abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207106901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Volgens mij hadden veel van die accounts een directe link. Als een vliegtuig ging opstijgen, in de lucht was of ging landen, dan kon je dat zien. Dat is wel degelijk real time.
quote:
But, in a series of sporadic tweets, Musk claimed that the journalists had violated his new “doxxing” policy by sharing his “exact real-time” location, amounting to what he described as “assassination coordinates.” None of the banned journalists appeared to have shared Musk’s precise real-time location.
https://edition.cnn.com/2(...)-hnk-intl/index.html

Musk is gewoon een pathologische leugenaar. Zijn claims moet je altijd met wat korrels zout nemen. In dit geval is het gewoon een excuus voor de zuivering van zijn platform van kritiek.
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:35:52 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207106924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Heel veel van zulke figuren (hier):

[ afbeelding ]

Genieten c_/
Nog altijd een meer te verkiezen reactie op onwelgevalligheden dan een Kapitool bestormen of mensen voor pedo uit te maken.

Maar daar weten jij en je maatjes alles van.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:40:35 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207106992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat conservatieven om 'pietluttige redenen' werden geband is een aanname van jouw kant. Het waren vaak nogal dubieuze types wier account werd opgeschort. Er zit immers nogal veel haatdragend tuig in die hoek.

Overigens merkte ik de afgelopen jaren verrekte weinig van het en masse verbannen van die conservatieve geluiden. Het stikte ook toen op Twitter van de mafketels die schreeuwden dat de presidentsverkiezingen waren 'gestolen' en dat corona een of ander duister complot was. Het gros van die wappies is nooit geband en bleef doodleuk hun waanzin verspreiden op het platform.

Vind ik persoonlijk geen probleem - laat mensen maar zoveel mogelijk kleur bekennen - maar doe dus niet alsof conservatieve stemmen massaal het zwijgen werd opgelegd.
Dit ja.

Welke rechtse en conservatieve users werden geband?

Of was het vooral vervelend omdat basthit insane complotwappies met hun disinformatie geweerd werden? Dat er zeg maar iets van een surveillance was die bijvoorbeeld in de gaten hield of een of andere doorgeslagen Trumpist niet de zoveelste leugens en laster de ether inslingerde?

Ik ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat al die Musk-afgodendienaren hier helemaal niet rechts of conservatief zijn... ze weten waarschijnlijk niet eens waar het voor staat. Het zijn de complotwappies die sinds Trump een beetje het idee hebben gekregen dat vrijheid van meningsuiting vooral bestaat uit het beschuldigen van jan en alleman van de meeste walgelijke zaken (bronloos, uiteraard) en het verspreiden van pseudowetenschappelijke rotzooi. Het zonder verantwoordelijkheid af te hoeven leggen uitbraken van elke hersenscheet die in ze opkomt.

Lijken wel pubers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207107034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog altijd een meer te verkiezen reactie op onwelgevalligheden dan een Kapitool bestormen of mensen voor pedo uit te maken.

Maar daar weten jij en je maatjes alles van.
Het is gewoon fascime 101. Komen met een leugen, ik wordt real-time gedoxxed boehoe. Dus dan mag ik nu iedereen met kritiek bannen. Jammer genoeg trappen er blijkbaar genoeg lui in dit soort kinderlijke trucjes.
Het wordt dan opeens gedraaid van ja maar toen dat NYpost artikel gebanned werd mocht het want privé bedrijf. Nu alle kriticasters tegelijk gebanned worden met een leugen is dat eigenlijk hetzelde ofzo 8)7
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:43:56 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207107048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is gewoon fascime 101. Komen met een leugen, ik wordt real-time gedoxxed boehoe. Dus dan mag ik nu iedereen met kritiek bannen. Jammer genoeg trappen er blijkbaar genoeg lui in dit soort kinderlijke trucjes.
Het wordt dan opeens gedraaid van ja maar toen dat NYpost artikel gebanned werd mocht het want privé bedrijf. Nu alle kriticasters tegelijk gebanned worden met een leugen is dat eigenlijk hetzelde ofzo 8)7
Joh, kijk gewoon in BNW... Dat is het niveau wat men graag ook op Twitter terugziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207107051
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Organisaties zoals IS hebben Twitter gebruikt om mensen te rekruteren. Ik kan me voorstellen dat je als developer niet helemaal goed weet hoe dat in zijn werk gaat, deskundigen hebben veel meer verstand van hoe rekrutering en radicalisering werkt. Met directe lijntjes kun je daar een stuk sneller op anticiperen.

www.bbc.com/news/world-us-canada-35505996.amp
Of je kunt gewoon zelf beslissen zulke onzin niet toe te laten. Maar Twitter wist heel goed dat dat soort verantwoordelijkheid nemen een heel slecht idee was.

[ Bericht 4% gewijzigd door MoreDakka op 16-12-2022 19:51:11 ]
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:47:34 #132
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207107123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]

Musk is gewoon een pathologische leugenaar. Zijn claims moet je altijd met wat korrels zout nemen. In dit geval is het gewoon een excuus voor de zuivering van zijn platform van kritiek.
Heeeee waar kennen we dit nog meer van @LGBTQ8=D~ Leibstandarte D'66 adepten? _O_
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:48:10 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207107135
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:47 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Heeeee waar kennen we dit nog meer van @:LGBTQ8=D~ Leibstandarte D'66 adepten? _O_
Nou ja, dit soort types dus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:49:52 #134
471046 YoungDriller
pi_207107164
Tevens:

twitter
pi_207107166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]

Als ze geen real time locaties hebben verspreid, dan heeft hij de zaak ervoor misbruikt. Maakt het nog steeds het geen verkeerde zaak, want ik kan begrijpen dat het delen van real time locaties zeer onwenselijk kan zijn. Dat hij er misbruik van maakt, is wel zeer onwenselijk. Wat mijn part zinkt Twitter en de rest van de sociale media in een groot gat. Als er al een vervanging komt, dan zouden we moeten inzetten op een Europees alternatief, want daar hebben we de meeste invloed op.
pi_207107249
twitter

(lol)
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:56:22 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207107271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hoe vaak ik dit soort gesprekken wel niet in AMV heb gehad, met als ultieme dooddoener “ja het is een privaat bedrijf.”
Toen vonden ze het prachtig om even de “libertarier” uit te hangen maar nu het hun eigen mensen betreft is de wereld te klein.
Vooral ook omdat de bans volkomen in lijn zijn met de regels waar bij veel conservatieven natuurlijk geen sprake was.
Trump verspreidde dan ook aantoonbare leugens.

Klein verschil, ik weet het.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:57:34 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207107295
quote:
Is echt een obsessie van je, he?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:00:09 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207107347
twitter

pi_207107353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef YoungDriller het volgende:
Tevens:

[ twitter ]
Het is nog steeds publieke info. Dat jij een tijdelijk andere naam aannneemt wilt niet zeggen dat je ineens niet meer in het systeem staat. Je bent nog steeds 100% te volgen op je nieuwe ID. En aangezien de rest gewoon hetzelfde is (vliegtuigmodel, vliegroutes, wat allemaal publiek op te halen valt) is het gewoon 1 + 1 om te achterhalen dat dat dezelfde vliegtuig is, maar dan met een ander nummer.
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:02:27 #141
471046 YoungDriller
pi_207107398
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:00 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Het is nog steeds publieke info. Dat jij een tijdelijk andere naam aannneemt wilt niet zeggen dat je ineens niet meer in het systeem staat. Je bent nog steeds 100% te volgen op je nieuwe ID. En aangezien de rest gewoon hetzelfde is (vliegtuigmodel, vliegroutes, wat allemaal publiek op te halen valt) is het gewoon 1 + 1 om te achterhalen dat dat dezelfde vliegtuig is, maar dan met een ander nummer.
En nou gaan we het hebben over 'intent'

twitter
pi_207107511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

[ twitter ]
Intent? Dat zijn de woorden van Tim Pool. De data is nog steeds publieke info.
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:09:17 #143
471046 YoungDriller
pi_207107572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Intent? Dat zijn de woorden van Tim Pool. De data is nog steeds publieke info.
Wie citeert Pool daar? :)
pi_207107623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Wie citeert Pool daar? :)
Hij citeert niets toch? Private info zijn zijn woorden. Je doet net alsof hij software schrijft om een systeem illegaal te hacken om data te vergaren. De data die hij vergaart is 100% legaal te vergaren op die manier omdat elke vliegtuig die hoort uit te zenden, incl. die van Musk.
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:15:16 #145
471046 YoungDriller
pi_207107708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Hij citeert niets toch? Private info zijn zijn woorden. Je doet net alsof hij software schrijft om een systeem illegaal te hacken om data te vergaren. De data die hij vergaart is 100% legaal te vergaren op die manier omdat elke vliegtuig die hoort uit te zenden, incl. die van Musk.
Jawel, hij citeert Sweeney. Open het draadje.

Het gaat specifiek over het vliegtuig van Musk. Behoorlijk verschil in nuance.
pi_207107717
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

[ twitter ]
Tim Pool posten _O- Die gast is zon extreem slechte troll. Hij lult zoals altijd ook uit zijn nek hier. Dus waarom die bullshit dan meermaals in een topic geepost moet worden?
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:16:00 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207107731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.

Maar hij is super anti kindermisbruik hoor. :W
Dat daadwerkelijke leed dat kindermisbruik veroorzaakt interesseert types als weetjewel dan ook geen moer; het is een goedkoop, populistisch en lager dan lage manier om alles wat meneer niet zint te framen.

Dit filmpje komt de MAGA cult dan weer niet zo goed uit:

Ergens moet ik dan ook steevast binnensmonds overgeven wanneer diens discipelen, waaronder de bende hypocrieten alhier, zich opwerpen als hoeders der kinderen. Flikker op: die kinderen interesseren jullie geen moer. Het zijn politieke speeltjes geworden, meer niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207107745
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Jawel, hij citeert Sweeney. Open het draadje.

Het gaat specifiek over het vliegtuig van Musk. Behoorlijk verschil in nuance.

Wat is het verschil precies? Ik snap je punt niet. De informatie is niet prive. De data is publiek beschikbaar.
  vrijdag 16 december 2022 @ 20:25:23 #149
471046 YoungDriller
pi_207107901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:16 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Wat is het verschil precies? Ik snap je punt niet. De informatie is niet prive. De data is publiek beschikbaar.
Grote kans dat jouw huisadres ook niet privé is. Maar reken maar dat ik die niet mag posten hier want dan krijg ik een ban voor doxxing. ;)

Heb mezelf al eens geprobeerd te doxxen op de FP. Zelfs dat mocht niet. :P
pi_207107924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:25 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Grote kans dat jouw huisadres ook niet privé is. Maar reken maar dat ik die niet mag posten hier want dan krijg ik een ban voor doxxing. ;)

Heb mezelf al eens geprobeerd te doxxen op de FP. Zelfs dat mocht niet. :P
Kan best kloppen, maar ga dan niet roepen dat de informatie prive is (verkregen). Dat is het niet. De data is gewoon publiek beschikbaar. Tuurlijk kan er nog steeds misbruik van gemaakt worden, maar een vliegtuig is sowieso geen huis.

En op basis van die logica is je locatie onbeperkt tracen en doorverkopen (aan derden) ook een veiligheidsissue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')