Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?quote:
Nee bluetooth speakertjequote:
Dat is wel beetje wat er aan de hand isquote:Op woensdag 21 december 2022 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?
Nu ben ik heel benieuwd wie daar nog voor gaat danquote:Op woensdag 21 december 2022 08:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh!! Zijn vrouw ingeruild voor een jong modelletje. Wat denk je wat dat kost?
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd wie daar nog voor gaat dan![]()
* pullup googelt
Zouden ze dat in je lichaam ook doen?quote:
Ik heb al een pakje op afgelopen week, de mijne doen het niet denk ikquote:Op woensdag 21 december 2022 12:59 schreef pullup het volgende:
Ik gebruik bij voorkeur Ibu ja, werkt het beste
Dat is goed toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:56 schreef D. het volgende:
Ik heb zojuist (toch) een kerstpakket gehad
Aw dan moet het erg zijn inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al een pakje op afgelopen week, de mijne doen het niet denk ik
Ja, da's goed. Ik wist niet of ik er nog eentje kon verwachten omdat ik niet op de borrel was afgelopen vrijdag.quote:
Je kunt er hier ook 2 nemenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Aw dan moet het erg zijn inderdaad
Ik neem nog wel eens een doosje uit Spanje mee want daar krijg je grotere hoeveelheden per pil
Ja dan voel ik me weer schuldigquote:
Mwah, dat zou niet mogen uitmaken.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's goed. Ik wist niet of ik er nog eentje kon verwachten omdat ik niet op de borrel was afgelopen vrijdag.
Ahhh.......quote:
Idem.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van het jaar gehad
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.quote:
Die je online kan bestellen? Dus minstens 50 euroquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef engine het volgende:
Mijn kerstpakket is een cadeaubon van de Jumbo![]()
Nee volgens mij kan ik dit gewoon in elke Jumbo gebruiken..hoeft niet online.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die je online kan bestellen? Dus minstens 50 euro
Oh dat is wel cool maar je moet die bon wel in één keer opmakenquote:Op woensdag 21 december 2022 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan ik dit gewoon in elke Jumbo gebruiken..hoeft niet online.
En jij ook!quote:
Tsjongequote:Op woensdag 21 december 2022 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Laatste werkdag van het jaar gehad
Mocht ik nog een pakket krijgen dan zit er vast wel weer wat mooi nutteloos bijquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.
Het meest grappige is wel dat ze mensen naar huis sturen met een zware pizza steen![]()
Ja dat wel denk ik maar is 25 euro dus is wel te doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel cool maar je moet die bon wel in één keer opmaken
Oh zekerquote:Op woensdag 21 december 2022 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel denk ik maar is 25 euro dus is wel te doen.
Wat is dat nu weer voor stalkers bendequote:Op woensdag 21 december 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Oh en fok lol is dit topic wel weer. TeringMomo in NWS / Sinds 16-12-2022: Vermissing Nadia Weertman #4
Iemand heeft duizenden foto's geupload om te analyseren.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor stalkers bende
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand heeft duizenden foto's geupload om te analyseren.Ja echt
Ja is triest natuurlijk. Maar dit is een jonge knappe dame. Poef 5 topicsquote:
Ja ik bekeek die OP en scrollde even vlot. Mooi meisje en hoppaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is triest natuurlijk. Maar dit is een jonge knappe dame. Poef 5 topics
Het is een gekkenhuis in NWS.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik bekeek die OP en scrollde even vlot. Mooi meisje en hoppa
Denk dat dat van toepassing wasquote:Op woensdag 21 december 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dat zou niet mogen uitmaken.
Zeker niet als je een goede smoes hebt.
Ik vind bijna alles vrij nutteloos, omdat ik het niet eet of drink, maar niet noemenswaardig genoeg voor dat topic denk ikquote:Op woensdag 21 december 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic FEE / De meest nutteloze voorwerpen in je kerstpakket(ten) ooit.
Het meest grappige is wel dat ze mensen naar huis sturen met een zware pizza steen![]()
Duidelijk?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles vrij nutteloos, omdat ik het niet eet of drink, maar niet noemenswaardig genoeg voor dat topic denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:43 schreef D. het volgende:
Duidelijk?Top !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Duidelijk?Heb je een meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Duidelijk?Ziet er goed uit, geniet er van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Duidelijk?Oh dat ziet er wel erg nuttig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wel kut als je net OV bentquote:Op woensdag 21 december 2022 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel erg nuttig uit
Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ik moet de helft zelf weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |