SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nope.quote:
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaa, Frites AtelierZe zitten ook in de outlet in Roosendaal. Uitstekende friet inderdaad, misschien wel de beste ooit.
Ik heb je toetjes in de koelkast liggen. Ik had gedacht dat ze in de vriezer zouden liggen trouwens maar het was dus koeling.
Roosendaal is een stuk dichterbij voor jequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug.
Oh! Dat had ik er even bij moeten zeggen. Heb je de pure variant? Ik was vandaag terug gegaan om te kijken of ze nu wel de melk-variant hadden (voor onderzoeksdoeleinden), maar helaas weer alleen puur. Wel twee van meegenomen.
Er zit er ook eentje in Den Haag, dus ik moet het gewoon onthouden als ik eens na kantoor iets wil eten. De combi die jij had klinkt ook erg lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Roosendaal is een stuk dichterbij voor je![]()
Ik at afgelopen zomer frites met feta, harissa en nog van alles. Even zoeken.
Ik heb de puuree meegenomen. Er lag ook melk maar daar hou ik niet zo van.
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef Candaasje het volgende:
voorstel tot salaris verhoging om te janken
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.Wat een ongelooflijke aso’s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk, dat jij en de blijvers hart voor de zaak hebben.
Helaasch, dat de beslissers hart voor hun portemonnee hebben.
Blijf gezellig Flesquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
@:cat-astrophe
neem het maar weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door AnneX op 18-12-2022 00:08:37 ]
Hier was het glad toen ik naar het station liep. Iets van winterse neerslag vannacht aangevroren... zag er wel mooi uit. Nu mooie zonsopkomst boven Kaatjestad.quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Tele6!
Hier had iemand in de buurt een feestje waardoor ik tot 00:30 het gevoel had dat mn bed in een hoekje van een disco stondgelukkig daarna wel redelijk snel in slaap gevallen. Zo maar eens naar buiten kijken of het er glad uit ziet, zo ja dan even opzoeken hoe laat ik de bus moet hebben. Moet 9.30 bij de bieb zijn.
Had graag iets langer geslapen
Hoezo, sorry?quote:Op zondag 18 december 2022 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En sorry allemaal voor @:dr_flash![]()
Wow. Au. Plan B ook?quote:Op zondag 18 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Willen we vandaag eindelijk de vakantie boeken, is hij in 2 dagen tijd 500 euro duurder geworden
Jeetje wat een verschil. Maar kijk je vanaf dezelfde computer? Dan kunnen de algoritmes zien dat je echt interesse hebt en gooien ze er een bedrag bovenop heb ik wel eens gehoord (geen flauw idee of dat echt zo is)quote:Op zondag 18 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Willen we vandaag eindelijk de vakantie boeken, is hij in 2 dagen tijd 500 euro duurder geworden
Ja, helaas is het echt zo. Plan B is 300-400 euro duurder. Maar ik wil plan Aquote:Op zondag 18 december 2022 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat een verschil. Maar kijk je vanaf dezelfde computer? Dan kunnen de algoritmes zien dat je echt interesse hebt en gooien ze er een bedrag bovenop heb ik wel eens gehoord (geen flauw idee of dat echt zo is)
Hotel los boeken en vluchten ook?quote:Op zondag 18 december 2022 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas is het echt zo. Plan B is 300-400 euro duurder. Maar ik wil plan A
Dat is zo rot altijd.quote:Op zondag 18 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook niet op de eigen website?quote:Op zondag 18 december 2022 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze accommodatie is niet los te boeken. Ik zit hier mijn best te doen om niet enorm nijdig te worden op J die het aanvragen van zijn vakantie maar bleef uitstellen. Toen hij het eenmaal had aangevraagd was het binnen een kwartier goedgekeurd.
Nee. Er is een website in het Grieks waarop hun adres staat en een paar foto's en dat is het.quote:Op zondag 18 december 2022 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook niet op de eigen website?
Wanneer je daar een mailadres van kunt vinden, gewoon proberen
Is er een mogelijkheid dat een andere reisaanbieder dezelfde accomodatiequote:Op zondag 18 december 2022 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Er is een website in het Grieks waarop hun adres staat en een paar foto's en dat is het.
Dat zijn dingen die je moet leren als loonslaaf. Niet gek dat hij daar in het begin even tegenaan hikt.quote:Op zondag 18 december 2022 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze accommodatie is niet los te boeken. Ik zit hier mijn best te doen om niet enorm nijdig te worden op J die het aanvragen van zijn vakantie maar bleef uitstellen. Toen hij het eenmaal had aangevraagd was het binnen een kwartier goedgekeurd.
Ik hou zo van jouw nuchtere kijk op dingen.quote:Op zondag 18 december 2022 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je moet leren als loonslaaf. Niet gek dat hij daar in het begin even tegenaan hikt.
De les kost deze keer ¤500. Zo gaan die dingen. Betalen, vergeten, voorpret hebben.
Dat is precies wat ik ook tegen mezelf zei en waarom ik er dus geen punt van maakte, ondanks mijn emoties. Mijn emoties zijn momenteel zeer onbetrouwbaar dus ik probeer er sowieso niet te veel naar te handelen.quote:Op zondag 18 december 2022 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je moet leren als loonslaaf. Niet gek dat hij daar in het begin even tegenaan hikt.
De les kost deze keer ¤500. Zo gaan die dingen. Betalen, vergeten, voorpret hebben.
Gelukkig! En wat ziet dat er heerlijk uitquote:Op zondag 18 december 2022 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook tegen mezelf zei en waarom ik er dus geen punt van maakte, ondanks mijn emoties. Mijn emoties zijn momenteel zeer onbetrouwbaar dus ik probeer er sowieso niet te veel naar te handelen.
Maar. We gingen toch maar boeken. En toen was er ineens een prijsaanpassing van de huurauto van -506 euro. We hebben maar snel geboekt en hebben nu de reis voor de oude prijs![]()
We gaan hier naartoe overigens, Zakynthos dus.
quote:Op zondag 18 december 2022 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En sorry allemaal voor @:dr_flash![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook tegen mezelf zei en waarom ik er dus geen punt van maakte, ondanks mijn emoties. Mijn emoties zijn momenteel zeer onbetrouwbaar dus ik probeer er sowieso niet te veel naar te handelen.
Maar. We gingen toch maar boeken. En toen was er ineens een prijsaanpassing van de huurauto van -506 euro. We hebben maar snel geboekt en hebben nu de reis voor de oude prijs![]()
Bekent probleem. ik had het in een paar uur. uiteindelijk via een ander netwerk nog iets kunnen vinden dat maar iets boven de eerste prijs was. en dat alleen voor een vlucht.quote:Op zondag 18 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch nog op z'n pootjes terecht gekomenquote:Op zondag 18 december 2022 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat het gelukt is! En ziet er goed uitquote:Op zondag 18 december 2022 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zijn ook bezig geweest met de site en het aanbod. We hadden wat linkjes bewaard naar 2 of 3 opties tot ik zeker weet wanneer ik vakantie heb in mei/juni, maar die linkjes gaan nergens meer naar toe.quote:Op zondag 18 december 2022 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat maar ingewikkeld hoor, dat de prijs voor hetzelfde plots honderden euro's kan verschillen. En soms is dat omdat je later boekt en soms omdat je te vroeg boekt. Je moet helderziend zijn om te zien wanneer je het beste kan boeken. En dat voor exact dezelfde vakantie op hetzelfde moment. Honderden euros. Het voelt zo willekeurig.
Weer opgeknapt?quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik deed mezelf en minipan cadeau voor eieren (helaas gietijzer want gewoon staal was nķg kleiner) omdat niks kopen bij Manufactum voelt als straf.
[ afbeelding ]
Snel vol zeg.
Het lijkt er op dat er iets niet goed zit tussen hun software en die van de autoverhuurder. Het zou kunnen dat bij doorklikken, jullie prijs ook weer gewoon 'normaal' is.quote:Op zondag 18 december 2022 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is! En ziet er goed uit
Ik schrok van jouw eerste post hierover en we keken net meteen bij Eliza... ook onze eventuele keuze, ik moet echt wachten tot mijn coll ook hun vakantie-aanvragen doorgegeven hebben en nog niet gedaan hebbenis honderden euro's duurder geworden.
We twijfelen sowieso, want het is wel heel veel geld voor een weekje zon.
We kijken het nog ff aan, en doen wel iets last minutes of wachten op het weer in mei/juni en zakken af naar Zuid Engeland of zo.
*Luxeprobleem
Ik wil dat.quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik deed mezelf en minipan cadeau voor eieren (helaas gietijzer want gewoon staal was nķg kleiner) omdat niks kopen bij Manufactum voelt als straf.
[ afbeelding ]
Snel vol zeg.
Stuk minder slecht, bepaald niet topfitquote:
De pan?quote:
Vooral het eten. Zo'n pan heb ik al.quote:Op zondag 18 december 2022 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De pan?![]()
Ik had spijt dat ik niet even een stukje sucuk ontdooid had. Toen ik de foto zag wist ik. Dit ei was beter geweest met sucuk.
Maar helaas.
Ik wou dat er biologische sucuk bestond.quote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit Sucuk gehad
Ik kreeg zoiets in mijn kerstpakket dit jaar. Keer twee. Op een enorme houten plank om te kunnen serveren. Samen met 1,5 liter limonade. In een kartonnen doos. Het was een plezierige thuisreis (fiets - trein - trein - fiets). Zeker voor mensen zonder buikspieren.quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Snel vol zeg.
quote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit Sucuk gehad
Omg dit wilde ik bestellen en toen mocht het niet omdat dat ontbijt was. Ontbijtquote:Op zondag 18 december 2022 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vooral het eten. Zo'n pan heb ik al.
Jouw gerecht en sucuk doet me hier aan denken![]()
![]()
![]()
Refika
Goed gedaan! Toch geboekt en dan een meevaller 🇬🇷quote:Op zondag 18 december 2022 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de twee weken na de geboorte van mijn zoon (11 jaar geleden) vroor het dat het kraakte. We hadden toen nog enkelglas in ons huis en we hadden iedere ochtend ijsbloemen in de slaapkamer.quote:Op zondag 18 december 2022 13:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
IJsbloemen![]()
Vroeger hadden we die gewoon op de ramen van huizen staan
Drukke zondag! Veel zingplezier!quote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer zieken![]()
Nog kleinere bezetting vanmiddag![]()
Dus we gaan nu met een dame of 8 zingen ipv de geplande 13. Waarvan niet iedereen 100% bij stem is. Waarom kan kerst niet in de zomer vallen? Gelukkig waren de zieken zo sociaal om zich per stem te verdelen dus het wordt 2-2-2-2 (en soms 1) en misschien dat we de vierstemmige stukken maar niet doen. Of zo.
Vanmorgen gezwommen, kwartaal vergadering gehad (met vlaai), net even twee vergaderingen voorbereid want o ja dat moest ook nog en vanavond heb ik daar helemaaaal geen zin. Nu nog haar drogen, eten, thermo etc aan en de vrieskou in
Moet tussen de optredens door eigk ook nog boodschappen doen
En als jullie het hen cadeau geven? Dan ook niet, willen ze persé in eigen bed slapen?quote:Op zondag 18 december 2022 16:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zit de kerstdiner planning te maken, best nog een uitdaging gezien de enorme diversiteit aan gasten dit jaar.
Alleen zo jammer dat ik mn ouders er niet toe kan overhalen gewoon een nachtje hotel te doen, die moeten en zullen "weer lekker op tijd terugrijden"...
Ik heb nog wel een Fletcherbon code voor je... voor 3 tientjes hebben ze dan een bed.quote:Op zondag 18 december 2022 16:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zit de kerstdiner planning te maken, best nog een uitdaging gezien de enorme diversiteit aan gasten dit jaar.
Alleen zo jammer dat ik mn ouders er niet toe kan overhalen gewoon een nachtje hotel te doen, die moeten en zullen "weer lekker op tijd terugrijden"...
quote:Op zondag 18 december 2022 16:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Fletcherbon code voor je... voor 3 tientjes hebben ze dan een bed.
Lief aangeboden; het is dat laatste. De kosten daar hoeven ze het niet voor te laten, het is de enorme binding aan "eigen huis".quote:Op zondag 18 december 2022 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En als jullie het hen cadeau geven? Dan ook niet, willen ze persé in eigen bed slapen?
Dat herken ik wel van mijn eigen moeder. Was maar 1 plek waar ze graag naar toe ging voor vakantie, de andere bestemmingen was omdat mijn vader daar graag heen wilde.quote:Op zondag 18 december 2022 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Lief aangeboden; het is dat laatste. De kosten daar hoeven ze het niet voor te laten, het is de enorme binding aan "eigen huis".
Wie komen er allemaal?quote:Op zondag 18 december 2022 16:02 schreef fietsie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op zondag 18 december 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal?Drie avonden, drie groepjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Za gourmet met mn ouders
- Zo ossenhaas met mn schoonmoeder
- Ma hele middag / avond klooien met BBQ en steenoven met mn broer + gezin
Voor mn schoonzusje maak ik gestoofde kalkoen want die heeft een hele lijst voedsel allergieen.
De ossenhaas voor schoonmoeder gaat op klemmend verzoek op de manier die wijlen mijn schoonvader 30 jaar lang deed; aangebraden, en dan geserveerd in ingedikte ossenstaartsoep van Honig.
Ik heb soort plan van aanpak in klad...SPOILER: GourmetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OssenhaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BBQ-ovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GroentevoorraadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 18-12-2022 17:11:19 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kerstavond komt een vriendin van ons eten, mijn man had haar uitgenodigd, is gelukkig de enige afspraak, heb er helemaal geen zin in dit jaar, wat een gedoe. Pfff
Ben er nu al moe van.![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal?
@:kaatje1, is er een combinatie van vrije tijd en actie te vinden als vakantie? Een paar dagen een groepsreis plus een paar dagen hotel met zwembad ofz0?
@:blues, leuk pakket!
Op een streekmarkt zagen we laatst iemand die in opdracht van het waterschap bomen kapt in de Hoekse Waard en daar prachtige meubels en planken van maakt. Hij kan ook de vensterbanken maken die we graag willen dus we hebben zijn kaartje bewaard.Die zijn er wel, maar dan ben je meteen 15 dagen weg en dat wil ik niet. Korter zijn er wel, dan boek je niet het extra pakket erbij. Maar dat zijn dan de dingen die ik graag wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ben pas vandaag begonnen met kijken,
Mooi die vensterbankWe have far more in common than that which devides us..![]()
Gezellig!quote:Op zondag 18 december 2022 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Drie avonden, drie groepjes:
- Za gourmet met mn ouders
- Zo ossenhaas met mn schoonmoeder
- Ma hele middag / avond klooien met BBQ en steenoven met mn broer + gezin
Voor mn schoonzusje maak ik gestoofde kalkoen want die heeft een hele lijst voedsel allergieen.
De ossenhaas voor schoonmoeder gaat op klemmend verzoek op de manier die wijlen mijn schoonvader 30 jaar lang deed; aangebraden, en dan geserveerd in ingedikte ossenstaartsoep van Honig.
Hier is het allemaal nog vaag, afhankelijk van hoe het met mij gaat. Het plan is zondag bij schoonmoeder fonduen.
Verder is er voor J dit te maken:
- English roast van rosbief met Yorkshire pudding, mierikswortel, jus, pastinaak, erwtjes, wortel en roasties
- Secreto met aardappelkroketjes, pompoen en ceasar salade
- Broodje hamburger van de bbq met gecarameliseerde rode ui
- Carne asada met friet, avocado, salade
- BBQ baked beans met koolsla en gepofte aardappel
Daarnaast nog een full English breakfast, Philly cheesesteak en diverse borrel&ontbijtplanken.
Hoe het daadwerkelijk loopt zien we wel maar er zijn dus mogelijkheden genoeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-12-2022 17:18:51 ]Spoilers!![]()
Maar hoe pak je dat dan met gourmet aan? Want zo'n pak van 14,- bij de supermarkt halen wat hen nog geen 0,50 gekost kan hebben gezien de lading water die er in dat vlees is geperst lijkt me ook niets voor jullie...quote:Op zondag 18 december 2022 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier is het allemaal nog vaag, afhankelijk van hoe het met mij gaat. Het plan is zondag mij schoonmoeder gourmetten.
Verder is er voor J dit te maken:
- English roast van rosbief met Yorkshire pudding, mierikswortel, jus, pastinaak, erwtjes, wortel en roasties
- Secreto met aardappelkroketjes, pompoen en ceasar salade
- Broodje hamburger van de bbq met gecarameliseerde rode ui
- Carne asada met friet, avocado, salade
- BBQ baked beans met koolsla en gepofte aardappel
Daarnaast nog een full English breakfast, Philly cheesesteak en diverse borrel&ontbijtplanken.
Hoe het daadwerkelijk loopt zien we wel maar er zijn dus mogelijkheden genoeg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Correctie. We gaan niet gourmetten, we gaan fonduen bij schoonmoederquote:Op zondag 18 december 2022 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hoe pak je dat dan met gourmet aan? Want zo'n pak van 14,- bij de supermarkt halen wat hen nog geen 0,50 gekost kan hebben gezien de lading water die er in dat vlees is geperst lijkt me ook niets voor jullie...Zij heeft vlees besteld bij een goede slager dat ze zelf snijdt. Hetzelfde als altijd (biefstuk, gehaktbal, varkenshaas, kipfilet), want variëren kan je nauwelijks in een fonduepan. Hoeft ook niet want alles smaakt hetzelfde.
Spoilers!![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Correctie. We gaan niet gourmetten, we gaan fonduen bij schoonmoederZij heeft vlees besteld bij een goede slager dat ze zelf snijdt. Hetzelfde als altijd (biefstuk, gehaktbal, varkenshaas, kipfilet), want variëren kan je nauwelijks in een fonduepan. Hoeft ook niet want alles smaakt hetzelfde.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is wel gezellig hoor. Maar ik vind het zo jammer dat het elk jaar hetzelfde is. Het ene jaar is niet van het andere te onderscheiden*, al decennia niet. Sinds ik er ben worden er wel elk jaar 3 bakken heerlijke salade bij een goede groenteboer gehaald. Maar wel elk jaar dezelfde salades: asperge, light en waldorf.quote:
*Behalve aan de mensen die er ooit bij waren en nu overleden zijn.Spoilers!![]()
Ik had ook gezegd dat ik dit jaar wel vlees zou regelen ipv schaal bij de slager.
Kom ik woensdag thuis heeft m'n ma alles ongeveer al gehaald.
"Wist jij dat ossenhaas ¤50/kg was"
Ja dat weet ik en het is nog saai ook zonder een randje vet.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Daarom haalde ik Duitse, dat scheelde dan nog iig 1/5quote:Op zondag 18 december 2022 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik had ook gezegd dat ik dit jaar wel vlees zou regelen ipv schaal bij de slager.
Kom ik woensdag thuis heeft m'n ma alles ongeveer al gehaald.
"Wist jij dat ossenhaas ¤50/kg was"
Ja dat weet ik en het is nog saai ook zonder een randje vet.
En mijn disgenoten snijden -ieder- stukje vet van ieder vlees en gooien het opzij ( behalve als je ze spek voorzet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kerst
Dag I - bij Neef. Ik zorg wrs voor een paar flessen goed bier.
Dag II - een (lichte) brunch bij moeders. Broertje moet beide dagen werken. En dan s'avonds of restanten bij moeders of thuis. Ik zie wel hoe het loopt. Wellicht filmpje pakken op Boxing Day.
27 dec iig gemarkeerd als wandeldag. Waar dan ook.
Ik zie het wel. Ik vind kerst leuk, alleen ik ga me niet in de kerststress storten.
[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 18-12-2022 18:10:29 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 17:43 schreef Blues het volgende:
Zondag wordt er restauranteten gebracht.
Verder doen we niet/nooit aan kerst/visite/bomen zoals hier wel bekend denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: