Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?quote:
Nee bluetooth speakertjequote:
Dat is wel beetje wat er aan de hand isquote:Op woensdag 21 december 2022 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?
Nu ben ik heel benieuwd wie daar nog voor gaat danquote:Op woensdag 21 december 2022 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd wie daar nog voor gaat dan![]()
* pullup googelt
Zouden ze dat in je lichaam ook doen?quote:
Ik heb al een pakje op afgelopen week, de mijne doen het niet denk ikquote:Op woensdag 21 december 2022 12:59 schreef pullup het volgende:
Ik gebruik bij voorkeur Ibu ja, werkt het beste
Dat is goed toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:56 schreef D. het volgende:
Ik heb zojuist (toch) een kerstpakket gehad
Aw dan moet het erg zijn inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al een pakje op afgelopen week, de mijne doen het niet denk ik
Ja, da's goed. Ik wist niet of ik er nog eentje kon verwachten omdat ik niet op de borrel was afgelopen vrijdag.quote:
Je kunt er hier ook 2 nemenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Aw dan moet het erg zijn inderdaad
Ik neem nog wel eens een doosje uit Spanje mee want daar krijg je grotere hoeveelheden per pil
Ja dan voel ik me weer schuldigquote:
Mwah, dat zou niet mogen uitmaken.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's goed. Ik wist niet of ik er nog eentje kon verwachten omdat ik niet op de borrel was afgelopen vrijdag.
Ahhh.......quote:
Idem.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van het jaar gehad
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.quote:
Die je online kan bestellen? Dus minstens 50 euroquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef engine het volgende:
Mijn kerstpakket is een cadeaubon van de Jumbo![]()
Nee volgens mij kan ik dit gewoon in elke Jumbo gebruiken..hoeft niet online.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die je online kan bestellen? Dus minstens 50 euro
Oh dat is wel cool maar je moet die bon wel in één keer opmakenquote:Op woensdag 21 december 2022 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan ik dit gewoon in elke Jumbo gebruiken..hoeft niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |