no dat is ook niet erg lief anders hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Menzies gaat dat downkindje van Fallon weer mishandelen met stroom.

Zo kan die wel weer…quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Menzies gaat dat downkindje van Fallon weer mishandelen met stroom.

Perfect 5 out of 7?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:de_boswachter Het ziet er minder fraai uit als de eerdere gerechten die ik poste.... Het ziet er eigenlijk best ranzig uit, maaaaar.... Het ruikt en smaakt naar pizza in een bitterbal huidjeEigenlijk best wel lekker! @:Mani89

Die andere balletjes zijn Chili Cheese balletjes. Ook best prima
Dus culinair gezien score 5/7. Voor een goeie borrelhap score 8/10
[ afbeelding ]

Ja nee… dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:de_boswachter Het ziet er minder fraai uit als de eerdere gerechten die ik poste.... Het ziet er eigenlijk best ranzig uit, maaaaar.... Het ruikt en smaakt naar pizza in een bitterbal huidjeEigenlijk best wel lekker! @:Mani89

Die andere balletjes zijn Chili Cheese balletjes. Ook best prima
Dus culinair gezien score 5/7. Voor een goeie borrelhap score 8/10
[ afbeelding ]
 Krijg ik gewoon paar bitterballen te zien. We worden beflikkerd.
 Krijg ik gewoon paar bitterballen te zien. We worden beflikkerd.

Ja dat is eigenlijk hetzelfde als op hetelucht of pizzastand oven toch? Ik heb geen airfyer...quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende keer in de airfryer gooien pik, dan zijn ze helemaal niet te versmaden.

Kan je wel pauzeren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd MP4'tjes in plaats van gifjes?

mocht ook eens tijd worrequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het donkere biertje haalt ome @:dr_flash nu in.

Deze is met Afrikaans zwarthoutquote:
 Snij ik meestal pepernoten mee
  Snij ik meestal pepernoten mee

3-1quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft ie nou gewonnen menzie klaun of wat?

Ze waren zonder saus ook best wel prima. Moet altijd eerst proeven zonder saus!quote:

quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze is met Afrikaans zwarthoutSnij ik meestal pepernoten mee

Is ook niet nodig, iedereen warm ditdatquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Coco het volgende:
Jongens ik wil niet gaan gastmodden, dat zou einde tijdperk warm bad DRT betekenen.

Uhm.... Kun je die situatie schetsen in Paint ofzo? Dan maak ik die de volgende keerquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nee… dit kan echt niet.
Ik had dus serieus een pizza verwacht met bitterballen vullingKrijg ik gewoon paar bitterballen te zien. We worden beflikkerd.
 Ik hou wel van een uitdaging!
  Ik hou wel van een uitdaging!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |