Ga op 30 dollar ook bijkopenquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het bedrijf wel, beurskoers minder.
Maar opzicht ik koop ook wel wat voor de grap op 30 dollar.

Neuh hoop natuurlijk op dikke winst, maar eerlijk gezegd doe ik maar wat. Overgrote deel van mijn portefeuille zit ook in saaie ETF’s omdat ik niet de illusie heb het beter te weten dan de markt. Is voor Tesla niet anders natuurlijk, maar vind het een tof bedrijf in een tak van sport die nog 20 jaar blijft groeien. Veel dieper gaat mijn analyse nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je verwacht nog een /3 split?

Daarom is de correlatie van de koers ook zo hoog met bitcoin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:47 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Neuh hoop natuurlijk op dikke winst, maar eerlijk gezegd doe ik maar wat. Overgrote deel van mijn portefeuille zit ook in saaie ETF’s omdat ik niet de illusie heb het beter te weten dan de markt. Is voor Tesla niet anders natuurlijk, maar vind het een tof bedrijf in een tak van sport die nog 20 jaar blijft groeien. Veel dieper gaat mijn analyse niet

Ja 44 miljard neertellen voor een verliesmakend bedrijf dat alleen maar PR-ellende geeft. Lekker bezigquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daarom is de correlatie van de koers ook zo hoog met bitcoin.
Musk vertroebelde dat feit wat door veel geld aan te houden in bitcoin. Dan lijkt het net alsof het daardoor komt.![]()
Daarna Twitter overnemen omdat hij weet dat zijn stock 10x overgewaardeerd is, als excuus om aandelen te verzilveren die zwaar overgewaardeerd zijn, lekker bezig die man.

Nou uitstappen dusquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:28 schreef LXIV het volgende:
Op de derde handelsdag van 2023 ben ik eigenlijk al tevreden met de jaarwinst

Diversificatie is diversificatie.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja 44 miljard neertellen voor een verliesmakend bedrijf dat alleen maar PR-ellende geeft. Lekker bezig

Daar heb je de Random Reader dan ook voor nodig, harhar.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Rabobank
Het is weer zo'n week waarin dingen random niet werken (in de browser iig, mobiel niet getest).

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://finance.yahoo.com(...)d-buy-170005330.htmlquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef JimmyJames het volgende:
Mijn grootste crap stijgt het hardst nu: tell, wbd.. baba ook, maar niet echt crap te noemen. De hardste dalers van vorig jaar worden gretig gekocht.
Heb nog maar plukje alphabet bijgekocht en SHELL puts geschreven.

hij heeft op 1200 dollar veel verkocht , de hoogste koersquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daarom is de correlatie van de koers ook zo hoog met bitcoin.
Musk vertroebelde dat feit wat door veel geld aan te houden in bitcoin. Dan lijkt het net alsof het daardoor komt.![]()
Daarna Twitter overnemen omdat hij weet dat zijn stock 10x overgewaardeerd is, als excuus om aandelen te verzilveren die zwaar overgewaardeerd zijn, lekker bezig die man.

Slim van hem, wel een beetje insider trading.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij heeft op 1200 dollar veel verkocht , de hoogste koers

gaat iets fout bij de Giro, gisteren ook zo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:50 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zie ik op DEGIRO bij mijn Shell aandelen (EAM) -2,36% staan, maar een groene +55,12 euro?
[edit] en ING andersom, rood bedrag maar groen percentage.

Tjah ik ben zo een conspiracy theorist maar dat omgooien van de pensioenfondsen naar defined contribution is natuurlijk allang besproken vóór wat we nu zien in de 2e kamer.quote:(ABM FN-Dow Jones) PostNL past in overleg met het pensioenfonds en de vakorganisaties de pensioenregeling voor alle deelnemers van het Pensioenfonds PostNL aan. Dit maakte PostNL dinsdag bekend.
PostNL kiest voortaan voor een collectieve defined contribution regeling. Deze overstap maakt het in combinatie met de solide financiële positie van het pensioenfonds mogelijk om per 1 januari 2023 de pensioenaanspraken met 10 procent te indexeren, zo stelde PostNL dinsdag.
Een collectieve defined contribution regeling betekent onder meer dat PostNL voortaan alleen nog verplicht is om de reguliere pensioenpremie te betalen en dat de bijstort- en restitutieregeling vervalt. "Als het financieel minder goed gaat met het pensioenfonds, hoeft PostNL dus geen extra betalingen meer te doen."
Deze overstap heeft in 2022 geen invloed op de genormaliseerde EBIT van PostNL.
In 2022 zijn de pensioenkosten substantieel hoger dan de betaalde reguliere premies. Door de aanpassing van de pensioenregeling verdwijnt dit verschil vanaf 2023.

Hier had Nico Inberg een kijk op dus ff lid worden van de Aandeelhouder ofzo :pquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vind OCI wat lastig in te schatten.
Het lijkt zo op het eerste gezicht wel interessant maar heb weinig verstand van de sector en hoe afhankelijk ze zijn van hun grondstofprijzen.
Dividend is wel lekker hoog.
Iemand hier met een heldere kijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |