal ik weer iets anders.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Ik kan hooguit drie dagen vooruit denken
Maar m'n veestapel vreet alleen vers.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:00 schreef Senn88 het volgende:
Groente heb ik altijd wel in de vriezer liggen.
vers is wel lekkerder..quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar m'n veestapel vreet alleen vers.
Ik bij voorkeur ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar m'n veestapel vreet alleen vers.
Mwah, textuur van sommige dingen wordt wel minder. Broccoli enzo.quote:
alleen doperwten uit de vriezer zijn prima.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, textuur van sommige dingen wordt wel minder. Broccoli enzo.
Geen last van maar ik verwerk het toch zodat het niet te herleiden isquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kook ik toch dood.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |