Ze was toch een beetje 2 MAVO niveauquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die is eventjes flink uitgekafferd maar mag blijven (denk ik).
quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar hoe je Like a Hurricane gaat afbranden.
Ooit komt de tijd dat men het waardeert en denkt goh laten we dit de lijst in stemmen en vanaf dat moment is het onwards en upwards, iets wat je van Child In Time niet kan zeggen Pipster.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de Herreys nou eens fatsoenlijke muziek maakten die de Top 2000 haalt kon ik je terug pakken.
Ik heb de afgelopen week The Notorious B.I.G. - Hypnotize ook al drie keer op de radio gehoord. Ook weer populair blijkbaar? Kan me niet herinneren hem in de afgelopen tig jaar dat ik radio heb geluisterd (luister niet veel) gehoord te hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 10:20 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
https://kworb.net/spotify/track/58ge6dfP91o9oXMzq3XkIS.html Top 50 wereldwijd dit jaar op Spotify, dankzij TikTok als ik het goed heb.
Sooooow! Geen ruimte voor plaagstootjes dit jaar. Hier wordt direct met Dr Martens onder de gordel uitgedeeld hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooit komt de tijd dat men het waardeert en denkt goh laten we dit de lijst in stemmen en vanaf dat moment is het onwards en upwards, iets wat je van Child In Time niet kan zeggen Pipster.
Ik heb de indruk dat Diggi-loo diggi-ley, alle tietuh voor mej hier niet op waarde geschat wordt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de Herreys nou eens fatsoenlijke muziek maakten die de Top 2000 haalt kon ik je terug pakken.
Ja maar dat was in de tijd dat de beeldbuis minstens een half uur moest voorgloeien.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:42 schreef MielMonteur het volgende:
Ook over het algemeen prima gasten! Wel later dan normaal? Herinner me dat mijn pa me normaal altijd om half 8 naar beneden riep voor de A Gogo
Half november (qua oude nummers, Kate Bush even niet meegenomen) in de Spotify Top 200 NL: https://charts.spotify.co(...)nl-weekly/2022-11-24quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week The Notorious B.I.G. - Hypnotize ook al drie keer op de radio gehoord. Ook weer populair blijkbaar? Kan me niet herinneren hem in de afgelopen tig jaar dat ik radio heb geluisterd (luister niet veel) gehoord te hebben.
https://kworb.net/spotify/track/7KwZNVEaqikRSBSpyhXK2j.html
Ja en dan staan andere noteringen, oude nummers van hem (Mockingbird, Superman) nog niet in de T2Kquote:
Blijkbaar moest ik gewoon adblock uitzetten, thanks!quote:Op vrijdag 23 december 2022 01:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien staan hier nog tips: FEE / Hoe overleef je de feestdagen met irritante familie?
[..]
Iemand anders heeft/had dit ook, zie hier de input van Danny: FB / 'bezig...' blijft staan op invoer-button
Gezien de ontwikkelingen van afgelopen jaren lijkt Mockingbird op de keuzelijst volgend jaar bijna een inkopper. Maar ik hoop het mis te hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja en dan staan andere noteringen, oude nummers van hem (Mockingbird, Superman) nog niet in de T2K
stemplaatgenotquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar hoe je Like a Hurricane gaat afbranden.
Zo heb ik ook een rijtje waarvan ik nu allang gedacht dat ze vergeten zouden zijn. Xavier Rudd en Alan Walker staan al 7 jaar op rij genoteerd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iets wat ik echt niet verwacht had, is dat Your love van The Outfield 2 jaar na de dodenbonus nog steeds in de lijst staat.
Ja idd, al vind ik het van die 2e een stuk opvallenderquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:00 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een rijtje waarvan ik nu allang gedacht dat ze vergeten zouden zijn. Xavier Rudd en Alan Walker staan al 7 jaar op rij genoteerd bijvoorbeeld.
Soundtrackje van een jeugdserie geweest toch? Blijkbaar is dat in die hoofdjes blijven kleven. Ik heb dat altijd met Walk the Moon, hoe kan dat jaar na jaar overleven?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja idd, al vind ik het van die 2e een stuk opvallender
Nog zo 1 iddquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Soundtrackje van een jeugdserie geweest toch? Blijkbaar is dat in die hoofdjes blijven kleven. Ik heb dat altijd met Walk the Moon, hoe kan dat jaar na jaar overleven?
Nou dan kunnen we Avond ook wel noemen he?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:20 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb dat met Rufus Wainwright. Going to a Town heeft als single niks gedaan in Nederland maar werd in 2007 in de stemperiode erg gepusht door radio 2 en vooral door Hans Schiffers meen ik me te herinneren. Dat het 15 jaar later nog steeds een steady notering heeft verbaast me wel. Prima nummer verder.
En dat terwijl andere binnenkomers uit die tijd die net zo bekend waren voor je gevoel en soms zelfs hoger binnenkwamen (ik noem een Sheppard, Family Of The Year, James Bay of Matt Simons) nu allang verdwenen zijnquote:
Vind je die echt vergelijkbaar? Ik totaal niet maar goed. Avond is daarna een klassieker geworden en staat in bijna alle allertijden lijsten. Rufus kom ik nooit tegen en hoor ik ook nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we Avond ook wel noemen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |