Of hij vindt dit te weinig keus en doet nog een pollquote:Op maandag 19 december 2022 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Deze persoon heeft het bij het rechte eind.
[ twitter ]
Dat hij de vorige poll verloor zal ook wel meehelpenquote:Op maandag 19 december 2022 00:58 schreef crystal_meth het volgende:
Zou hij in Qatar iemand ontmoet hebben die hem wat goede raad gegeven heeft?
Ik las farcequote:Op maandag 19 december 2022 01:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zelf prefereer ik Tweety McTweetface, maar soit.
En het maakt niet eens meer uit ook, want Twitter komt dit nooit meer te boven en Musk heeft met z'n bizarre gedrag z'n reputatie ook aan de ratten gevoerd.quote:Op maandag 19 december 2022 00:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of hij vindt dit te weinig keus en doet nog een poll
Doet-ie ook drugs? Las wel ergens dat hij Asperger heeft. Zou ook een hoop verklaren.quote:Op maandag 19 december 2022 01:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En het maakt niet eens meer uit ook, want Twitter komt dit nooit meer te boven en Musk heeft met z'n bizarre gedrag z'n reputatie ook aan de ratten gevoerd.
Vraag me sowieso af hoe lang het duurt tot we ergens lezen dat Elon Musk 'voor onbepaalde tijd' in een afkick kliniek in Z-Afrika verblijft?
Er is dat interview met Joe rogan, datt Musk een joint rookt, maar niet inhalleert.quote:Op maandag 19 december 2022 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Doet-ie ook drugs? Las wel ergens dat hij Asperger heeft. Zou ook een hoop verklaren.
Zonde!quote:Op maandag 19 december 2022 01:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er is dat interview met Joe rogan, datt Musk een joint rookt, maar niet inhalleert.
Ik denk dat hij doorheeft dat zijn aanblijven bij Twitter voor Tesla een groot probleem is.quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Hij laat het klappen, neemt assets mee wat hij kan en mag nemen en begint X from the ground up.
Vaarwel San Fran, Hallo Texas!
Okay.... en dat maakt dat hij wel ietskan qua twitter?quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Hij laat het klappen, neemt assets mee wat hij kan en mag nemen en begint X from the ground up.
Maar ik snap niet waarom???quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Valt me nu pas op dat de poll om 00.20 is gestart en nog 10 uur duurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |