Vanuit de jacuzzi kun je helemaal geen vuurwerk buiten zien.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meid het ging me niet om de seks daar ben ik niet bruikbaar meer voor. Gaat om het chillen
Geef je adres maarquote:Op woensdag 21 december 2022 14:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je mij een pak aardbeien optimel yoghurt bezorgen?
Kan ook goede seks zijn, maar met wat waterschade voor de hotelkamer..quote:
Leren goede seks van te maken!quote:
Ben niet zo van de Priscilla's.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon even Priscilla van 23 met kinderen liken en dan ben je niet eenzaam
Van je collega's moet je het maar hebbenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Priscilla's.
Mijn collega's willen me wel koppelen aan een 14 jaar jongere Kelly (met kind)
Dat zie je niet zo zitten?quote:Op woensdag 21 december 2022 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Priscilla's.
Mijn collega's willen me wel koppelen aan een 14 jaar jongere Kelly (met kind)
Misschien ist wel n heel lekker wijf..quote:Op woensdag 21 december 2022 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben
Dat is ze. En paar schaaltjes meer dan ik.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien ist wel n heel lekker wijf..
Niet de beste combinatie dus.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is ze. En paar schaaltjes meer dan ik.
En dochter van een andere collega
Dan moet je niet zeuren over dat kindquote:Op woensdag 21 december 2022 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is ze. En paar schaaltjes meer dan ik.
En dochter van een andere collega
Gewoon op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren over dat kind
Of Lindt Excellence Intense Mint.quote:
Is DrMarten de nieuwe Faxie? Lekkere wijven afwijzen op irrelevante criteria.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
Dan moet je niet zeuren over dat kind
Blijkbaar. Ik wijs mannen tenminste niet af. Ik durf gewoon niet af te sprekenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is DrMarten de nieuwe Faxie? Lekkere wijven afwijzen op irrelevante criteria.
Preventief afwijzen wordt dat ook wel genoemd.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
Blijkbaar. Ik wijs mannen tenminste niet af. Ik durf gewoon niet af te spreken
O je bent man o je bent in mij geïnteresseerd? Nee dat doen we niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Preventief afwijzen wordt dat ook wel genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |