abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:17:41 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207103341
Waar we elkaar een helpende hand toesteken, maar ook 'nee dank je' kunnen accepteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207103401
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die sokken heb ik ook. Op de foto lijkt het wel of zij grote voeten heeft dan ik :D
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207103421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:05 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik heb zo’n invisibobble voor mijn meiden, maar die dingen moet je gewoon als een soort elastiekje gebruiken toch, of doe ik dat verkeerd? Ik vind ze mooi in het haar zitten, maar eruit halen is drama. Prijsmepper heeft die dingen overigens vrijwel altijd in het assortiment met 25% tot 50% korting.
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modus :D):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207103439
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207103440
Ik heb in ieder geval al een invisibobble besteld.
pi_207103441
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Vicky het volgende:
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
*O*
pi_207103442
quote:
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207103451
Wat fijn Vicky!!!

Wij gebruiken van die zachte elastiekjes, blijven best redelijk zitten...
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:33:59 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_207103504
quote:
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_207103528
quote:
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
Gefeliciteerd met A.
pi_207103550
Gefeliciteerd Vicky!
  vrijdag 16 december 2022 @ 15:01:50 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207103725
Gefeliciteerd!

En team bobbel elastiek inderdaad. Ik heb idioot dik, krullend, zwaar haar en het is momenteel ook nog heel lang en dit blijft zitten zonder dat het gaat trekken of - wmb het grootste voordeel - je zo'n lelijke streep in je haar krijgt als je je staart weer los doet. En eruit halen is prima te doen, als je maar niet schuift, maar m op dezelfde manier eruit haalt als je m erin doet, maar dan achterstevoren. Ik doe ze er 2 keer om als het nieuwe van zenner zijn. Na een tijdje lukt drie keer ook wel en de neppers van hema en zeeman kunnen uiteindelijk 4 keer als ik m'n haar helemaal gekamd heb.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 16 december 2022 @ 15:23:48 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_207103941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:01 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!

En team bobbel elastiek inderdaad. Ik heb idioot dik, krullend, zwaar haar en het is momenteel ook nog heel lang en dit blijft zitten zonder dat het gaat trekken of - wmb het grootste voordeel - je zo'n lelijke streep in je haar krijgt als je je staart weer los doet. En eruit halen is prima te doen, als je maar niet schuift, maar m op dezelfde manier eruit haalt als je m erin doet, maar dan achterstevoren. Ik doe ze er 2 keer om als het nieuwe van zenner zijn. Na een tijdje lukt drie keer ook wel en de neppers van hema en zeeman kunnen uiteindelijk 4 keer als ik m'n haar helemaal gekamd heb.
Als je ze even in heet water legt (net van de kook af) nemen ze weer hun oorspronkelijke vorm aan.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 december 2022 @ 15:28:08 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_207104000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen. :o
Huuuu. Mijn voorland :'(
disclaimer
pi_207104092
Met die invisi bobble kan ik dan weer weinig, niet super dik haar (ook niet dun) maar wel veel haar (ook niet lang overigens). Maar daarbij heb ik de hele dag het idee dat ik m’n haar goed moet doen.

Heb hier altijd van die zenner elastiekjes met zo’n antisliprandjes er om. Geen idee hoe ze heten.

@exode klinkt als een fijn gesprek, met in ieder geval wat opties om over na te denken. En goed dat je bij je manager hebt aangegeven hoe je je momenteel voelt in je functie!

Hier net de jongste weer huilend uit school gehaald. In de klas zijn er een paar meiden (met 1 in het bijzonder) die vervelend blijven doen tegen haar. De juf zegt er wel iets van, maar vervolgens gaat het achter de rug van de juf weer door.
En m’n dochter is er ook nog een van het gevoelige soort die zich dat ook nog flink aan trekt.

Met de juf al wel eens over gehad (niet over dit specifieke meisje, die naam hoor ik pas sinds een maandje ofzo weer terug komen) en die probeert er zo veel mogelijk de kinderen die het betreft op aan te spreken. Maar dochter heeft liever niet dat ik er weer mee naar de juf ga.

Ze is nu mee met een vriendinnetje, hopelijk is ze straks weer wat vrolijker en kunnen we het er nog even over hebben.
pi_207104651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Nee, ik ben beslist geen perfecte moeder, alles behalve :') maar ik vind deelnemen aan het verkeer zó belangrijk dat ik dat écht heel goed bij mijn kinderen er heb ingeprent.
Zoon valt het ook op hoeveel mensen er zonder verlichting fietsen. Snapt hij niet en zegt dat ook.
Moet er toch niet aan denken dat ik dat kind écht niet had gezien vanmorgen en hij onder mijn auto had gelegen? Alleen maar omdat hij zonder licht fietste en daardoor zo goed als onzichtbaar was. Je zou als ouder dat bericht maar krijgen... ;(
En ja, kids vergeten vaak hun licht aan te doen maar als ouder heb je verantwoordelijkheid er voor te zorgen dat ze dat wél doen.

Misschien overdreven allemaal maar ik ben me vanmorgen echt de pestpleuristeringtyfus geschrokken.
Eens hoor. Ik vind licht op de fiets wel zo ontzettend belangrijk dat ik me er als ouder verantwoordelijk voor maak daar dat dat hoe dan ook aan staat. Linksom of rechtsom.

Anders wordt er gewoon niet gefietst. Period. Maar goed, is makkelijk praten want het gaat automatisch aan op haar fiets.

En tegelijkertijd besef ik me dat het best wel eens kan gebeuren dat ze bij een vriendin achterop springt die geen licht heeft en dat ik daar dan geen zicht op heb.

Maar als ik daar achterkom kan ze de preek der preken verwachten.
  vrijdag 16 december 2022 @ 16:33:11 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207104802
quote:
🥳🥳🥳 GESLAAGD 🥳🥳🥳
Ben echt super trots.
*O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207104976
Gefeliciteerd Vicky!

Ik ben alleen met de hond even buiten geweest, was redelijk glad. Verder kom ik nergens, want ik heb weer corona.
Gelukkig nu een stuk minder last dan de eerste keer. Wel net nu mijn vriend naar zijn (stief)vader is. Omdat het met hem qua pijn (kanker uitzaaiingen) niet goed gaat. En om hem gezelschap te houden en te helpen waar hij kan. Lichamelijk zit hij zelf ook niet goed in elkaar. Gelukkig is tot nu toe verder niemand aangestoken.
Wel lekkere timing weer!
pi_207105081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:o
Is die niet 8 ofzo? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207105399
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modus :D):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.

Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto :P
pi_207105485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 17:24 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.

Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto :P
Ze is pas 17 dus moet voorlopig met 1 van ons naast zich rijden. In oktober wordt ze 18, dan mag ze los 😅🤣
Gelukkig staan er 2 auto's voor de deur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207105511
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.

Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjes >:) of is dat te simpel.
Of spiesjes mozzarella tomaat of zo.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
pi_207105689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.

Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjes >:) of is dat te simpel.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
Een komkommerkerstboom?
  vrijdag 16 december 2022 @ 17:55:44 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207105719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:

Ik ging hier altijd voor fruitspiesjes. Makkelijk en mijn kinderen vonden het zelf ook altijd lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207105761
Volgende week 2 dingen maken voor de kerstdiners van dochters, wij kozen voor een Nutella/bladerdeeg kerstboom. Als je hem opzoekt op Google herken je het wel denk ik. Makkelijk, lekker en het ziet er feestelijk uit O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')