Ik dacht dat Lucca linksbuiten een grapje was maar blijkbaar is het echt zo? Of was het alleen een korte fase in de wedstrijd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Lucca linksbuiten
Schreuder heeft echt een teringhekel aan sommige spelers en doet er alles aan ze eruit te werken
Wat een kuttrainer is het toch ook. Ongelooflijk.
Wat zit er toch in dat water in Duivendrecht dat iedereen daar hartproblemen krijgtquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit er toch in dat water in Duivendrecht dat iedereen daar hartproblemen krijgt
Wraak van Russische meisjes die die probeert te chanteren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit er toch in dat water in Duivendrecht dat iedereen daar hartproblemen krijgt
Dickflash ipv dickpicquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hopelijk laat hij de verpleegsters met rust
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hopelijk laat hij de verpleegsters met rust
Ik zou Schreuder wel een leuke transfer gunnen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Rustig hier, ben benieuwd of er nog transfergeweld op gang gaat komen.
Kan me niet voorstellen dat het bij Blind blijft qua vertrekkende spelers en zit je nogal dun in de CV's.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Rustig hier, ben benieuwd of er nog transfergeweld op gang gaat komen.
Jij denkt aan een Timber die vertrekt?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het bij Blind blijft qua vertrekkende spelers en zit je nogal dun in de CV's.
Nee maar die Kaplan is er weer langdurig uit en Blind is weg dus je hebt nu alleen Timber en Bassey als ik het goed heb en eventueel Rensch en dat is wel weinig lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij denkt aan een Timber die vertrekt?
Alvarez zou natuurlijk eventueel ook nog kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar die Kaplan is er weer langdurig uit en Blind is weg dus je hebt nu alleen Timber en Bassey als ik het goed heb en eventueel Rensch en dat is wel weinig lijkt me.
Misschien ja, maar of hij blijft is ook de vraag.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alvarez zou natuurlijk eventueel ook nog kunnen.
Genieten inderdaad. Toch wel wat minor details waarom het verschil zo groot is.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Wel weer geinig dat de PSV-supporters op social media etc weer lekker klagen dat Antony 100 mio opleverde en Gakpo net de helft
Het is net zo geinig dat Ajax-supporters daar dan weer over zaniken.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Wel weer geinig dat de PSV-supporters op social media etc weer lekker klagen dat Antony 100 mio opleverde en Gakpo net de helft
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is net zo geinig dat Ajax-supporters daar dan weer over zaniken.
Stel je even lekker aan joh.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ja laten we een clublegende die een paar dickpics stuurt en een hartinfarct krijgt even de grond in trappen.
Huhquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is net zo geinig dat Ajax-supporters daar dan weer over zaniken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |