Milfjequote:
Ik zou het eerder koud en uitdagend noemen.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan ook goede seks zijn, maar met wat waterschade voor de hotelkamer..
Het feit dat het een collega is en een dochter van een collega zou juist een extra prikkelende dimensie toevoegen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is DrMarten de nieuwe Faxie? Lekkere wijven afwijzen op irrelevante criteria.
I like the way you think.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat het een collega is en een dochter van een collega zou juist een extra prikkelende dimensie toevoegen.
Ik ben niet meer zo van de relaties met collega's. Been there done thatquote:Op woensdag 21 december 2022 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat het een collega is en een dochter van een collega zou juist een extra prikkelende dimensie toevoegen.
Ik beloof bij deze nooit After Eight te eten vlak voordat we gaan neuken.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden! Dat je van After Eight houdt is dan ook een van je weinige minpunten.
Jeetje, moeten we nu 2 weken wachten tot we weer gemopper over jou werk lezenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:18 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de afwezigheidsmelding is ingeschakeld. Vakantie!
Tanden poetsen is ook okquote:Op woensdag 21 december 2022 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze nooit After Eight te eten vlak voordat we gaan neuken.
Fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo van de relaties met collega's. Been there done that
Op fok. Hier zit Air, niemand anders nodig toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar waar ga ik anders mannen ontmoeten.
De teksten van Air bevredigen me toch minder optimaal dan een daadwerkelijke man (in mijn armen)quote:Op woensdag 21 december 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op fok. Hier zit Air, niemand anders nodig toch?
Da's weer zo zonde van het genot van de nasmaak.quote:
Dank voor deze wingman actie.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op fok. Hier zit Air, niemand anders nodig toch?
Wanneer spreken we af dan zodat ik ik jou kan nemen? Al dan niet in mijn armen.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
De teksten van Air bevredigen me toch minder optimaal dan een daadwerkelijke man (in mijn armen).
Scrooge!quote:
Dit antwoord weet je alquote:Op woensdag 21 december 2022 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af dan zodat ik ik jou kan nemen? Al dan niet in mijn armen.
Één van jouw minpunten.quote:
Maar straks heb je iemand in het echt gevonden en kom je er achter wat air werkelijk waard is. En dan ben je hem kwijtquote:Op woensdag 21 december 2022 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
De teksten van Air bevredigen me toch minder optimaal dan een daadwerkelijke man (in mijn armen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |