Ja was kant en klaarquote:Op zondag 1 januari 2023 20:51 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik iets gemist of hebben ze weer kant en klaar deeg gekregen?
Ja. Prima toch bij een dergelijke opdracht? Het maken van een brooddeeg is zo simpel dat zelfs een opoe van 95 dit kan. Er gaat echter wel relatief veel tijd in zitten. Denk dat je wel mag aannemen dat de bakkers die door de selectie komen een prima brooddeegje kunnen maken. Daarbij draaide het bij deze opdracht niet om smaak, dus boeit het ook niet in die zin.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:51 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik iets gemist of hebben ze weer kant en klaar deeg gekregen?
Nou ik durf te wedden dat er genoeg geen goed brooddeeg kunnen maken.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja. Prima toch bij een dergelijke opdracht? Het maken van een brooddeeg is zo simpel dat zelfs een opoe van 95 dit kan. Er gaat echter wel relatief veel tijd in zitten. Denk dat je wel mag aannemen dat de bakkers die door de selectie komen een prima brooddeegje kunnen maken. Daarbij draaide het bij deze opdracht niet om smaak, dus boeit het ook niet in die zin.
Ik vind het geen probleem als zoiets een keer per seizoen langskomt, blijft er meer tijd over om te kijken naar wel boeiende dingen zoals Jan die een geweldig zelfportret maakte.
Er waren een aantal die zeiden dat ze nog nooit brood hadden gebakken ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou ik durf te wedden dat er genoeg geen goed brooddeeg kunnen maken.
En ja kunnen schilderen of een zelfportret creëren heeft veel meer met bakken te maken
Het hield wel iets meer in dan schilderen. Maar de opdracht van het zelfportret en met het brood waren totaal verschillende opdrachten.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou ik durf te wedden dat er genoeg geen goed brooddeeg kunnen maken.
En ja kunnen schilderen of een zelfportret creëren heeft veel meer met bakken te maken
Ik kan in de keuken amper water koken maar draai mijn hand niet om voor een brooddeeg....quote:Op maandag 2 januari 2023 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er waren een aantal die zeiden dat ze nog nooit brood hadden gebakken ja.
Deeg maken hoort er gewoon bij.
Juist die andere vrouwen zien er uitermate matig uit.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:18 schreef TLC het volgende:
Mercedes en Jan hadden echt mooie zelfportret taarten gemaakt
Ik hoop dat Mercedes er nog een tijd in blijft, het oog wil immers ook wat![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist die andere vrouwen zien er uitermate matig uit.
Sure, het is geen radio, maar tv. Het oog wilt ook wat anders dan wat ouwe of vadsige mensen die bakken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]Het is een bak programma geen dating show
Wat grappigquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sure, het is geen radio, maar tv. Het oog wilt ook wat anders dan wat ouwe of vadsige mensen die bakken.
Maar een dating programma is ook wel goed: "Heel holland kwakt"
Het is wel omroep MAX, hè.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sure, het is geen radio, maar tv. Het oog wilt ook wat anders dan wat ouwe of vadsige mensen die bakken.
Nou ik zit echt niet te kijken voor de looks. Het gaat mij er echt om wat ze maken dus zal mij een biet zijn hoe ze er uit zien.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat zij uiteindelijk ook gaat winnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denk dat Zineb het meest interessante bakboek uit kan brengen van die drie als ze haar achtergrond er wat in mee neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |