Hij is er, compleet met MJ-jasje en gecoiffeerd haar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Zou Bart er echt weer staan, achter zn keyboardje.
Ik vond dat echt zo tenenkrommend dat ik er keihard om moest lachen
Uniek tv moment.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij is er, compleet met MJ-jasje en gecoiffeerd haar.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef peaceman het volgende:
Op de 2e plaats en 16 keer genoemdDe terechte nummer 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed werk weer, @peaceman!
Dat zou helemaal goede tv opleveren. Maar ik spaar mijn suzan en freek haat even op voor de 13 noteringen die we straks moeten aanhorenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar valt niet op te mixen al zou je S&F zelf in een blender stoppen.
Thanks. Kunnen we wellicht een linkje in de OP krijgen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De terechte nummer 1.
Gied werk weer, @:Peaceman!
13 is niet voor niks een ongeluksgetal…quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goede tv opleveren. Maar ik spaar mijn suzan en freek haat even op voor de 13 noteringen die we straks moeten aanhoren
Wapenstilstand in Oekraïne.quote:
Van dat gejengel van Bartcore valt iedereen stil.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wapenstilstand in Oekraïne.
Soldaten klimmen uit hun loopgraven en vallen huilend in elkaars armen als Bart Arens ™ begint te spelen.
Putin pinkt een traantje weg, Nederland wordt wereldkampioen. Etc..quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wapenstilstand in Oekraïne.
Soldaten klimmen uit hun loopgraven en vallen huilend in elkaars armen als Bart Arens ™ begint te spelen.
Ah. Ik ga mijn Tinder-reikwijdte onmiddellijk naar beneden bijstellen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:59 schreef asco het volgende:
[..]
Boven de 60 wordt het voor de meesten wel een moeilijk verhaal...
Wat nou Da Mart... Het begon allemaal met Da Bartquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Opmerkelijk dat deze (even epische als iconische):quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Thanks. Kunnen we wellicht een linkje in de OP krijgen?
bij ons niet de hoogst genoteerde van Talk Talk is.quote:Living In Another World
Het is bijna alsof wij in… een andere wereld levenquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat deze (even epische als iconische):
[..]
bij ons niet de hoogst genoteerde van Talk Talk is.
Ach ja, het leven... je hebt het zelf in de hand.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is bijna alsof wij in… een andere wereld leven
Hier heb ik gemengde gevoelens bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
Een beetje respect voor Bart hè. Hij is al sinds februari met die mix bezig.
Zijne Keizerlijke Bartisticiteit.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Ach, ik vond het vorig jaar oprecht wel tof gedaan. Maar ze hemelen nu wel erg op.. dat zijne Heilige Bart uit den hemel neer daalde om zijn fluwelen toetsen te toucheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |