Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die sokken heb ik ook. Op de foto lijkt het wel of zij grote voeten heeft dan ik
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modusquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb zo’n invisibobble voor mijn meiden, maar die dingen moet je gewoon als een soort elastiekje gebruiken toch, of doe ik dat verkeerd? Ik vind ze mooi in het haar zitten, maar eruit halen is drama. Prijsmepper heeft die dingen overigens vrijwel altijd in het assortiment met 25% tot 50% korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Als je ze even in heet water legt (net van de kook af) nemen ze weer hun oorspronkelijke vorm aan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:01 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!
En team bobbel elastiek inderdaad. Ik heb idioot dik, krullend, zwaar haar en het is momenteel ook nog heel lang en dit blijft zitten zonder dat het gaat trekken of - wmb het grootste voordeel - je zo'n lelijke streep in je haar krijgt als je je staart weer los doet. En eruit halen is prima te doen, als je maar niet schuift, maar m op dezelfde manier eruit haalt als je m erin doet, maar dan achterstevoren. Ik doe ze er 2 keer om als het nieuwe van zenner zijn. Na een tijdje lukt drie keer ook wel en de neppers van hema en zeeman kunnen uiteindelijk 4 keer als ik m'n haar helemaal gekamd heb.
Huuuu. Mijn voorlandquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.
Eens hoor. Ik vind licht op de fiets wel zo ontzettend belangrijk dat ik me er als ouder verantwoordelijk voor maak daar dat dat hoe dan ook aan staat. Linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Nee, ik ben beslist geen perfecte moeder, alles behalvemaar ik vind deelnemen aan het verkeer zó belangrijk dat ik dat écht heel goed bij mijn kinderen er heb ingeprent.
Zoon valt het ook op hoeveel mensen er zonder verlichting fietsen. Snapt hij niet en zegt dat ook.
Moet er toch niet aan denken dat ik dat kind écht niet had gezien vanmorgen en hij onder mijn auto had gelegen? Alleen maar omdat hij zonder licht fietste en daardoor zo goed als onzichtbaar was. Je zou als ouder dat bericht maar krijgen...![]()
En ja, kids vergeten vaak hun licht aan te doen maar als ouder heb je verantwoordelijkheid er voor te zorgen dat ze dat wél doen.
Misschien overdreven allemaal maar ik ben me vanmorgen echt de pestpleuristeringtyfus geschrokken.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modus):
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto![]()
Ze is pas 17 dus moet voorlopig met 1 van ons naast zich rijden. In oktober wordt ze 18, dan mag ze los 😅🤣quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:24 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.
Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto
Een komkommerkerstboom?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.
Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjesof is dat te simpel.
Of spiesjes mozzarella tomaat of zo.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
Ik ging hier altijd voor fruitspiesjes. Makkelijk en mijn kinderen vonden het zelf ook altijd lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.
Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjesof is dat te simpel.
Of spiesjes mozzarella tomaat of zo.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |