jij doet het er omquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In feite waren ze toch al een team? Aan het begin van Trumps presidentschap? Elon was toen adviseur.
Wat bedoel je?quote:
Dat is niet correct. Bepaalde monopoliën zijn meestal een resultaat van een gereguleerde markt, waarbij grote bedrijven op een dusdanige manier weten te lobbyen bij (trans)nationale overheden, dat de geïmplementeerde wetten en regels bepaalde mazen kennen waar zij ten koste van SMEs hun voordeel mee kunnen behalen. Een variant hierop zijn regulaties die voor grote bedrijven geen probleem zijn, maar SMEs al snel de nek om kunnen draaien. Ook dat is een manier om de concurrentie lam te leggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Monopolie is het logische gevolg van ongebreideld en ongereguleerd kapitalisme.
Wie bepaalt nou wat desinformatie is? Grote Etto weet het beter dan anderen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kern van het probleem is disinformatie. In al diens vormen.
Dat er een 'type mens' is die graag feitenvrij door het leven gaat en het ook totaal niet bezwaarlijk vindt om vanuit 'fantasierijke' verzinsels Kapitolen te bestormen, vice-presidenten te willen ophangen en politici te beschuldigen van alles van corruptie tot pedofilie, dat is een beetje de kern van het probleem. Dat dit type zeer licht ontvlambaar is, is inderdaad wel gebleken...
[ afbeelding ]
Ik zit uit mijn nek te kletsen? Want? Ga eens in op de inhoud dan? Waarom zou je iets anders dan een positieve correlatie verwachten tussen aangroei ijs in M2 en M3 normaliter, all else the same? Komop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Je zit gewoon uit je nek te kletsen en ondertussen val je met dat gezever de wetenschap aan. Daarna toon je duidelijk aan dat je geen idee hebt waar je over praat. Dat is nou juist ook het probleem met figuren zoals jij. Je bent niet in staat om in te zien dat je bepaalde zaken niet begrijpt.
Etto is een wetenschapper? Amateur-wetenschapper op FOK! of een echte? Ik neig naar het eerste. En het enige gedrag dat als moreel laakbaar kan worden gezien, is het gooien met demoniserende labels als 'misinformatie' en 'desinformatie' zodra je geconfronteerd wordt met een mening, perspectief of visie die je niet aanstaat. Iets dat de norm is bij de kortaangebonden NPC-individuen in sommige kringen. Ik zou daar het probleem zoeken, niet bij users zoals @weetjewel5 of @ludovico, alleen omdat zij eens een meme of post plaatsen die voor jou of je ideologische soortgenoten meteen een hevige trigger is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Etto is wetenschapper en jij en Ludo en wat andere vervelende trollen die pseudowetenschap proberen te verpakken als valide. Erg doorzichtig voor sommigen maar helaas sommige andere trappen erin en worden meegezogen in de fabeltjesfuik.
Moreel erg laakbaar gedrag maar blijkbaar de manier hoe de wereld op dit moment werkt.
Voor zover ik heb gezien was er slechts één user die het heeft geprobeerd klimaatverandering te bespreken. Scepsis met betrekking tot dit ontwerp staat niet gelijk aan het ontkennen ervan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
Teringjantje wat een hoop debiel geblaat hier: van klimaatontkenning naar de energy credit scam.
Denk dat je het dus goed omschrijft, een beetje weerstand is al trigger, lastig om op de inhoud in te gaan blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:03 schreef HowardRoark het volgende:
Voor zover ik heb gezien was er slechts één user die het heeft geprobeerd klimaatverandering te bespreken. Scepsis met betrekking tot dit ontwerp staat niet gelijk aan het ontkennen ervan.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:03 schreef HowardRoark het volgende:
alleen omdat zij eens een meme of post plaatsen die voor jou of je ideologische soortgenoten meteen een hevige trigger is.
Omdat je het zelf laat zien dat het gewoon feitelijk juist is. Ja, depends welke tijdreeks je neemt maar inderdaad, 10 jaars hoogtepunt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo een toename zee-ijs bij de Noordpool? Dit jaar lag er relatief wat meer ijs in vergelijking met de laatste 10 jaar, maar het is veel te vroeg om hier concusies aan te verbinden.
[ afbeelding ]
Wat doet onze Etto dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Etto is wetenschapper en jij en Ludo en wat andere vervelende trollen die pseudowetenschap proberen te verpakken als valide. Erg doorzichtig voor sommigen maar helaas sommige andere trappen erin en worden meegezogen in de fabeltjesfuik.
Moreel erg laakbaar gedrag maar blijkbaar de manier hoe de wereld op dit moment werkt.
Als je het over M2 en M3 hebt ipv M^2 en M^3 heb je toch veel kennis verloren van je wetenschappelijke opleiding.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat doet onze Etto dan?
Ik ben gewoon wetenschappelijk opgeleid, heb waarschijnlijk wat meer verstand van wetenschap en statistiek dan 98% van de Fokkers.
En jij neemt nu aan dat ik niet integer ben ofzo, waarom zou ik dat doen, welk complot steekt daar achter?
Mweh in de volksmond wordt dat gewoon zo gebruikt toch, overigens, je weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je het over M2 en M3 hebt ipv M^2 en M^3 heb je toch veel kennis verloren van je wetenschappelijke opleiding.
Succes ermee 'kritische denker'. Ben je er al achter dat je uit je nek zat te kletsen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zit uit mijn nek te kletsen? Want? Ga eens in op de inhoud dan? Waarom zou je iets anders dan een positieve correlatie verwachten tussen aangroei ijs in M2 en M3 normaliter, all else the same? Komop.
"daarna toon je duidelijk aan dat je geen idee hebt waarover je praat" pardon? Lol. Wat denk jij?
Misschien is wat ik zeg wel gewoon te moeilijk voor jou?
Kerel, je gaat met gestrekt been in en er is geen bal te bekennen. Ga eens op de inhoud.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Succes ermee 'kritische denker'. Ben je er al achter dat je uit je nek zat te kletsen?
Ik heb daar echt niks geks gezegd.quote:Waarom zou je iets anders dan een positieve correlatie verwachten tussen aangroei ijs in M2 en M3 normaliter, all else the same?
Op Fok kan je ook gewoon m2 en m3 schrijvenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je het over M2 en M3 hebt ipv M^2 en M^3 heb je toch veel kennis verloren van je wetenschappelijke opleiding.
Je verzint een argument, dat blijkt niet te kloppen en je blijft er maar op doorgaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kerel, je gaat met gestrekt been in en er is geen bal te bekennen. Ga eens op de inhoud.
[..]
Ik heb daar echt niks geks gezegd.
Ik spreek een verwachting uit, en laat het voor mogelijk dat er iets anders ook mogelijk is, maar dat dat niet mijn standaard verwachting zou zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Je verzint een argument, dat blijkt niet te kloppen en je blijft er maar op doorgaan.
Hij stapte op, omdat Trump het Parijs akkoord verliet. Ook weer zoiets waar de gemiddelde Republikein ideologie boven realiteit verkiest. Wat dit onderwerp betreft staat Musk klaarblijkelijk gelukkig wel wat meer in de realiteit, hoewel het hard kan omslaan, zie Baudet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik bedoel dat Musk een tijd aan de zijde van Trump stond. Lijken veel mensen vergeten te zijn. Maar hij is toen opgestapt omdat het niet echt lekker ging dacht ik.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, maar je moet per see je 'kritische denker' mening laten horen in dit topic en dan ben ik aan het framen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef ludovico het volgende:
\
[..]
Ik spreek een verwachting uit, en laat het voor mogelijk dat er iets anders ook mogelijk is, maar dat dat niet mijn standaard verwachting zou zijn.
Iemand laat zien dat het bij de Zuid Pool in kaart is gebracht waar systemen aanwezig zijn waar die correlatie negatief is, heb dat nergens ontkent, lijkt heel plausibel dat dat gewoon zo speelt ja.
Je moet mijn woorden niet zo negatief willen framen.
Ik vraag me af of hij dit nog steeds achter staat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij stapte op, omdat Trump het Parijs akkoord verliet. Ook weer zoiets waar de gemiddelde Republikein ideologie boven realiteit verkiest. Wat dat betreft staat Musk dus gelukkig wel wat meer in de realiteit klaarblijkelijk.
Tsja Musk heeft juist veel baat bij het Parijs akkoord natuurlijk, met Tesla.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij stapte op, omdat Trump het Parijs akkoord verliet. Ook weer zoiets waar de gemiddelde Republikein ideologie boven realiteit verkiest. Wat dat betreft staat Musk dus gelukkig wel wat meer in de realiteit klaarblijkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |