SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze openingspost is te vinden in de FoK!Wiki: klikSomething’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
Krijg jij van DPD geen mail waarbij je dat als optie kunt aangeven? Ik laat het kattenbakspul nl. door hen gewoon voor de voordeur zetten. Dan weet ik zeker dat ik ze niet tig kilometer verderop hoef op te halen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef cherrycoke het volgende:
Een maand verder, ze zouden zogenaamd de 16de zijn geweest, weer gebeld met smeekbede om het morgen alsjeblieft voor de voordeur te plaatsen.
Kon je weten, 10 dagenquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik krijg net een mailtje. Vandaag tussen 16.54 uur en 17.56 uur zijn ze bij mij met het pakket. Vanochtend was het nog 1 tot 2 dagen. Ik klaag niet hoor![]()
Nu nog hopen da het goed geleverd wordt. Jullie verhaleen stemmen mij nog niet gerust.
Bij mij bellen ze aan als het pakket nog "in depot" staat, moeilijk opties kiezen zo.quote:Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Krijg jij van DPD geen mail waarbij je dat als optie kunt aangeven? Ik laat het kattenbakspul nl. door hen gewoon voor de voordeur zetten. Dan weet ik zeker dat ik ze niet tig kilometer verderop hoef op te halen.
quote:Op maandag 19 december 2022 18:10 schreef Attitude het volgende:
Bij DPD krijg ik altijd ene link en dan kan ik zien waar ze zijn in de wijk. En hoeveel stops ze nog moeten maken voor ze bij mij zijn. Krijg jij dat niet?
Ik hoop t voor je, je zit er al zo lang op te wachten dat ik me kan voorstellen dat je er niet meer erg in geloofdquote:Op maandag 19 december 2022 18:04 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
we gaan het meemaken
ik de laatste tijd ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 13:06 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nooit gedoe met DPD. Zal wel per regio verschillen...
die promo dingen zijn sowieso zolang de voorraad strektquote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef cherrycoke het volgende:
JAAA na bijna een MAAND wachten. is ie nu toch eindelijk binne!!!111
[ afbeelding ]
ohnee maar wacht
[ afbeelding ]
ik mis een promo artikel
Dat word er eentje van ebay af halen danquote:Op maandag 19 december 2022 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die promo dingen zijn sowieso zolang de voorraad strekt
Hier iedere week een nieuwe chauffeur. Maar met DPD ook nooit problemen gehad, postnl wel, die zetten pakjes gewoon in de tuin neer en tekenen m als aangenomen af.quote:Op maandag 19 december 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik de laatste tijd ook niet
m'n chauffeur heeft ook m'n zakelijk nummer. dus die appt of ik er ben of wat ie moet doen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Tokus het volgende:
Nog even een foto genomen voordat ik hem ontmantel en terug doe in de doos.
[ afbeelding ]
opbouwen!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb em hier nog in de doos liggen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
opbouwen!
en voor wie 'm niet heeft: mijnes is te koop, gezien ik al m'n lego wegdoe
En is ie al af?quote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef cherrycoke het volgende:
JAAA na bijna een MAAND wachten. is ie nu toch eindelijk binne!!!111
[ afbeelding ]
ohnee maar wacht
[ afbeelding ]
ik mis een promo artikel
haha, neeeequote:
quote:
Ook echt een fles Cherry Coke erbij!quote:
Raspberryquote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ook echt een fles Cherry Coke erbij!
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:10 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nou volgende maand aan de slag dan :p
ja die gaat serieus geld op brengen volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2022 22:03 schreef bleiblei het volgende:
Dit is een vette GWP!![]()
https://www.bricktastic.n(...)eau-bij-aankoop-gwp/
[ afbeelding ]
Leuk voor volgend jaar om rond deze tijd te verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
contact gehad met customer service en ze waren hem inderdaad vergeten, cool dat het alsnog verzonden word.
Meeste grote sets zijn al sinds vannacht niet meer beschikbaar, ook niet als je er op klikt?quote:Op maandag 26 december 2022 14:39 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.kruidvat.nl/b(...)e=20&sort=price-desc
leuke dealtjes, lijkt uitverkocht maar je moet even op het product klikken
let op de 40% korting komt hier nog bovenop!
ik heb zelf nog een tumbler voor 149 weten te bemachtigen.quote:Op maandag 26 december 2022 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste grote sets zijn al sinds vannacht niet meer beschikbaar, ook niet als je er op klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |