Dat is echt kut.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
Een regisseursstoel. En dat was ook meteen het hele kerstpakket
Een deel is gewoon daar blijven staan. De directie heeft op de duur verzocht of iedereen dat ding mee naar huis wilde nemenquote:
Moet je eens aan het werk gaanquote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef pokkerdepok het volgende:
ik krijg van niemand een kerstpakket, dus dat scheelt
Was het maar een kut.quote:
Oh dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
Ook waardeloos: shit met logo van het bedrijf erop.
Een portemonee, of een jas, een rugzak, allemaal met loeigroot het bedrijfslogo erop.
Dat waren de goodiebags die ze aan het einde van het jaar nog over haddenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
Ook waardeloos: shit met logo van het bedrijf erop.
Met van die vieze (gatverdamme) nougat nootjes erin?quote:
Ja, of sesam. Wat moet je ermee? Smakeloze rommel.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Met van die vieze (gatverdamme) nougat nootjes erin?
Subtiel zou ik niet erg vinden, maar dit waren dingen met het logo er groot op, alsof je reclame loopt te maken voor je werkgever,quote:Op woensdag 23 november 2022 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg.Heb een rugtas met bedrijfslogo gekregen en die is erg fijn en gebruik ik altijd als we een dagje weggaan, staat ook het logo op.
Wel subtiel redelijk klein aan de zijkant.
Zou me niks verbazen, zeker bij één werkgever weet ik bijna zeker dat het spul was dat ze over hadden van een paar beurzen.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:12 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Dat waren de goodiebags die ze aan het einde van het jaar nog over hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |