quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
PANNENKOEKquote:
quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
@:Pisces29, dit is wat voor jou
Lekkere ogen jaquote:
Overhemd is top. Zwart.quote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
@:Pisces29, dit is wat voor jou
quote:Op maandag 19 december 2022 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heeft sowieso een instagramprofiel met foto's in yoga pants waar ze dan zo achterom kijkt naar de camera en in de club met een fles Moët ice.
Hij, zit daar voor een reden.quote:
Oekraïne?quote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef Sked het volgende:
Ik ben er weer.
De stroom wilde even niet meer.
Welkom thuisquote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef Sked het volgende:
Ik ben er weer.
De stroom wilde even niet meer.
Voor z’n bedrijfskunde?quote:
Akkoord. Mooie mensen. Ik wil Tom wel High Fiven als we die blonde tower bridgen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou overigens wel een threesome doen met ze.
Wat hou ik toch soms van jequote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Na zijn studie ziet hij wel, ja flink wat najaren zeker slapjanus.
Oh die enge mensen weer, fake people
Ja 22m2… dan heb je er ruimte voorquote:Op maandag 19 december 2022 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
zij heeft een vette kop niet normaal.
Fanclub geopend hierquote:
Nope, die wil ouderquote:Op maandag 19 december 2022 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze blonde heeft er geen zin in
Kunnen we noteren wie je niet zou willen doen?quote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou overigens wel een threesome doen met ze.
nee die zijn er niet.quote:Op maandag 19 december 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Een hetero club? Je bedoelt gewoon elke club? Of zijn er specifiek clubs voor hetero's?
Nou nou nou, niet de kerstsfeer ditquote:Op maandag 19 december 2022 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een zwaar leven zeg. Beetje gek aangekeken worden in hetero clubs. Misschien omdat je eruit ziet als een Thais schooljongetje en andere gasten denken, sinds wanneer laten ze kinderen de club in.
quote:Op maandag 19 december 2022 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een zwaar leven zeg. Beetje gek aangekeken worden in hetero clubs. Misschien omdat je eruit ziet als een Thais schooljongetje en andere gasten denken, sinds wanneer laten ze kinderen de club in.
Echte sneeuw, ECHT WAAR!quote:Op maandag 19 december 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Sneeuwen als een gek en met een droge jas binnenkomen…
Specs van jouw outfitquote:Op maandag 19 december 2022 20:04 schreef DKUp het volgende:
Donkerblauw jasje, zwarte broek.
Ziet er niet uit.
quote:Op maandag 19 december 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Hij heeft ook aan Berlijn geleverd…
quote:Op maandag 19 december 2022 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Kijkt iedereen met vertraging ofzo?quote:
borsthaar eruit enzo?quote:
Verdomme zegquote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Een verschrompelde loempia met grijs haar…
Zus van Patty, klisma united…quote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze doet tantra healings op ibiza
Vandaar de gele tanden.quote:
Jammer weer.quote:
Geen AirForce1 in huis?quote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Overhemd
Spijkerbroek
Air Max 1
Ja casual
ziet eruit als X, kijk die mond en die ogenquote:
Mooi zoquote:
Ja joh, die knalrode doppen. Tering. Hooikoorts kan het niet zijnquote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ziet eruit als X, kijk die mond en die ogen
Doorsnee blondje in Mokum is mooierquote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Die blonde is wel een weekje ruzie waard
meur heur deur zeurquote:
Mokumquote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorsnee blondje in Mokum is mooier
Deze jongen kan wel beter krijgen
Als jij geen zin hebt, dan kun je een vriend sturen, die doet ze ook welquote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Die blonde vertelt je binnen 2 a 3 dates over haar hele adresboek.
Aldus user Rambo.quote:
Als je daarmee in bed ligt komt haar hele levensverhaal naar boven, elke dag weer, elke dag...quote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Die blonde vertelt je binnen 2 a 3 dates over haar hele adresboek.
Klopt, tijd voor een homostel met een dikke neger en een kleine aziaat.quote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
Wat een hoop gezeur over familie vandaag
Ik dacht dat je wel een beetje klasse zochtquote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef DKUp het volgende:
Leuke meid hoor als ze ook een leuk persoon is
Ze praat er dan wel door heen gok ik, maar goed.quote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij geen zin hebt, dan kun je een vriend sturen, die doet ze ook wel
Tsja, de Kerstspecial he. Nog een en menner Ten Brink komt met een vakantieliefde binnen sjouwen. Verrassing !quote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
Kerstquote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
Heeft vaak ook met persoonlijkheid te maken. Ik zie de leukste vrouwen met een kutkarakterquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een beetje klasse zocht
Die zou ook nog eens langswaaien hierquote:Op maandag 19 december 2022 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
Esmee kan het interieur van @:littlerabbit wel eens onder handen nemen.
Zij kookt ook gewoon conimex hoorquote:Op maandag 19 december 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
“Ben je wel eens in de tropen geweest?”
Zei hij tegen de Indonesische frau lol
Je hebt toch zat mixjes die nooit familie bezoekenquote:Op maandag 19 december 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
“Ben je wel eens in de tropen geweest?”
Zei hij tegen de Indonesische frau lol
Wel zo netjes om te vragen tochquote:Op maandag 19 december 2022 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je daar ook roots. Dat zie je op 200 meter afstand in het donker nog.
Ja is zo. Zou niet zomaar iemands afkomst assumen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wel zo netjes om te vragen toch
hahahaquote:Op maandag 19 december 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
“We gaan uit……….HUHUHUHU”
Beavis Butthead
Hoezo dat?quote:
Maar die zit wel strak en netjes in de make-upquote:Op maandag 19 december 2022 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
Godverdomme, Alsof je RuPaul zit te kijken
Vind je het niks, lieverd?quote:
Dit ziet er uit als een kleuter die een schminkoffer heeft geplunderd.quote:Op maandag 19 december 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die zit wel strak en netjes in de make-up
Een groot gemis wel!quote:Op maandag 19 december 2022 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb de oorspronkelijke uitzending niet gezien trouwens. Raar.
die M wenkbrauw maakt het helemaal af ook.quote:Op maandag 19 december 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Wat ontzettend leuk ze hebben elkaar gevonden
EXACTLY
quote:Op maandag 19 december 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Wat ontzettend leuk ze hebben elkaar gevonden
EXACTLY
Chill dudequote:Op maandag 19 december 2022 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Wieso reden die Leute die ganze Zeit English?
Keek ik ook van opquote:Op maandag 19 december 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
23 kilo. Eet je dan elk uur een diner ofzo?
Ik sta met flits wel eens zo op de foto, maar deze jongen verandert niet.quote:
Ik ga altijd heel ongeforceerd op reisquote:Op maandag 19 december 2022 20:22 schreef DKUp het volgende:
Oh het geforceerde rieraahraaizuh
Oh JOY
terug van weggeweest johquote:Op maandag 19 december 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is Menno Bentveld.
En zij is Suzanne Klemann…
Ze heeft liever 18 centimeter?quote:
Hij deelt z’n pep straks wel op de kadequote:
Een keertje en daarna nooit meer JAAAAquote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef alpeko het volgende:
Op alle vlakken. Mss vriendschap ook. Lees: keihard neuken
Wat ben ik dan een zwerverquote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ga elke 3/4 weken
Dat is een flink diner dan.quote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om die 23 kilo er weer aan te eten
Veel haar?quote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ga elke 3/4 weken
Dat gaat wel rap ja hahahaquote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om die 23 kilo er weer aan te eten
Ik ook om de twee weken, maar ik doe ook scheren bij de kapperquote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ga elke 3/4 weken
Wat een confessies ineensquote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ook om de twee weken, maar ik doe ook scheren bij de kapper
Moet jij weten, groot gelijk.quote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan mezelf scheren.quote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik dat eens in de twee weken doe dan zet mijn baas mij buitenquote:Op maandag 19 december 2022 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mixed signalsquote:
Doe nog eens een foto als je een keer tijd hebt.quote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke?
Ging met de hond wandelen toen ik die drag race zag.
quote:Op maandag 19 december 2022 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe nog eens een foto als je een keer tijd hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
geld inzamelen voor het vergeten kind en nederlanders zitten in de kou en durven de verwarming niet aan te zetten
bedankt Kaag!
Lekker naar Suriname vliegen en schijt aan Nederland hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
geld inzamelen voor het vergeten kind en nederlanders zitten in de kou en durven de verwarming niet aan te zetten
bedankt Kaag!
Ja dit is echt niveau lokale omroep.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:36 schreef DKUp het volgende:
Dit mag wel een prijs krijgen voor slechte televisie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |