Ze willen altijd perse avonds beginnen dan komt het zo uit dat er een middag niet gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:28 schreef Coelho het volgende:
Hoezo geen middagsessie vandaag? De komende dagen weer wel. Moet de teller naar de tandarts en kon dat niet verzet worden?
Paar pijltjes gooien en kijken of ik ook aan 70 gemiddeld komquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gaan jullie vanmiddag doen? Ik ga zelf denk ik werken.
48 gisteren, vond ik al heel wat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Paar pijltjes gooien en kijken of ik ook aan 70 gemiddeld kom
Werken en vanavond ook...quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gedraag je een beetje, deze keer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Niet dat ik de avondsessie wel kan zien
Werken een optie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Geen flauw idee wat ik vanmiddag ga doen
Denk stelen.
Het ging niet over het aantal vlammetjes tochquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
48 gisteren, vond ik al heel wat.
Zonder finishen he.
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Neequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het ging niet over het aantal vlammetjes toch
Het zware leven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.
User @KingRoland keurt dit goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een beetje hangen, wat zitten en het één en ander overpeinzen. Wellicht nog dutje.
Wachten tot ze de uitkerings wat hoger maken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Denk stelen.
Ik kan @de_boswachter nog wel een leuk YouTube-kanaal aanraden om de tijd door te komen!quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot ze de uitkerings wat hoger maken.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Denk stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |