quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zat laatst op een bankje in Australie.@Haags kijk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoeveel heb je ervan in je kelder?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Filipijnen. Wat een genotsland is dat.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervan in je kelder?
Twee, maar ik doel meer op dat het een schitterend land is en dat de bevolking itt de meeste Aziatische landen gezellig is. Spaans koloniaal verleden dus gewoon met een biertje aan de barbecue op je tropische eilandquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervan in je kelder?
Het ligt niet aan de pijlen maar hoe je ze uit het bord haalt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Simon weer de boel aan het uitwonen met zijn prikkeldraadpijlen?
Steve 'als het draait' Lennon ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het ontbreken van de kantoorklerk op dit WK al benoemd?
Mokerduur land.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee, maar ik doel meer op dat het een schitterend land is en dat de bevolking itt de meeste Aziatische landen gezellig is. Spaans koloniaal verleden dus gewoon met een biertje aan de barbecue op je tropische eiland
Right.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de pijlen maar hoe je ze uit het bord haalt.
Of zoiets. Heb ik me door het Belgje laten vertellen zojuist.
Nog gekeken voor de zomer, maar dat wordt een te dure grap ja. Alhoewel ik het zeker overweeg voor de zomer daarna. Paar geweldige eilanden daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |