Of hij vindt dit te weinig keus en doet nog een pollquote:Op maandag 19 december 2022 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Deze persoon heeft het bij het rechte eind.
[ twitter ]
Dat hij de vorige poll verloor zal ook wel meehelpenquote:Op maandag 19 december 2022 00:58 schreef crystal_meth het volgende:
Zou hij in Qatar iemand ontmoet hebben die hem wat goede raad gegeven heeft?
Ik las farcequote:Op maandag 19 december 2022 01:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zelf prefereer ik Tweety McTweetface, maar soit.
En het maakt niet eens meer uit ook, want Twitter komt dit nooit meer te boven en Musk heeft met z'n bizarre gedrag z'n reputatie ook aan de ratten gevoerd.quote:Op maandag 19 december 2022 00:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of hij vindt dit te weinig keus en doet nog een poll
Doet-ie ook drugs? Las wel ergens dat hij Asperger heeft. Zou ook een hoop verklaren.quote:Op maandag 19 december 2022 01:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En het maakt niet eens meer uit ook, want Twitter komt dit nooit meer te boven en Musk heeft met z'n bizarre gedrag z'n reputatie ook aan de ratten gevoerd.
Vraag me sowieso af hoe lang het duurt tot we ergens lezen dat Elon Musk 'voor onbepaalde tijd' in een afkick kliniek in Z-Afrika verblijft?
Er is dat interview met Joe rogan, datt Musk een joint rookt, maar niet inhalleert.quote:Op maandag 19 december 2022 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Doet-ie ook drugs? Las wel ergens dat hij Asperger heeft. Zou ook een hoop verklaren.
Zonde!quote:Op maandag 19 december 2022 01:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er is dat interview met Joe rogan, datt Musk een joint rookt, maar niet inhalleert.
Ik denk dat hij doorheeft dat zijn aanblijven bij Twitter voor Tesla een groot probleem is.quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Hij laat het klappen, neemt assets mee wat hij kan en mag nemen en begint X from the ground up.
Vaarwel San Fran, Hallo Texas!
Okay.... en dat maakt dat hij wel ietskan qua twitter?quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Hij laat het klappen, neemt assets mee wat hij kan en mag nemen en begint X from the ground up.
Maar ik snap niet waarom???quote:Op maandag 19 december 2022 01:36 schreef Rnie het volgende:
Valt me nu pas op dat de poll om 00.20 is gestart en nog 10 uur duurt.quote:
Zou John Mastodon de nieuwe CEO worden?quote:Op maandag 19 december 2022 02:28 schreef Tijn het volgende:
Overigens is https://twitter.com/joinmastodon ook weer terug, dus blijkbaar vallen die niet onder de nieuwe regels?
Het schijnt dus, volgens George Hotz, dat er nu een tweestrijd gaande is. Features tov Refactoring. Beide is niet tegelijk mogelijk op "Twitter 1.0". Als je de algehele codebase wilt herstructereren, dan moet je features voor een langere tijd laten schieten en de focus leggen op herstructureren. Maar features (zoals blue) leveren geld op, iets wat Twitter dus nu accuut nodig heeft.quote:Op maandag 19 december 2022 01:42 schreef YStec het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom???
Twitter was nog nooit zo levendig? Heul veul - echt heul veul - nieuwe users en zo? Negatieve dingen werden minder? TWITTER BLUE IS ER?!?
Gaat toch lekker zo?
De hoge pet hadden de ex medewerkers van zichzelf op natuurlijk. Ik denk dat er door de jaren heen, de weg van de minste weerstand is gekozen, waardoor het geheel wel functioneerde, maar qua aanpassingsmogelijkheden dit niet zo flexibel meer is. Dit komt nu op het bord van Musk terecht. Dat is zijn eigen schuld. Hij is tenslotte akkoord gegaan met de deal zonder deze inzichten natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2022 02:55 schreef Tijn het volgende:
Microservices zijn heel gangbaar in grote webapplicaties. Niks "cheap ass" aan.
Twitter is gewoon een complex geheel. Daar doe je niks aan, dat is nou eenmaal hoe het is als je een grote website hebt met veel features. Je kunt wel een nieuw "Twitter 2.0" bouwen, maar dat wordt zonder twijfel net zo complex naarmate het meer kan.
Maar dat gezegd hebbend: ik geloof er niks van dat het in de huidige Twitter codebase zó godsonmogelijk is om nieuwe features in te bouwen als je een beetje weet hoe het werkt. Ik denk dat de vraag eerder is of er nog mensen daar werken die weten hoe dat moet.
Deze pagina met de nieuwe regels is verwijderdquote:Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef Tijn het volgende:
Even de relevante tweets en links herposten zodat we allemaal weten waar het over gaat
[ twitter ]
https://help.twitter.com/(...)ial-platforms-policy
[..]
As in 'made him an offer he can't refuse'?quote:Op maandag 19 december 2022 00:58 schreef crystal_meth het volgende:
Zou hij in Qatar iemand ontmoet hebben die hem wat goede raad gegeven heeft?
Nee het hele concept van Microservices is dat je juist je codebase opgesplitst in autonome delen. In tegenstelling tot een monoliet. Zie het als allemaal aparte deeltjes die verantwoordelijk zijn voor hun deel, een voorbeeld van zo een microservice kan bijvoorbeeld een inlog/registratie functie zijn, of het doen van een zoekactie.quote:Op maandag 19 december 2022 02:50 schreef Rnie het volgende:
Ik denk dat, ff naast het bias gelul, de fundering van Twitter door de jaren gaandeweg steeds verder wegzakte. Ik ben geen IT'er, andere wel in dit topic (Hallo @:Indoorkite). Zijn microservices geen "cheap ass" optie om iets aan codebase vast te haken? Als je dus 5000 man personeel nodig hebt om 200 microservices draaiende te houden, was het dan niet verstandiger om zoiets al, door de tijd heen, in de basis van die codebase te verwerken?
Of zeg ik iets geks?
Maar niet als die data 'skewed' is...quote:Op maandag 19 december 2022 05:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
<knip> data is enorm waardevol om bijvoorbeeld trend onderzoek te doen.
Met enige moeite is dat nog wel te repareren, alleen zal dan denk ik blijken dat 70/80 procent botrommel is.quote:Op maandag 19 december 2022 05:08 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Maar niet als die data 'skewed' is...
Twitter is zijn speelplaats, wij zijn zijn poppetjes.quote:Op maandag 19 december 2022 03:17 schreef crystal_meth het volgende:
57.2% yes momenteel, is iets gezakt, maar niet veel.
edit: 57% nu
Je bent wel erg gepassioneerd over Twitter. What’s up?quote:Op maandag 19 december 2022 06:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Stem nee. De afbraak van de kanker dat Twitter is dient nog véél verder te gaan. Hij moet aanblijven, net zo lang tot er niets meer van het hele gebeuren over is.
Dat valt toch wel mee? Desalniettemin is Twitter shit, zoals zo'n beetje iedere vorm van social media. De wereld zou een stuk mooier zijn zonder dit platform.quote:Op maandag 19 december 2022 06:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bent wel erg gepassioneerd over Twitter. What’s up?
Mwoah, ik vind het niet echt meevallen. Maar soit.quote:Op maandag 19 december 2022 06:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Desalniettemin is Twitter shit, zoals zo'n beetje iedere vorm van social media. De wereld zou een stuk mooier zijn zonder dit platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |