Zo leuk is voetbal niet de laatste tijdquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
Vond voetbal is leuk ook wel toepasselijk als TT
Nou ja je postte dat zelf in de Lapoquote:Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo leuk is voetbal niet de laatste tijd
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja je postte dat zelf in de Lapo
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uitquote:
Dat is toch een voorwaarde bij voetbal tegenwoordig?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd hebquote:Op zondag 18 december 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?![]()
Is prima, mij kennen ze toch nietquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
Of superman push-upsquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukkenquote:De meldkamer van de politie in Midden- en West-Brabant wordt deze zondagavond overspoeld met telefoontjes van mensen die bellen dat het glad is. Op deze meldingen zit de politie niet te wachten, zo meldt een woordvoerder. Het heeft alleen zin om noodgevallen of ongelukken met letsel te melden, zo laat hij met klem weten.
Agent het is echt glad, nee echt hoorquote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
T is ook nooit goed ook hequote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
Ik had visite die kwamen eerder, maar stiekem denk ik dat het met voetbal te maken had.quote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Het regent hier gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Dat is nou juist het geniepige die regenquote:
Je meent hetquote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou juist het geniepige die regen
Morgen is het weer 10 plusquote:Op zondag 18 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetDenk vooral op bruggen en zo ... Hier was het parkeergaragedak ook glad ...
Dat zijn de die hard fansquote:Op zondag 18 december 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig zijn er weer rellen in Frankrijk
Voetbal is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |