Dat is echt kut.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
Een regisseursstoel. En dat was ook meteen het hele kerstpakket
Een deel is gewoon daar blijven staan. De directie heeft op de duur verzocht of iedereen dat ding mee naar huis wilde nemenquote:
Moet je eens aan het werk gaanquote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef pokkerdepok het volgende:
ik krijg van niemand een kerstpakket, dus dat scheelt
Was het maar een kut.quote:
Oh dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
Ook waardeloos: shit met logo van het bedrijf erop.
Een portemonee, of een jas, een rugzak, allemaal met loeigroot het bedrijfslogo erop.
Dat waren de goodiebags die ze aan het einde van het jaar nog over haddenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
Met van die vieze (gatverdamme) nougat nootjes erin?quote:
Ja, of sesam. Wat moet je ermee? Smakeloze rommel.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Met van die vieze (gatverdamme) nougat nootjes erin?
Subtiel zou ik niet erg vinden, maar dit waren dingen met het logo er groot op, alsof je reclame loopt te maken voor je werkgever,quote:Op woensdag 23 november 2022 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo erg.Heb een rugtas met bedrijfslogo gekregen en die is erg fijn en gebruik ik altijd als we een dagje weggaan, staat ook het logo op.
Wel subtiel redelijk klein aan de zijkant.
Zou me niks verbazen, zeker bij één werkgever weet ik bijna zeker dat het spul was dat ze over hadden van een paar beurzen.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:12 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Dat waren de goodiebags die ze aan het einde van het jaar nog over hadden
quote:Op woensdag 23 november 2022 19:10 schreef qltel het volgende:
Een verstekbak voor stokbrood.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
"Pluimen"quote:Op woensdag 23 november 2022 18:10 schreef Forumtijger het volgende:
Of heb je misschien een bon gekregen met punten waarmee je op een site kon inloggen en daar iets mocht uitzoeken, maar wat allemaaal de grootst mogelijke rotzooi bleek te zijn?
nee joh, does normaalquote:Op woensdag 23 november 2022 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je eens aan het werk gaan
Haha heel herkenbaar. Al had ik het bij een doos wijn ook. Krijg nog steeds mail van wijnvoordeel volgens mij (al minstens 10 jaar)quote:Op woensdag 23 november 2022 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Pluimen"![]()
Nuttigste was nog een doos wijn. Maar ja ik drink bier dus ik heb het maar weggegeven aan een goed doel. Had ik die klotebonnen maar gewoon in de fik gestoken, want als je eenmaal aan een goed doel geeft begint het eindeloze gebedel om meer meer meer. Uiterst waardeloos kerst"geschenk".
Wij kregen ooit een tas met logo. Toen mensen naar vijfduizend collega’s gingen mailen dat ze zo ‘nog meer een ambassadeur’ voor hun bedrijf konden zijn, wist ik dat ik daar niet echt goed op mijn plek zat.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
Een portemonee, of een jas, een rugzak, allemaal met loeigroot het bedrijfslogo erop.
tapas?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ook wel eens van die tapasbakjes. Niet handig, want zou niet weten wat ik er in zou moeten doen.
je hebt best wel lekkere, die kan je eventueel opeten.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Alleen doe ik dan niks met die tapas, dus dat is ook weer zonde.
Dat had ik dus vorig jaar. Er zat o.a. een pak tarwebloem bij, een pak basterdsuiker, chips (van die minizakjes), pretzels, een blik tomatenpuree en een rol beschuit. Nou, genieten hoor.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Een waardebon (code) waarmee je iets kan uitzoeken op een website. Daar zit echt nooit wat nuttigs tussen.
Nee, geef mij maar gewoon een doos met etenswaar.
Geinig ideetje van die HR huppelkut, type "gek mens ben ik toch" .....quote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
Een regisseursstoel. En dat was ook meteen het hele kerstpakket
Oh ja, die pluimen heb ik ook ooit gekregen! Volgens mij nooit een van ingewisseldquote:Op woensdag 23 november 2022 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Pluimen"![]()
Nuttigste was nog een doos wijn. Maar ja ik drink bier dus ik heb het maar weggegeven aan een goed doel. Had ik die klotebonnen maar gewoon in de fik gestoken, want als je eenmaal aan een goed doel geeft begint het eindeloze gebedel om meer meer meer. Uiterst waardeloos kerst"geschenk".
Ik heb een paar keer een Bijenkorfbon gekregen. Ik kom er zo goed als nooit en veel dingen die ze hebben vind ik overpriced, ook al geef ik via zo'n bon niet eens echt mijn eigen geld uitquote:Op donderdag 24 november 2022 18:09 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind een doos, kist of tas met etenswaren vaak wel leuk. Wat je niet lust weggeven aan familie of op een vereniging.
Meest waardeloze was een forse cadeaubon van een parfum zaak. Ik ben 'allergisch' voor dat spul. Het bedrag was ook weer zo hoog dat weggeven een beetje gênant was eigenlijk, twee kleinere bonnen was dan handiger geweest.
Ook ooit een bon gehad van een delicatessezaak die niet bepaald om de hoek was van huis of werk. Kon je iets op internet bestellen bij ze maar behalve overpriced spul moest je dan ook nog bijbetalen voor porto. Nou, als ik 5,95 porto moet betalen voor een fles olijfolie (van 25 euro) dan haal ik wel bij de super voor die 5,95. Ik proef het verschil toch niet.
Als het uit eigen fabriek (of handel) komt dan verwacht je dat soort spullen een keer tussendoor en niet zozeer als kerstpakket.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:44 schreef franklop het volgende:
Maar zonder uitzondering zit er altijd een product in dat of; bijna over de THT gaat (wel altijd netjes met briefje erbij) of een product waar niemand ooit van gehoord heeft of ooit zal gebruiken
Dat is om belastingtechnische redenen niet altijd (meer) mogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als het uit eigen fabriek (of handel) komt dan verwacht je dat soort spullen een keer tussendoor en niet zozeer als kerstpakket.
Ook niet als je het als afvalverwerking opvoert? Het gaat om reeds afgeschreven goederen toch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is om belastingtechnische redenen niet altijd (meer) mogelijk.
Ook dat mag niet (meer). Omdat er op andere manieren nog meer waarde uit te halen is dan weggeven aan je eigen personeel. Denk aan 3e partijen die het product weer voor iets anders verwerken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ook niet als je het als afvalverwerking opvoert? Het gaat om reeds afgeschreven goederen toch.
Ik heb ook wel eens een vlieger in een kerstpakket gekregen.... MET het logo van het bedrijf eropquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:12 schreef Sumppi het volgende:
Vroeger werkte m'n vader bij Hoogovens, net als de vaders van zo ongeveer alle kinderen uit de buurt.
In het kerstpakket zat een vlieger die we zelf moesten bouwen. Voor de volwassenen natuurlijk prut, maar wij kinderen hadden er heel lang plezier van. Samen die vliegers in elkaar zetten, de kleintjes leren vliegeren, wedstrijdjes houden. Een van de beste herinneringen ooit, voor mij.![]()
Maar hoe kom je er op als werkgever een vlieger in het pakket te doen.
Omwisselen voor een bol.com waardebon of iets dergelijks is inderdaad het meest effeciënte met die onpersoonlijke dingen…quote:Op zondag 27 november 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
Een pluim heb ik ook ooit gekregen. Wel een leuke business geen hond doet er wat mee
Die heb ik ook een keer gehad, en zo krijg ik ieder jaar den volstrekt nutteloze bon.quote:Op zondag 27 november 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
Een pluim heb ik ook ooit gekregen. Wel een leuke business geen hond doet er wat mee
Is ook zo ik had een 13e maandquote:Op zondag 27 november 2022 16:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gehad, en zo krijg ik ieder jaar den volstrekt nutteloze bon.
Maar goed, een gegeven paard….
rookovenquote:Op zondag 27 november 2022 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorig jaar een rookoventje / bbq met allerlei pruttel eromheen. Heb alles weggeven.
Kerstpakketten met etenswaar daarvan geef ik het grote deel weg. Ooit een gehad met een pizzabord, dat bord gebruik nog steeds.
Toch vind ik dat ergens nog wel leukquote:Op zondag 27 november 2022 18:44 schreef Nia het volgende:
Van die heel goedkope eetbare spullen die giga-veel ruimte in beslag nemen in zo'n kerstpakket. Je denkt bij het open maken van de doos aan de heerlijkste dingen maar dan komen er soepstengels, een zakje chips, een pak spaghetti, een pot jam of een doosje met theezakjes tevoorschijn tussen een enorme hoeveelheid witte slierten om de doos nog verder mee te vullen.
Werk je bij FrieslandCampina?quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:44 schreef franklop het volgende:
Bij ons zitten er vaak eigen producten in. Waarbij gegarandeerd een mega bus slagroom en grote fles bak een braad zit. Die zijn op zich wel handig.
Maar zonder uitzondering zit er altijd een product in dat of; bijna over de THT gaat (wel altijd netjes met briefje erbij) of een product waar niemand ooit van gehoord heeft of ooit zal gebruiken
Nou dat hoop ik toch nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:44 schreef franklop het volgende:
Bij ons zitten er vaak eigen producten in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |