abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207102070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef quirina het volgende:

[..]
Kost geld pik.
Als je WW-3 zou riskeren zou je die soldaten inderdaad offensief betrekken, Amerika speelt eigenlijk eng schaak door toestemming te geven strategische doelen in Rusland aan te pakken.

Kijken wanneer ze de bom droppen....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:40:06 #3
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207102129
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ze vechten niet voor 'ons'. Men lijkt gewoon gevoelig voor dat sentiment.

Het is voorlopig vooral een goedkope manier (voor Amerika) om Rusland te verzwakken, dat gaat uitstekend.
En dat doen ze natuurlijk wel.

rus hiermee weg laten komen zet het precedent dat de jaren 1800 waar we gewoon weer doodleuk landjepik kunnen gaan spelen weer terug zijn.

Alleen heel erg dom volk rekent zich rijk omdat ze denken dat hun landje heus niet gepikt zal gaan worden, en het daarom niks met "ons" te maken heeft.

Gas gaat niet goedkoper worden als we permanent in een zeer instabiele wereld leven.

Maar als we dat draadje volgen, dan komen we bij 'vragen stellers' stiekem dan al snel op het punt dat degene die aangevallen worden, zich maar rap over moeten geven, want voortdurende instabiliteit moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen, want dan is gas en tanken zo duur! - zie ik het goed? :)

En dat de VS idd in haar handen wrijven, dat klopt, maar daar geld dat concept "niet wederzijdse exclusiviteit", snap je die?

Dat is simpelweg een leuke bijkomstigheid voor de VS, niet de reden, snap je het verschil?
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:42:24 #4
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207102158
Oekraïnse oorlogsmisdaden. :r

twitter
pi_207102264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je WW-3 zou riskeren zou je die soldaten inderdaad offensief betrekken, Amerika speelt eigenlijk eng schaak door toestemming te geven strategische doelen in Rusland aan te pakken.

In oorlog spelen alle partijen altijd "eng schaak.."

Het Westen escaleert met extra hulp, extra materiaal naar Oekraïne, en extra sancties op gerichte bedrijven/personen.

Rusland escaleert door burgers meer en meer aan te pakken. Andere landen op te hitsen. En continue de Nuke-kaart trekken..

Qua vergelijking met WW3 is het natuurlijk (ook) Rusland die er een handje naar heeft om daar zoveel mogelijk naar te hinten
pi_207102276
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef zuchtje het volgende:

[..]
In oorlog spelen alle partijen altijd "eng schaak.."

Het Westen escaleert met extra hulp, extra materiaal naar Oekraïne, en extra sancties op gerichte bedrijven/personen.

Rusland escaleert door burgers meer en meer aan te pakken. Andere landen op te hitsen. En continue de Nuke-kaart trekken..

Qua vergelijking met WW3 is het natuurlijk (ook) Rusland die er een handje naar heeft om daar zoveel mogelijk naar te hinten
Rusland (bedoel uiteraard Poetin) weet dat als er welke Nuke dan ook maar te zien valt dat de Nato all out gaat.
Eigenlijk hebben ze Rusland misschien al bij de ballen... Hoe stopt deze oorlog met zo min mogelijk schade (Ukrains gebied afstaan is te duur vanwege toekomstige kosten (hoewel ik me dat afvraag, als Poetin dood is is de wereld weer anders).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:55:03 #7
6484 ExTec
pi_207102286
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:

[ twitter ]
Nope, dat bedenk je er zelf bij ;)
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 12:55:58 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207102296
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

De VS zit letterlijk met een zak chips en oud materieel command and conquer te spelen. Zelfs de grootste doemdenker had dit niet aan zien komen. Dit is voor de VS dé kans om voor een prikkie decennia lang van Rusland af te zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 12:57:34 #9
pi_207102318
quote:

[ twitter ]
Lekker neutraal account ook. Verder ook geen ondersteuning voor de claim dat dit een Oekraïense actie is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207102330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lekker neutraal account ook.
Maakt allemaal geen fuck uit toch of het neutraal is of niet, het gaat er om of het frame klopt, en ja, dat is bij een onbetrouwbare bron wel iets wat je 30x moet checken, maar toch, als het valide beelden zijn.... Wat zou kunnen.. Ik vind het nogal wat om het maar gelijk te ontkennen dat het waar zou kunnen zijn, dat is naar mijn idee wel erg vooringenomen.
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 12:59:38 #11
pi_207102339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maakt allemaal geen fuck uit toch of het neutraal is of niet, het gaat er om of het frame klopt, en ja, dat is bij een onbetrouwbare bron wel iets wat je 30x moet checken, maar toch, als het valide beelden zijn.... Wat zou kunnen.. Ik vind het nogal wat om het maar gelijk te ontkennen dat het waar zou kunnen zijn, dat is naar mijn idee wel erg vooringenomen.
Dat doe ik dan ook niet, maar met zo'n feed word ik wel sceptisch.
pi_207102353
quote:

[ twitter ]
Young Driller is weer opzettelijk nepnieuws aan het posten. Om van te kotsen

Er is namelijk geen executie te zien, laat staan dit bewijst dat Oekrainers verantwoordelijk zijn.
pi_207102367
quote:

[ twitter ]
Alleen RT is betrouwbaar, dus dit is fake.
pi_207102369
quote:

[ twitter ]
Wie zegt dat dit Oekraïners zijn. En de “executie” staat niet eens op beeld.
pi_207102389
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De VS zit letterlijk met een zak chips en oud materieel command and conquer te spelen. Zelfs de grootste doemdenker had dit niet aan zien komen. Dit is voor de VS dé kans om voor een prikkie decennia lang van Rusland af te zijn.
Misschien had ik dat Krim verhaal onderschat, ik weet het niet, ook dat is een vage gebeurtenis... Maar ik leef niet lang genoeg om dat in het juiste context te kunnen plaatsen, noch vertrouw ik de interpretatie van vele anderen.

Maar jezus Rusland ging voor al die oorlogen toch gewoon lekker? En daarna ook nog aardig met die pijplijn enzo? Ze hielden zich er strategisch buiten.

Vanaf het niet respecteren van een andere grens 2021 is dat echt een ander verhaal geworden...
pi_207102392
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Er is namelijk geen executie te zien, laat staan dit bewijst dat Oekrainers verantwoordelijk zijn.
Uit zijn pohi komt een duidelijk beeld van haat richting het westen naar voren.
pi_207102406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Terecht.

Ik vind de stelligheid (en er is net een post verwijderd hiervoor natuurlijk) net wat te hoog. Maar dat is mijn interpretatie.
Maar terecht sowieso dat je sceptisch bent.
  vrijdag 16 december 2022 @ 13:05:04 #18
6484 ExTec
pi_207102419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Misschien is er een reden dat doorgaans neutralere media niet komen met dit, daar wel eens bij stil gestaan?
pi_207102421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wie zegt dat dit Oekraïners zijn. En de “executie” staat niet eens op beeld.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:03 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Uit zijn pohi komt een duidelijk beeld van haat richting het westen naar voren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Ieder zijn mening maar ik vind dit soort comments wel scherp.
pi_207102444
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien is er een reden dat doorgaans neutralere media niet komen met dit, daar wel eens bij stil gestaan?
Lastig te verifieren, geen officiele kanalen, daarnaast kan het gevoel bestaan dat je partij kiest tegen o.i.d. en je weet dat er in oorlog sowieso fucked up shit gebeurt.

Er zijn hordes redenen waarom "neutrale media" (wat is dat?) / media materiaal niet gebruikt voor het nieuws.

Dat moordpartij'tje van Azerbijanen op Armeniërs van een tijdje terug was dat wel in de reguliere media? Lijkt me ook net wat te schokkend misschien.
  vrijdag 16 december 2022 @ 13:07:21 #21
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_207102449
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lekker neutraal account ook. Verder ook geen ondersteuning voor de claim dat dit een Oekraïense actie is.
Datzelfde geldt voor Bucha of die zogenaamde 'Russische' raket in Polen. Maar de gele band rondom de helm suggereert niets? Burst-vuur uit het wapen ook niet?

Bijzonder dat neutraliteit bij het Russisch naratief een vereiste is voor geloofwaardigheid maar bij propaganda uit Oekraïne niet.

Opmerkelijk. :X
pi_207102455
quote:

[ twitter ]
In scène gezet door de Ruskis.
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 13:08:13 #23
pi_207102462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij reageer ik behoorlijk genuanceerd. Overigens is het echt z'n eigen schuld dat mensen zo op hem reageren, de toon zet hij zelf. Ondanks dat ik of andere mods er op ingrijpen dmv wissen van posts
pi_207102463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Pro-Rusland kanalen twitteren al sinds het begin van de oorlog louter bullshit. Dan is het niet zo gek dat het wantrouwen groot is.
  Forum Admin vrijdag 16 december 2022 @ 13:08:56 #25
pi_207102473
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Datzelfde geldt voor Bucha of die zogenaamde 'Russische' raket in Polen. Maar de gele band rondom de helm suggereert niets? Burst-vuur uit het wapen ook niet?

Bijzonder neutraliteit bij het Russisch naratief een vereiste is voor geloofwaardigheid maar bij propaganda uit Oekraïne niet.

Opmerkelijk. :X
Dat suggereert inderdaad vrij weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')