Ik heb er 105 van die ingestopt...maar het past zeker...zijn grote bekers...maar ook wel wat 1x1 stukjes, of 1x4 stukjes...zelfs 2 plaatjes van 6x6quote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef mschol het volgende:
1x2 bricks 600 stuks in 1 beker? dat past volgens mij helemaal niet, hoe je em ook indeelt?
of was het geen echte lego brandstore?
oh wacht..quote:Op zondag 5 februari 2023 21:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb er 105 van die ingestopt...maar het past zeker...zijn grote bekers...maar ook wel wat 1x1 stukjes, of 1x4 stukjes...zelfs 2 plaatjes van 6x6
Het was zeker een brandstore.
Ik denk dat je toch wel tot 300 zou kunnen komen er mee...quote:Op zondag 5 februari 2023 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
oh wacht..ik las het alsof je 600 van die 1x2 bricks erin had gestopt..
Oh dat is een mooie aanbieding. Ik had de bloemen vorige week al aangeschaft. Het is leuk om in elkaar te zetten. Vaasje is al halfvol.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:27 schreef linebear het volgende:
De bos wilde bloemen bij Kruidvat gekocht vanmorgen
500 euroquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:06 schreef Faxie het volgende:
https://www.brickwatch.ne(...)RINGS-RIVENDELL.html
[ afbeelding ]
Ik zou op het oog niet zeggen dat die set uit ruim 6000 steentjes bestaat. Waarschijnlijk heel veel kleine onderdelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:06 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
ja. hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:06 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Brickwatch in de gaten houden. Kan wellicht eens een keer naar 350 zakken ofzo als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef Elvi het volgende:
Ik wil die set heel graag hebben maar 500 euro kan ik gewoon niet neerleggen voor een set.
Ja daar heb ik dus ook last van, ik vind 500 euro gewoon veel geld. Ik kan de trekker niet overhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef Elvi het volgende:
Ik wil die set heel graag hebben maar 500 euro kan ik gewoon niet neerleggen voor een set.
alleen dat dak alquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:09 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou op het oog niet zeggen dat die set uit ruim 6000 steentjes bestaat. Waarschijnlijk heel veel kleine onderdelen.
Is het geen set die snel uitverkocht is en nooit meer terugkomt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brickwatch in de gaten houden. Kan wellicht eens een keer naar 350 zakken ofzo als je geluk hebt.
Dat denk ik niet hoor. Millennium Falcon is ook nog te koop volgens mij. Maken ze gewoon bijquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het geen set die snel uitverkocht is en nooit meer terugkomt?
Wie neemt het mee naar huis dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:17 schreef Faxie het volgende:
Geld op een hoop gooien en een Lego Fok meet organiseren en samen bouwen?
meestal zijn dit soort sets minimaal 2 jaar in productie, veel wel langerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het geen set die snel uitverkocht is en nooit meer terugkomt?
Ik wou dat ik kon downvotenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doneren aan een kindje in Afrika ofzo
Ja joh, stuur je plastic afval maar weer naar Afrikaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij verdienen ook plezier met Lego hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |