quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
is er uberhaupt iemand aan het werk?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bikkel! Ik ook, maar gewoon rustig aan doen.
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Oei beterschap.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.
Thanks. Voordeel is wel dat ik nu, terwijl ze allebei slapen, ook even in bed kan bijkomenquote:
Beterschap aan bebe en vriend!quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als kind en vriend niet ontzettend ziek waren. Zorgverlof dus maar.
Thanks!quote:
Snap ik helemaal. Hoe is het nu?quote:
Beterschap en succes met de zorg en zo ❤🩹quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joe.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Nog steeds benauwd hoesten verkouden. Geen koorts meer maar ben echt energieloos.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Snap ik helemaal. Hoe is het nu?
Ik kan niet wachten tot de ziekenboeg hier voorbij is. Al bijna twee weken ellende
Het is beter dan crack dus gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:39 schreef TaMieke het volgende:
In dubio of ik nieuw sportspul zal bestellen. Winkelmandje al gevuldweer veel te veel uiteraard
In bed blijven dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog steeds benauwd hoesten verkouden. Geen koorts meer maar ben echt energieloos.
Al gedaan. Ik ga er maar vanuit dat ik veel terug ga sturenquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is beter dan crack dus gewoon doen.
Ga straks wel weer even een dutje doen. Heb net eerst beetje afgestoft en de tafels met dettol afgenomen. Wil ook zien dat ik de was allemaal gedroogd krijgquote:
ik las doodgeredenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:19 schreef Tegan het volgende:
Zin maken om pakketje op te gaan halen waarvan bezorger is doorgereden zonder aan te bellen.
Meh, waardeloosquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog steeds benauwd hoesten verkouden. Geen koorts meer maar ben echt energieloos.
Hoe steriel is jouw huis wel niet? Krijg bijna de neiging om wetenschappers te vertellen dat ze jouw woning kunnen gebruiken als ze onderzoek willen doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ga straks wel weer even een dutje doen. Heb net eerst beetje afgestoft en de tafels met dettol afgenomen. Wil ook zien dat ik de was allemaal gedroogd krijg
Beter dan dat ie het over de schutting tieft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:19 schreef Tegan het volgende:
Zin maken om pakketje op te gaan halen waarvan bezorger is doorgereden zonder aan te bellen.
Ik had een "afgeleverd" pakketje. Maar er was niks binnen gekomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan dat ie het over de schutting tieft.
Daar gaan echt dagelijks alle mogelijke schoonmaakmiddelen doorheenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe steriel is jouw huis wel niet? Krijg bijna de neiging om wetenschappers te vertellen dat ze jouw woning kunnen gebruiken als ze onderzoek willen doen.
Afgelopen dagen echt niets gedaan. Vandaag voor het eerst weer. Begreep van mijn buurvrouw dat herstel wel een week of 2 kan durenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, waardeloosNeem je wel goed je rust?
Denk dat het hier nu stikt van de corona bacterie hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe steriel is jouw huis wel niet? Krijg bijna de neiging om wetenschappers te vertellen dat ze jouw woning kunnen gebruiken als ze onderzoek willen doen.
Niet teveel doen hoor. Als je ziek bent moet je vooral lekker uitrusten en veel slapen. En kan ook wel langer duren dan 2 weken. Heb een collega die nog steeds herstellende is na een half jaar. Maar die valt officieel in de categorie long-covid. Hoop dat jij daar niet in belandtquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen echt niets gedaan. Vandaag voor het eerst weer. Begreep van mijn buurvrouw dat herstel wel een week of 2 kan duren
WTFquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had een "afgeleverd" pakketje. Maar er was niks binnen gekomen.
Na 2 dagen kwam ik erachter dat ie in mn papierbak lag![]()
Hoop het ook niet! Zit nu ook tussendoor op de bank hoor even bij te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet teveel doen hoor. Als je ziek bent moet je vooral lekker uitrusten en veel slapen. En kan ook wel langer duren dan 2 weken. Heb een collega die nog steeds herstellende is na een half jaar. Maar die valt officieel in de categorie long-covid. Hoop dat jij daar niet in belandt
Tussendoor? Dus je gaat straks nog wat doen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet! Zit nu ook tussendoor op de bank hoor even bij te komen.
Er moet toch gepoetst worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tussendoor? Dus je gaat straks nog wat doen?
Ja moet straks boodschappen halen. Voedsel is opquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tussendoor? Dus je gaat straks nog wat doen?
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja moet straks boodschappen halen. Voedsel is op
quote:
Jawel sindskort! Over 2 weken kan ik wat laten bezorgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs de appie heeft geen bezorgservice daar?
Precies op tijd om niet helemaal te verhongeren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jawel sindskort! Over 2 weken kan ik wat laten bezorgen
Maar dan ook echt net.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies op tijd om niet helemaal te verhongeren.
Nou mijn babyvet geeft daarin wel een ruimer termijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies op tijd om niet helemaal te verhongeren.
700 km LOPEN?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef DrMarten het volgende:
Zo, na 700 km in 2 dagen is het tijd voor een koud biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |