Niet meer te redden zoquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Mylene het volgende:
Huurschuld Big Bizar al meer dan 4 ton, steeds meer in de problemen.
Mooi zo, weg met die troep. Vervelend voor de werknemers, maar dit soort winkels zijn echt totaal overbodig.quote:
Nou, de Swiffer doekjes zijn nu daar in de aanbieding. Het fijne is dat deze soort bij Big Bizar nog zonder toevoeging van Ambi Pur zijn. Zelfs bij de Action verkopen ze met Ambi Pur. Echt smerig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi zo, weg met die troep. Vervelend voor de werknemers, maar dit soort winkels zijn echt totaal overbodig.
In Tilburg zitten die winkels bijna naast elkaar. Had er nog nooit van gehoord totdat ik het gisteren zag.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef Eightyone het volgende:
Maar ja, waarin onderscheidt dat 'Sprinter' zich eigenlijk? Op het eerste gezicht lijkt het gewoon Perry Sport met een andere huisstijl.
[ afbeelding ]
...koopt er trouwens ooit iemand iets bij Aktiesport? Ik hoor er nooit iemand over. Ikzelf koop er niet meer (moeilijke voeten/knieën), maar in het verleden wel.
Big Bazar sluit twintig filialen om hoofd boven water te houdenquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Mylene het volgende:
Huurschuld Big Bizar al meer dan 4 ton, steeds meer in de problemen.
En nog meer slecht nieuwsquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Big Bazar sluit twintig filialen om hoofd boven water te houden
https://www.ad.nl/economi(...)-te-houden~aa0eb20e/
Soort Actionquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Big Bazar? Echt nog nooit van gehoord.
Weer zo'n dinosaurus die helemaal niemand gaat missenquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:49 schreef Coppi het volgende:
Vero Moda is failliet:
https://www.ad.nl/economi(...)a-failliet~abb5cefd/
Ga liever naar Decathlon om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef Eightyone het volgende:
Maar ja, waarin onderscheidt dat 'Sprinter' zich eigenlijk? Op het eerste gezicht lijkt het gewoon Perry Sport met een andere huisstijl.
[ afbeelding ]
...koopt er trouwens ooit iemand iets bij Aktiesport? Ik hoor er nooit iemand over. Ikzelf koop er niet meer (moeilijke voeten/knieën), maar in het verleden wel.
Omscholen naar zorgmedewerkersquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben bang dat de 1600 personeelsleden binnenkort een nieuwe baan moeten zoeken.
Wat preciezer: het gaat om het bedrijf achter 25 filialen van Vero Moda + verwante winkels (van moederbedrijf Bestseller).quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:49 schreef Coppi het volgende:
Vero Moda is failliet:
Ah, hier hadden ze plots 2 weken geleden een grote opruiming waar ik nog heen wilde, maar een paar dagen later was de hele winkel al leeg.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:49 schreef Coppi het volgende:
Vero Moda is failliet:
zal ook best waar zijn. Ze hebben toen honderden miljoenen belastinggeld kunnen binnenharken die nu toch echt moet worden terugbetaaldquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Valt mij wel op dat ze allemaal corona de schuld geven
En nog aanvullender: het is dus maar een deel van de Vero Moda-filialen. Niet alles in NL valt onder Doek.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat preciezer: het gaat om het bedrijf achter 25 filialen van Vero Moda + verwante winkels (van moederbedrijf Bestseller).
Deze winkels leken gemiddeld nog vrij succesvol, al verschilt het wel veel per filiaal hoeveel volk er komt. Er zitten (de keten Only ook even meegerekend) van die hokjes bij, met iets te aanwezig voelend personeel en bijna geen klanten. Er zitten ook grote filialen tussen met veel klanten, waar het personeel minder aanwezig is. Die bezoek ik zelf ook weleens, al ben ik onderhand wat oud voor veel van die kleding.
Blokker ookquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intertoys staat te koop. Wie neemt dit over?
Blokker en BCC later pas toch?quote:
13 in een dozijn winkels inderdaad. Kunnen het gewoon niet meer winnen van veel hippere (online) zaken. Er komt weer een grote kaalslag aan in de winkelcentra van Nederland en dat komt inderdaad mede door de corona schulden die men (deels of niet) kan terugbetalen en de consument die de hand op de knip houdt als het gaat om "shoppen".quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weer zo'n dinosaurus die helemaal niemand gaat missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |