Setje maken? Ik heb wel interesse in een paar. Wat adviseer je voor een 4-jarige die rap is? We hebben hop hop in galop, draak en de vuurstenen ofzoiets en zo'n klein spelletje met boerderijdieren en kaartjes die je moet omdraaien. Qua niveau speelt ze inmiddels ook vlot keer op keer kids bijvoorbeeld, dus 5+ gaat ook prima.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een stapeltje Haba spelletjes te koop:
- Kukeleku
- Mix-Max Dieven
- Klopjacht
- Kleine Gewitterhexe
- Schnapp die Wurst
- Wasserratten in Sicht
- Trappeldieren
Mogen allemaal weg voor ¤5,- per stuk of minder.
jaaaa die zijn zo schattigquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:45 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in deze flanellen hema pyjama maat 86/92?
[ afbeelding ]
Aapie heeft hem slechts 1x gedragen maar het was al te kleinNieuwprijs 14 euro, mag voor de helft weg
Nee de dikte valt mee, het is niet fleece ofzo. Maar wel een pyjama voor de winter, dus wel iets dikker. Een beetje er tussenin zeg maarquote:Op woensdag 28 december 2022 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaa die zijn zo schattigis ie dik of valt ie mee? de kleinste kapitein zit nu net in 80. Dus zal met een maand of drie (gok ik) wel weer n maandje groter zijn.
intresse dus, tenzij mega dikke winter situatie
moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 28 december 2022 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee de dikte valt mee, het is niet fleece ofzo. Maar wel een pyjama voor de winter, dus wel iets dikker. Een beetje er tussenin zeg maar
Hier wel een liefhebber hoor!quote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef exode het volgende:
Zijn er hier Hotwheels liefhebbers? Ons zoontje wil een deel van zijn verzameling verkopen. Betreffen banen, geen auto's. Oa de stunt brug.
Bij interesse kan ik even wat foto's uploaden, anders ga ik Marktplaats weer eens gebruiken.
Oeh, heb je een foto? En een vraagprijs?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:04 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog een grote stapel genderneutrale "kwijlsjaals" liggen, heeft daar iemand interesse in?
Ik stuur je even een berichtjequote:Op donderdag 29 december 2022 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet kunnen vind ikin een slaapzak zonder mouwen
![]()
je mag me een tikkie dm'endan stuur ik je mijn adres
quote:Op donderdag 29 december 2022 15:08 schreef Bami het volgende:
[..]
Oeh, heb je een foto? En een vraagprijs?
heeft hij toevallig een hamburger? mijn oudste heeft ooit online in een filmpje een hotwheels hamburger gezien en heeft het daar nog steeds overquote:Op donderdag 29 december 2022 13:42 schreef exode het volgende:
Zijn er hier Hotwheels liefhebbers? Ons zoontje wil een deel van zijn verzameling verkopen. Betreffen banen, geen auto's. Oa de stunt brug.
Bij interesse kan ik even wat foto's uploaden, anders ga ik Marktplaats weer eens gebruiken.
ik laat hem even aan me voorbijgaan, dus als iemand anders blij wordt van de pyjama en de (cuuutee!) schoentjes, sla je slagquote:Op donderdag 29 december 2022 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet kunnen vind ikin een slaapzak zonder mouwen
![]()
je mag me een tikkie dm'endan stuur ik je mijn adres
Nee, wel een baan met een haai.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft hij toevallig een hamburger? mijn oudste heeft ooit online in een filmpje een hotwheels hamburger gezien en heeft het daar nog steeds over
Heb jij nog andere dingen in de aanbieding?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:13 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er vijftien. Zal wel met pakketpost moeten vrees ik. Heb je nog andere dingen nodig? Misschien kunnen we relatieve verzendkosten drukken
Omg, deze zijn geweldig. Mijn dochter heeft nu sinds een maandje schoenen maat 22 en loopt goed. Is het een grote of kleine 22? De afgelopen twee keer heb ik steeds haar voetjes laten opmeten en toen ook gelijk schoentjes gekocht die haar goed pasten, dus ik weet niet in hoeverre deze schoenen haar goed passen. Hmm.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ook nog in de aanbieding, gympjes van Next maat 22. Slechts 1 keer gedragen door Aapie, hij heeft een hoge wreef dus dat zat niet lekker. Jammer want ik vind ze zo leuk. Nieuwprijs 25 euro, mag ook voor de helft van de prijs weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, zo leuk! Als komkommer ze niet wil, wil ik ze welquote:Op donderdag 29 december 2022 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ook nog in de aanbieding, gympjes van Next maat 22. Slechts 1 keer gedragen door Aapie, hij heeft een hoge wreef dus dat zat niet lekker. Jammer want ik vind ze zo leuk. Nieuwprijs 25 euro, mag ook voor de helft van de prijs weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ze groot of klein vallenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Omg, deze zijn geweldig. Mijn dochter heeft nu sinds een maandje schoenen maat 22 en loopt goed. Is het een grote of kleine 22? De afgelopen twee keer heb ik steeds haar voetjes laten opmeten en toen ook gelijk schoentjes gekocht die haar goed pasten, dus ik weet niet in hoeverre deze schoenen haar goed passen. Hmm.
Je staat in de rij!quote:Op donderdag 29 december 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg, zo leuk! Als komkommer ze niet wil, wil ik ze wel
Haha je bent de tweede wachtendequote:Op donderdag 29 december 2022 21:27 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil ook in de rij voor de gympen!
Schuif maar door naar TGND, ik durf het niet aan (de vorige keer waren er ook al laarsjes die haar niet goed zaten).quote:Op donderdag 29 december 2022 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee of ze groot of klein vallenIk zou zeggen precies op maat
[..]
Je staat in de rij!
Oehquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:17 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Schuif maar door naar TGND, ik durf het niet aan (de vorige keer waren er ook al laarsjes die haar niet goed zaten).
Tuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2023 12:51 schreef Bami het volgende:
Oeh die jumpsuit met bamboe erop is leuk! En ik zie wel baby speelgoed waar ik interesse in heb, maar niet perse alles. Is dat ook een optie?
Flamingo ga je dr niet meer in krijgen hoor. Die droeg de mijne met 6 weken ongeveer. De maxomorra pakjes vallen wel ruim.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:29 schreef Bami het volgende:
Oeh die met de flamingo’s en paddestoelen zijn ook leuk.Vallen die een beetje op maat? Ze zit nu in maat 62 namelijk, dus als ze klein vallen is het een beetje zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |