Mashup van Frank & Al & David. It Was A Very Good Year Of The Cat Peoplequote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar zo’n mash-up erin stemmen. Wie is die Frank Sinatra nu helemaal!
Is die van ZKH Bartcore?quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mashup van Frank & Al & David. It Was A Very Good Year Of The Cat People
Laat staan die Bart Garfunkel!quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar zo’n mash-up erin stemmen. Wie is die Frank Sinatra nu helemaal!
Ik zal eraan denken als we hem vanavond spelen tijdens de kerstnachtdienst 😂quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.
Ere zij Bart, in de mensen een welbehagen!
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
De mash-up die ik niet wist die ik nodig hadquote:
Pa helpen met :quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag?
...
Spullen inpakken en naar mijn ouders gaan, verder niks.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Pa helpen met :
- zijn gepatenteerde stoofvleesmix voor morgen
- uitwerken van een setlijst voor het zangkoor waar hij accordeon speelt (hij zou de computer het liefst laten verhongeren maar goed)
Zo'n computer verdient ook wel een beetje stoofvleesmix met kerst, jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.
Mission accomplished dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.
Maar de bingolijst is af toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik had juist zin in kerst met de familie, maar ik ben mijn kerstcadeautjes vergeten dus nu haat ik mijn leven
Ik dacht Van Someren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanmiddag even langs geweest bij de ouders, die zich net voor mijn komst hadden zitten ergeren aan een langdradig janknummer bij de Top 4000. Alsof het de eerste keer was dat ze het hoorden. Ze luisteren elk jaar beide lijsten.
Maargoed, was uiteraard Fool's Overture.
Daar ergeren ze zich sowieso aan. Ze luisteren Radio 10, maar om 4 uur smiddags gaat de eigen playlist aanquote:
Je hebt je ouders goed opgevoed...quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar ergeren ze zich sowieso aan. Ze luisteren Radio 10, maar om 4 uur smiddags gaat de eigen playlist aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |