Camerabewuste mensen moet je in kampen stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende: Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd. [ afbeelding ]
Rock en VDB1395 kunnen er eventueel wel een snelle partij van makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We gaan richting de 1:30
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paardenmeisjes al helemaal niet.
Wel lelijk die tekst linksonderquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.
Ik heb er thuis een zitten helaasquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paardenmeisjes al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of watquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een zitten helaas
Wij verwachten een lijst van jequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Josh Rock ga ik definitief niet halen
Ik verwacht een negendarter en mooi verslag van jullie
Menzies is een GGZ’erquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Menzies is met van alles bezig behalve pijlen keilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |