Ze willen altijd perse avonds beginnen dan komt het zo uit dat er een middag niet gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:28 schreef Coelho het volgende:
Hoezo geen middagsessie vandaag? De komende dagen weer wel. Moet de teller naar de tandarts en kon dat niet verzet worden?
Paar pijltjes gooien en kijken of ik ook aan 70 gemiddeld komquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gaan jullie vanmiddag doen? Ik ga zelf denk ik werken.
48 gisteren, vond ik al heel wat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Paar pijltjes gooien en kijken of ik ook aan 70 gemiddeld kom
Werken en vanavond ook...quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gedraag je een beetje, deze keer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Niet dat ik de avondsessie wel kan zien
Werken een optie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Geen flauw idee wat ik vanmiddag ga doen
Denk stelen.
Het ging niet over het aantal vlammetjes tochquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
48 gisteren, vond ik al heel wat.
Zonder finishen he.
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Neequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het ging niet over het aantal vlammetjes toch
Het zware leven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.
User @KingRoland keurt dit goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.
Wachten tot ze de uitkerings wat hoger maken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Denk stelen.
Ik kan @de_boswachter nog wel een leuk YouTube-kanaal aanraden om de tijd door te komen!quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot ze de uitkerings wat hoger maken.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Denk stelen.
Wel een leuk idee, je verdiepen welke partij stemmen de hoogste uitkering oplevert: SP, PVV of Bij1. PVV heeft het gunstigste tarief voor oude witte mensen maar als je Bij1 stemt hoef je geen belasting over gestolen spullen te betalen ivm afschaffing van de politie, dus dat is het uitzoeken wel waard.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot ze de uitkerings wat hoger maken.
Of een keertje geen middagsessie of een keer geen avondsessie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:54 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom vandaag eigenlijk geen middagsessie? Woensdag, donderdag en vrijdag wel weer!
Dinsdagmiddag zal er wel minder kijkersanimo zijn dan maandag, woensdag, donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of een keertje geen middagsessie of een keer geen avondsessie.
U mag kiezen.
Ik voel een Q School aankomenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
48 gisteren, vond ik al heel wat.
Zonder finishen he.
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs22s1e1quote:
Sowieso lachwekkend zulke World Series-locaties. Australie en USA kan ik me nog voorstellen maar Bahreinquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lees nu pas dit bericht dat Barney gewoon weer is uitgenodigd voor de Bahrain Darts Masters in januari (ook redelijk ridicuul om vrijwel meteen na t WK je spelers weer uit te melken in de woestijn). Hij ligt weer in de juiste schuif bij de PDC
https://dartsnews.com/pdc(...)-gerwen-not-involved
Dat was ook mijn eerste finale. Goede tijd. Jaar daarna krijsend naar bed toen vBarneveld verloor van Fordham. Kan mij dat hardcore supporteren echt niet meer voorstellen alhoewel die nostalgie toch zorgt dat ik hem het succes nog steeds ergens wel gun ondanks zijn verrotte persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:56 schreef The_Undertone het volgende:
Bijna 20 jaar geleden won Barney van one-hit wonder Ritchie Davis in de Lakeside. Toen stelde BDO wel nog iets voor, toch wat bekende namen in die editie. (rond middernacht op BBC in samenvattingen te bekijken als ik me dat goed herinner) Ik was in die tijd fan van Daryl Fitton![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/2003_BDO_World_Darts_Championship
Toen ze op het podium aankondigden dat ze beiden zouden overstappen naar de PDC was de BDO eigenlijk ten dode opgeschreven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn eerste finale was Klaasen v Van Barneveld 2006 (lol).
2007 was wel de grote kentering toen Van Gerwen, King, Van der Voort en Klaasen met zijn vieren gingen na Lakeside.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toen ze op het podium aankondigden dat ze beiden zouden overstappen naar de PDC was de BDO eigenlijk ten dode opgeschreven.
Ah, ik dacht dat al een jaar eerder was gebeurd... Maar dit was inderdaad het einde.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2007 was wel de grote kentering toen Van Gerwen, King, Van der Voort en Klaasen met zijn vieren gingen na Lakeside.
Die was eigenlijk al ingezet rond 1992 toen de ouwe baas tegen de topspelers zei dat die ze geen prijzengeld/een situatie waardoor ze konden leven van darten schuldig was waardoor ze zelf maar een eigen bond oprichtten .quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat al een jaar eerder was gebeurd... Maar dit was inderdaad het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |