abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:03:49 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207114060
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 07:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De meeste accounts van journalisten die gister gebanned waren zijn weer hersteld gelukkig.
Wat een shitshow. Echt Musk was prima bezig; af en toe wat raars zeggen op Twitter maar hij kwam altijd met mooie technische gegevens over zijn bedrijf SpaceX.

Nu is die bezig met één of ander kut product waar veel mensen gebruik van maken maar in de toekomst weinig waarde heeft zoals elk fucking sociaal media bedrijf.

Wtf is er met hem gebeurd in 2022?
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:05:23 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207114078
Zijn er nog mensen die de opwarming ontkennen? Lijkt me een beetje onzin om die nog aandacht te geven. Hoewel je natuurlijk kan discussiëren over de oorzaak. Zowel de VS, China als Rusland zijn allemaal al jaren bezig met militaire plannen voor de noordpool, de ijsvrije vaarroutes en de strijd om mineralen die steeds makkelijker bereikbaar worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207114148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 10:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Daarom hebben we wetenschap uitgevonden, zodat figuren zoals jij niet vanuit hun onderbuik iets hoeven te verzinnen.
:')
Wat begrijp je niet aan "lijkt mij, normaliter." blijkt daaruit dat ik niet open sta voor een alternatieve verklaring als die steekhoudend is?

En het lijkt me niet gek dat je er in de basis vanuit gaat dat ijsgroei positief correleert tussen m2 en m3.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207114212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 06:06 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Etto is wel vaker aan het schuimbekken in dit topic, laat hem maar even.
De wijze waarop types als jij trachten mensen te beschuldigen van de meest ranzige zaken zou iedereen met een werkend stel hersens moeten doen schuimbekken.

Hou het maar bij plaatjes plakken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207114216
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zijn er nog mensen die de opwarming ontkennen? Lijkt me een beetje onzin om die nog aandacht te geven. Hoewel je natuurlijk kan discussiëren over de oorzaak. Zowel de VS, China als Rusland zijn allemaal al jaren bezig met militaire plannen voor de noordpool, de ijsvrije vaarroutes en de strijd om mineralen die steeds makkelijker bereikbaar worden.
Er valt genoeg te discussiëren over het onderwerp voorbij de acceptatie van 1 tot 2 graad stijging tov +-1890.

Een toename M2 zee-ijs bij de Noordpool lijkt mij op het eerste gezicht een goed teken. Waarbij ik verwacht dat M3 ook toeneemt. Maar een alternatieve verklaring waarbij de smelt het water zoeter maakt waardoor het makkelijker bevriest, sure, mogelijk. Maar dat moet je dan uiteraard wel in kaart brengen.
Beetje vreemde discussie verder, je kunt beide kanten op niks aannemen (lijkt me!) en meten = weten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207114266
Interessante onthullingen weer door Taibbi. Bijzonder dat de FBI zich zo heeft bemoeid met het wel en wee bij Twitter en achter een verscheidenheid van accounts aan blijkt te hebben gezeten. Je weet dat zo'n orgaan totaal corrupt is als medewerkers hun voornaamwoorden onderaan een mail gaan zetten. Zorgwekkend.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De wijze waarop types als jij trachten mensen te beschuldigen van de meest ranzige zaken zou iedereen met een werkend stel hersens moeten doen schuimbekken.

Hou het maar bij plaatjes plakken.
Nou, voornamelijk op op een stel hersens waarbij fantasierijk en utopisch gedachtegoed de boventoon voert. Het blijkt keer op keer dat dit type mens met betrekking tot een veelvoud van onderwerpen uiterst kortaangebonden en licht ontvlambaar is. Ik denk dat daar de kern van het probleem zit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207114278
Het was toch zijn coup de grâce. Vox Populi, Vox Dei :P

twitter
De enige echte.
pi_207114310
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
Interessante onthullingen weer door Taibbi. Bijzonder dat de FBI zich zo heeft bemoeid met het wel en wee bij Twitter en achter een verscheidenheid van accounts aan bleek te zitten.
[..]
Nou, voornamelijk op op een stel hersens waarbij fantasierijk en utopisch gedachtegoed de boventoon voert. Het blijkt keer op keer dat dit type mens met betrekking tot een veelvoud van onderwerpen uiterst kortaangebonden en licht ontvlambaar is. Ik denk dat daar de kern van het probleem zit.
De kern van het probleem is disinformatie. In al diens vormen.

Dat er een 'type mens' is die graag feitenvrij door het leven gaat en het ook totaal niet bezwaarlijk vindt om vanuit 'fantasierijke' verzinsels Kapitolen te bestormen, vice-presidenten te willen ophangen en politici te beschuldigen van alles van corruptie tot pedofilie, dat is een beetje de kern van het probleem. Dat dit type zeer licht ontvlambaar is, is inderdaad wel gebleken...

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207114339
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')
Wat begrijp je niet aan "lijkt mij, normaliter." blijkt daaruit dat ik niet open sta voor een alternatieve verklaring als die steekhoudend is?

En het lijkt me niet gek dat je er in de basis vanuit gaat dat ijsgroei positief correleert tussen m2 en m3.
Je zit gewoon uit je nek te kletsen en ondertussen val je met dat gezever de wetenschap aan. Daarna toon je duidelijk aan dat je geen idee hebt waar je over praat. Dat is nou juist ook het probleem met figuren zoals jij. Je bent niet in staat om in te zien dat je bepaalde zaken niet begrijpt.
pi_207114354
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:26 schreef Rnie het volgende:

[ twitter ]
Dit had je bij het vorige management niet hoeven te verwachten. Het benadrukt maar eens te meer waar het echte autoritarisme zit, en dat is niet bij mensen als Musk, maar bij degenen die gooien met labels als 'fascist' of 'misinformatie'.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De kern van het probleem is disinformatie. In al diens vormen.

Dat er een 'type mens' is die graag feitenvrij door het leven gaat en het ook totaal niet bezwaarlijk vindt om vanuit 'fantasierijke' verzinsels Kapitolen te bestormen, vice-presidenten te willen ophangen en politici te beschuldigen van alles van corruptie tot pedofilie, dat is een beetje de kern van het probleem. Dat dit type zeer licht ontvlambaar is, is inderdaad wel gebleken...
Je bedoelt desinformatie?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:34:11 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207114356
quote:

[ twitter ]
Door te laten zien dat hij de keuze honoreerd kan hij natuurlijk wel straks over de gekste en meest controversiele dingen polls gaan maken. En mensen zullen massaal naar twitter komen om te stemmen.

Maarja, het is Musk die beslists welke polls er komen, dus alsnog niet erg neutraal. Je zou eerst een poll moeten hebben om polls te bepalen :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207114362
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit had je bij het vorige management niet hoeven te verwachten. Het benadrukt maar eens te meer waar het echte autoritarisme zit, en dat is niet bij mensen als Musk, maar bij degenen die gooien met labels als 'fascist'.
[..]
Je bedoelt desinformatie?
Ik bedoel leugens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:44:16 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207114452
quote:

[ twitter ]
Musk mist het intellect om de vrijheid van meningsuiting te begrijpen blijkbaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207114459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik bedoel leugens.
Hmm, je bedoelt dingen zoals:

'De menselijke biologie is dichotoom'
'Covid-19 vaccinaties kunnen vervelende bijwerkingen hebben'
'Kinderen worden op Amerikaanse scholen geïndoctrineerd met radicale theorieën over ras en geslacht'
'Covid-19 is wellicht het product van gain of function research'
'Het is onwenselijk en ongepast dat kinderen naar optredens gaan van schaarsgeklede Drag Queens'

Allemaal dingen die worden weggezet als 'misinformatie', 'desinformatie', 'leugens' of 'haat'. Je kon er heel makkelijk om van Twitter worden getrapt.
pi_207114489
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

'Kinderen worden op Amerikaanse scholen geïndoctrineerd met radicale theorieën over ras en geslacht'
'Het is onwenselijk en ongepast dat kinderen naar optredens gaan van schaarsgeklede Drag Queens'

Allemaal dingen die worden weggezet als 'misinformatie', 'desinformatie', 'leugens' of 'haat'. Je kon er heel makkelijk om van Twitter worden getrapt.
Nummer 2 en 4 zijn dat dan ook. 1, 3 en 5 niet, zolang het onderbouwde meningen betreft. Welke rechtse en conservatieve politici/journalisten/opiniemakers zijn daaromtrent van Twitter getrapt?

Begrijp ik goed dat elke kritiek op bovenstaande zaken, zolang deze niet gepaard gingen met achterlijke verdachtmakingen en complotgezam, verwijderd werd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:47:39 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207114496
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat klopt en dat was ook niet goed. Nu wordt twitter gerund door een cancel-gekkie dus wat dat betreft is het van de regen in de drup.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207114638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er valt genoeg te discussiëren over het onderwerp voorbij de acceptatie van 1 tot 2 graad stijging tov +-1890.

Een toename M2 zee-ijs bij de Noordpool lijkt mij op het eerste gezicht een goed teken. Waarbij ik verwacht dat M3 ook toeneemt. Maar een alternatieve verklaring waarbij de smelt het water zoeter maakt waardoor het makkelijker bevriest, sure, mogelijk. Maar dat moet je dan uiteraard wel in kaart brengen.
Beetje vreemde discussie verder, je kunt beide kanten op niks aannemen (lijkt me!) en meten = weten.
Hoezo een toename zee-ijs bij de Noordpool? Dit jaar lag er relatief wat meer ijs in vergelijking met de laatste 10 jaar, maar het is veel te vroeg om hier concusies aan te verbinden.
Цой жив
pi_207114798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:58 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Hoezo een toename zee-ijs bij de Noordpool? Dit jaar lag er relatief wat meer ijs in vergelijking met de laatste 10 jaar, maar het is veel te vroeg om hier concusies aan te verbinden.
[ afbeelding ]
Beetje cherrypicken in wat data, dat is wat doorgaans onder 'kritisch denken' wordt verstaan. Komt in de praktijk meestal neer op alles van 'global warming is een hoax'-websitejes klakkeloos voor waar aannemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207114841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nummer 2 en 4 zijn dat dan ook. 1, 3 en 5 niet, zolang het onderbouwde meningen betreft. Welke rechtse en conservatieve politici/journalisten/opiniemakers zijn daaromtrent van Twitter getrapt?

Begrijp ik goed dat elke kritiek op bovenstaande zaken, zolang deze niet gepaard gingen met achterlijke verdachtmakingen en complotgezam, verwijderd werd?
(lol)
pi_207114845
ettovanbelgie trapt er weer in

genieten
pi_207114904
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:13 schreef aTypisch het volgende:
ettovanbelgie trapt er weer in

genieten
Ja ik wacht nog op namen.

Misschien heb jij ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207114923
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien heb jij ze.
het maakt toch geen ene reet uit of iemand van team B ook een keertje van twitter is getrapt voor het bespreken van een of ander onderwerp?
pi_207114928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien heb jij ze.
Als er namen gepost worden dan plak jij het label 'complotdenker' op en dan is het gerechtvaardigd dat ze van twitter gegooid zijn, heeft dus weinig zin.
pi_207114976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als er namen gepost worden dan plak jij het label 'complotdenker' op en dan is het gerechtvaardigd dat ze van twitter gegooid zijn, heeft dus weinig zin.
Gerechtvaardigd? Ligt eraan.

Als jij als bedrijf iemand faciliteert en die begint met lasteren dan is het eerder een juridisch en economisch motief om dat soort wandelende rechtszaken te mijden.

Overigens maakt verbannen van Twitter ook niets uit, want de complotbrigade heeft plekken genoeg om hun vergif te verspreiden. In dat opzicht zou het juist wenselijk zijn die meuk zoveel mogelijk in het openbaar te houden. Zij dat het natuurlijk, nogmaals, een juridisch risico inhoudt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 december 2022 @ 12:24:11 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207114982
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het maakt toch geen ene reet uit of iemand van team B ook een keertje van twitter is getrapt voor het bespreken van een of ander onderwerp?
Voor mij sowieso niet nee, daarom kwam ik er ook niet mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')