Permanent in de gaten gehouden worden bevalt me wel. Doet me een beetje denken aan FOK!quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe bevallen de begeleiders op je nieuwe locatie
Nee in vriendelijke landen gelukkigquote:
Het woord F1 is in DRT verboden. Het moet immers gezellig blijven en we willen voorkomen dat een bepaalde nazi hier mee komt posten…quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Je kijkt toch ook F1
Vriendelijk landen zijn net zo onvriendelijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee in vriendelijke landen gelukkig
Jawelquote:
Nederland is ook lang niet zo fris als het pretendeert te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vriendelijk landen zijn net zo onvriendelijk
''Illegalen betrokken bij bouw olympisch dorp Parijs voor Spelen 2024'' https://www.rtlnieuws.nl/(...)alen-zonder-papieren
Frankrijk is ook een C landquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vriendelijk landen zijn net zo onvriendelijk
''Illegalen betrokken bij bouw olympisch dorp Parijs voor Spelen 2024'' https://www.rtlnieuws.nl/(...)alen-zonder-papieren
nou nou nouquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het woord F1 is in DRT verboden. Het moet immers gezellig blijven en we willen voorkomen dat een bepaalde nazi hier mee komt posten…
Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehoudenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland is ook lang niet zo fris als het pretendeert te zijn.
https://www.1limburg.nl/n(...)ute-uitzendbedrijven
Frankrijk zit vol met illegalen en ander tuig. Als je daar in de campingwinkel om een ‘baguette’ vraagt kijken ze je stom aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frankrijk is ook een C land
Burnett is afgebrandquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, er zijn weer vlammekes in huis. Hoe staat het bij Burnett?
Groepsfase was leuk maar de knock-outfase pure aids.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehouden
Vind het deugjesvolk niet zo leuk
Zo leuk is het toch niet, op speelronde 3 naquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat een van de leukste WK's naar mijn mening uitgerekend in Qatar werd gehouden
Vind het deugjesvolk niet zo leuk
laten we stoppen met deze act een podium gevenquote:
Halve finales waren minder inderdaad, maar verder wel prima genotenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Groepsfase was leuk maar de knock-outfase pure aids.
Halve finales waren anti-climax. Geen Nederland-Brazilië of Frankrijk-Portugal.
Geen stunt meer te noemen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:47 schreef BB-King het volgende:
Soutar kan best eens stunten tegen Gurney.
Dan is m’n Scorito naar de maan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:47 schreef BB-King het volgende:
Soutar kan best eens stunten tegen Gurney.
Ik sta volledig achter Gianni Infantino.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zo leuk is het toch niet, op speelronde 3 na
Naar je UI dus?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is m’n Scorito naar de maan.
Heb jij ook nog een beha van Maan? #dtvquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is m’n Scorito naar de maan.
Moet jij weten. Wij juichen voor Sootsquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Gianni Infantino.
Ik ook nou al twee drie potjes op een paar pijlen verkeerd voorspeldquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gawlas
Richie gaat zich straks van kant maken
Minder dagjesvolkquote:
Ik zat me net te bedenken dat ik er begin januari wel een beetje aan gehecht begin te rakenquote:
quote:BDO
2011: First round (lost to Willy van de Wiel 1–3)
2016: Preliminary round (lost to Craig Caldwell 1–3)
PDC
2022: Fourth round (lost to Callan Rydz 1–4)
2023: Ongoing
Dat kan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat ik er begin januari wel een beetje aan gehecht begin te raken![]()
Die gun ik wel een inval.quote:
Krijg spontaan trek in een gasolina.quote:
Croatia get batteredquote:
25 euro korting op de Dikke van Darte!quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dartswarehouse.nl/rtl7-dartartikelen.html
Boek vol fouten genotquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
25 euro korting op de Dikke van Darte!
ja ik kreeg al elders te horen dat ie het WK niet volgt.quote:
Dikke van Darte voor minder van de helft van de prijs jawelquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dartswarehouse.nl/rtl7-dartartikelen.html
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kreeg al elders te horen dat ie het WK niet volgt.
Nep-user.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, van dichtbij valt ie best mee @:Haags
Geen choker, dan gebeurt dat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Soutar mag weer lekker gratis potjes op het WK winnen met sub 90 gemiddelden. Wat een feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |