Ben je behandeld voor alcoholisme buiten het CBR om of gaat het alleen om de twee eerdere keuringen van het CBR ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:41 schreef kree het volgende:
Je verwacht het niet
Nu was mijn rapportage naar het CBR verzonden, gewoon alles ok dus en met advies van bijgeschikt geen aanwijzingen voor etc.
Ok het duurde alweer lang, dus dacht laat ik het CBR eens mailen om te vragen hoe het ermee staat.
Dan kom ik erachter dat er aanvullende vragen zijn aan de arts van Rijbewijsbelang.
OK geen idee waarom ze dat dan niet gelijk naar mij opsturen per post. (dagtekening 19 januari). maar kan het digitaal vinden dus.
[..]
en het formulier wat de arts van Rijbewijsbelang dan moet invullen en of ik dat maar persoonlijk ga ophalen ofzo???
WTF is dit, pure pesterij gewoon
[..]
Ik weet niet wat ik hier nu verkeerd doe, maar ik heb het (dure) onderzoek gewoon gedaan en nu komt er toch weer gezeik over, ben er gewoon klaar mee allemaal.
Heb het maar doorgestuurd naar Rijbewijsbelang, maar waarom de fuck communiceren hun niet met elkaar als ze het niet met elkaar eens zijn om wat voor focking. vage reden dan ook???
Ook echt, ze mogen wel weer kosten in rekening brengen aan mij... Voor wat eigenlijk, de tijd die het kost om hun eigen fouten weer recht te zetten?
Ik heb zelf hulp gezocht op eigen initiatief, al voor de allereerste keuring er van het CBR er was, wat trouwens een jaar alweer na het hele incident was. (3 jaar terug)quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben je behandeld voor alcoholisme buiten het CBR om of gaat het alleen om de twee eerdere keuringen van het CBR ?
Consequentie van je eigen gedrag. Echt, dat gehuil over dat je het allemaal oneerlijk en onterecht vindt...dan had je niet moeten zuipen en rijden, dan had je dit allemaal niet gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb zelf hulp gezocht op eigen initiatief, al voor de allereerste keuring er van het CBR er was, wat trouwens een jaar alweer na het hele incident was. (3 jaar terug)
Die twee eerdere keuringen is gewoon precies zoals het gegaan is...
En dit is gewoon bekend trouwens ook bij het CBR, vorig jaar kwam ik er gewoon doorheen met een advies van Rijbewijsbelang voor een jaar.
Nou prima, dit jaar weer de keuring gedaan dus. Rijbewijsbelang concludeert in haar rapport dat ik geen risico vorm, dit gaat weer naar het CBR. En nu krijg ik ineens van het CBR dit weer terug, om een voor mij onduidelijke reden?
Blijkbaar heeft de onderzoekend arts van Rijbewijsbelang iets niet helemaal goed opgeschreven waar ze over vallen nu weer bij het CBR
Al met al, hoe is dit nu ineens mijn probleem dan? Ik doe mijn best, maar moet er gewoon weer achteraan, heb geen tijd voor al die onzin shit van hun. Laat ze het lekker met elkaar uitzoeken.
Dit hele topic (en je vorige topics) zijn juist een schriftelijk bewijs dat je wél anders bent dan wij normale mensen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ok en hoe zouden die dan wel opgelost moeten worden volgens jou?
Hoe kan ik bewijzen dat ik gewoon niet anders ben als jullie "normale" mensen?
nee, dat is een hele dooddoener en juist waarom die instanties hier dus mee wegkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Consequentie van je eigen gedrag. Echt, dat gehuil over dat je het allemaal oneerlijk en onterecht vindt...dan had je niet moeten zuipen en rijden, dan had je dit allemaal niet gehad.
Dit is jouw probleem omdat het jouw probleem is. Zo simpel is het.
nee... dan lees je alles toch niet goed denk. Maar ga hier verder niet op in.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dit hele topic (en je vorige topics) zijn juist een schriftelijk bewijs dat je wél anders bent dan wij normale mensen.
Je hebt een fout gemaakt en je hebt een alcoholverslaving.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee, dat is een hele dooddoener en juist waarom die instanties hier dus mee wegkomen.
Wat ze doen is gewoon niet eerlijk en daar gaat het mij om. Niet dat ik toen die fout maakte en ik heb daar meer dan zwaar voor geboet allang al. Maar het moet een keer over zijn ermee wel natuurlijk he..
Gelukkig is iedereen hier perfect en maakt nooit fouten. Dus ja dan is het makkelijk veroordelen gelijk.
ja, ok dat is geen probleem, maar het is door een onafhankelijk arts als ok beoordeelt nu?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt een fout gemaakt en je hebt een alcoholverslaving.
Je bent gestraft voor je fout, je alcoholverslaving staat nu nog ter discussie. In hoeverre dat effect heeft op veiligheid in het verkeer
Dat oordeel is blijkbaar niet goed onderbouwd, en wat vreemd in het licht van een behandeling van bijna een jaar. Je zou verwachten dat een arts doorvraagt en goed doorlicht wat er nog over is van je verslaving en welke recidive risico er is tbv je autorijden en alcohol.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja, ok dat is geen probleem, maar het is door een onafhankelijk arts als ok beoordeelt nu?
Ik weet het probleem en doe daar alles aan, maar dit laatste is gewoon pure tegenwerking van instanties weer.
tjah, dat is er allemaal hoor en ook goed onderbouwd door de hulpverlening die ik had en heb.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat oordeel is blijkbaar niet goed onderbouwd, en wat vreemd in het licht van een behandeling van bijna een jaar. Je zou verwachten dat een arts doorvraagt en goed doorlicht wat er nog over is van je verslaving en welke recidive risico er is tbv je autorijden en alcohol.
Plus iets van een terugvalschema ofzo voor als er heftige dingen gebeuren in je leven of andere voor jou alcoholverslaving triggerende factoren.
Hoe je ermee omgaan, in zware tijden, bepaalt of je een groot of minder groot risico bent in het verkeer
Iedereen maakt fouten ja, maar niet iedereen maakt doelbewust het type fouten waarbij mensen in serieus gevaar worden gebracht.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee, dat is een hele dooddoener en juist waarom die instanties hier dus mee wegkomen.
Wat ze doen is gewoon niet eerlijk en daar gaat het mij om. Niet dat ik toen die fout maakte en ik heb daar meer dan zwaar voor geboet allang al. Maar het moet een keer over zijn ermee wel natuurlijk he..
Gelukkig is iedereen hier perfect en maakt nooit fouten. Dus ja dan is het makkelijk veroordelen gelijk.
Dit. Keihard dit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:26 schreef Leandra het volgende:
Echt, ik hoop dat er een arts of iemand van het CBR in dit topic meeleest en ze weten om wie het gaat, want de verontwaardiging over het CBR is nog steeds groter dan de schaamte over de stupiditeit die je begaan hebt.
En wat mij betreft blijven ze je het moeilijk maken tot je je meer schaamt voor wat je gedaan hebt dan dat je je ergert aan de werkwijze van het CBR, want zolang je niet snapt waarom je voorlopig door heel veel hoepels moet blijven springen om je rijbewijs te behouden zul je door die hoepels moeten blijven springen, en terecht, net zolang tot je het wel snapt.
Zei jij in een ander topic niet dat je volkomen schijt had aan de planeet en geen fuck gaf om jouw ecologische voetafdruk? In mijn ogen ben jij net zo erg, zo niet veel erger, dan iemand die een keer met een borrel achter het stuur zit zonder verder over de consequenties te hebben nagedacht. Jij lijkt me volledig bewust van wat je doet en legt het naast je neer.quote:
Ik heb je niet hoog zitten, maar dit geloof ik wel direct ja. Man, wat een achterlijke klapharken rijden er rond. Waarschijnlijk zijn de hardste schreeuwers over "drankrijders" nuchter ook de slechtste chauffeurs.quote:Op donderdag 26 januari 2023 04:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kom elke dag automobisten tegen die nuchter een klap slechter rijden dan als ik twee glaasjes wijn op heb. En toch mogen die elke dag zonder consequenties de weg op. Eigenlijk zou het rijexamen een elk 5 jaar terugkerende verplichting moeten zijn.
Volgens deze calculator zou ik ongeveer een krat moeten drinken op een avondje om op zo'n belachelijk promillage te komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we gaan doen alsof met 2 wijntjes op rijden hetzelfde is als met 2,7 promille in je mik gaan rijden...
2,7 Promille! Dan is het al knap dat hij überhaupt de sleutel in het contactslot kreeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:16 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Volgens deze calculator zou ik ongeveer een krat moeten drinken op een avondje om op zo'n belachelijk promillage te komen![]()
Nee, heb weinig medelijden met deze ts
Oh Jezusquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we gaan doen alsof met 2 wijntjes op rijden hetzelfde is als met 2,7 promille in je mik gaan rijden...
Ik ben het helemaal met je eens, eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:26 schreef Leandra het volgende:
Echt, ik hoop dat er een arts of iemand van het CBR in dit topic meeleest en ze weten om wie het gaat, want de verontwaardiging over het CBR is nog steeds groter dan de schaamte over de stupiditeit die je begaan hebt.
En wat mij betreft blijven ze je het moeilijk maken tot je je meer schaamt voor wat je gedaan hebt dan dat je je ergert aan de werkwijze van het CBR, want zolang je niet snapt waarom je voorlopig door heel veel hoepels moet blijven springen om je rijbewijs te behouden zul je door die hoepels moeten blijven springen, en terecht, net zolang tot je het wel snapt.
Er zit een verschil tussen slecht rijden en slecht reageren/onoplettend rijden. Dat tweede is veel gevaarlijker. Ik heb echt 0 tolerantie voor lui die met drank op achter het stuur kruipen. Zelf blijf ik gewoon even wat langer hangen terwijl ik echt naar huis wil als ik niet 100% nuchter ben, ook al mag ik gewoon legaal de weg op met wat ik gedronken heb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 04:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kom elke dag automobisten tegen die nuchter een klap slechter rijden dan als ik twee glaasjes wijn op heb. En toch mogen die elke dag zonder consequenties de weg op. Eigenlijk zou het rijexamen een elk 5 jaar terugkerende verplichting moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |