SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je WW-3 zou riskeren zou je die soldaten inderdaad offensief betrekken, Amerika speelt eigenlijk eng schaak door toestemming te geven strategische doelen in Rusland aan te pakken.quote:
En dat doen ze natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze vechten niet voor 'ons'. Men lijkt gewoon gevoelig voor dat sentiment.
Het is voorlopig vooral een goedkope manier (voor Amerika) om Rusland te verzwakken, dat gaat uitstekend.
In oorlog spelen alle partijen altijd "eng schaak.."quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je WW-3 zou riskeren zou je die soldaten inderdaad offensief betrekken, Amerika speelt eigenlijk eng schaak door toestemming te geven strategische doelen in Rusland aan te pakken.
Kijken wanneer ze de bom droppen....
Rusland (bedoel uiteraard Poetin) weet dat als er welke Nuke dan ook maar te zien valt dat de Nato all out gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef zuchtje het volgende:
[..]
In oorlog spelen alle partijen altijd "eng schaak.."
Het Westen escaleert met extra hulp, extra materiaal naar Oekraïne, en extra sancties op gerichte bedrijven/personen.
Rusland escaleert door burgers meer en meer aan te pakken. Andere landen op te hitsen. En continue de Nuke-kaart trekken..
Qua vergelijking met WW3 is het natuurlijk (ook) Rusland die er een handje naar heeft om daar zoveel mogelijk naar te hinten
Nope, dat bedenk je er zelf bijquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
Oekraïnse oorlogsmisdaden.
[ twitter ]
De VS zit letterlijk met een zak chips en oud materieel command and conquer te spelen. Zelfs de grootste doemdenker had dit niet aan zien komen. Dit is voor de VS dé kans om voor een prikkie decennia lang van Rusland af te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je WW-3 zou riskeren zou je die soldaten inderdaad offensief betrekken, Amerika speelt eigenlijk eng schaak door toestemming te geven strategische doelen in Rusland aan te pakken.
Kijken wanneer ze de bom droppen....
Lekker neutraal account ook. Verder ook geen ondersteuning voor de claim dat dit een Oekraïense actie is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Maakt allemaal geen fuck uit toch of het neutraal is of niet, het gaat er om of het frame klopt, en ja, dat is bij een onbetrouwbare bron wel iets wat je 30x moet checken, maar toch, als het valide beelden zijn.... Wat zou kunnen.. Ik vind het nogal wat om het maar gelijk te ontkennen dat het waar zou kunnen zijn, dat is naar mijn idee wel erg vooringenomen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker neutraal account ook.
Dat doe ik dan ook niet, maar met zo'n feed word ik wel sceptisch.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen fuck uit toch of het neutraal is of niet, het gaat er om of het frame klopt, en ja, dat is bij een onbetrouwbare bron wel iets wat je 30x moet checken, maar toch, als het valide beelden zijn.... Wat zou kunnen.. Ik vind het nogal wat om het maar gelijk te ontkennen dat het waar zou kunnen zijn, dat is naar mijn idee wel erg vooringenomen.
Young Driller is weer opzettelijk nepnieuws aan het posten. Om van te kotsenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Alleen RT is betrouwbaar, dus dit is fake.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Wie zegt dat dit Oekraïners zijn. En de “executie” staat niet eens op beeld.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Misschien had ik dat Krim verhaal onderschat, ik weet het niet, ook dat is een vage gebeurtenis... Maar ik leef niet lang genoeg om dat in het juiste context te kunnen plaatsen, noch vertrouw ik de interpretatie van vele anderen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VS zit letterlijk met een zak chips en oud materieel command and conquer te spelen. Zelfs de grootste doemdenker had dit niet aan zien komen. Dit is voor de VS dé kans om voor een prikkie decennia lang van Rusland af te zijn.
Uit zijn pohi komt een duidelijk beeld van haat richting het westen naar voren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Young Driller is weer opzettelijk nepnieuws aan het posten. Om van te kotsen
Er is namelijk geen executie te zien, laat staan dit bewijst dat Oekrainers verantwoordelijk zijn.
Terecht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet, maar met zo'n feed word ik wel sceptisch.
Misschien is er een reden dat doorgaans neutralere media niet komen met dit, daar wel eens bij stil gestaan?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen fuck uit toch of het neutraal is of niet, het gaat er om of het frame klopt, en ja, dat is bij een onbetrouwbare bron wel iets wat je 30x moet checken, maar toch, als het valide beelden zijn.... Wat zou kunnen.. Ik vind het nogal wat om het maar gelijk te ontkennen dat het waar zou kunnen zijn, dat is naar mijn idee wel erg vooringenomen.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet, maar met zo'n feed word ik wel sceptisch.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit Oekraïners zijn. En de “executie” staat niet eens op beeld.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Uit zijn pohi komt een duidelijk beeld van haat richting het westen naar voren.
Ieder zijn mening maar ik vind dit soort comments wel scherp.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Young Driller is weer opzettelijk nepnieuws aan het posten. Om van te kotsen
Er is namelijk geen executie te zien, laat staan dit bewijst dat Oekrainers verantwoordelijk zijn.
Lastig te verifieren, geen officiele kanalen, daarnaast kan het gevoel bestaan dat je partij kiest tegen o.i.d. en je weet dat er in oorlog sowieso fucked up shit gebeurt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien is er een reden dat doorgaans neutralere media niet komen met dit, daar wel eens bij stil gestaan?
Datzelfde geldt voor Bucha of die zogenaamde 'Russische' raket in Polen. Maar de gele band rondom de helm suggereert niets? Burst-vuur uit het wapen ook niet?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker neutraal account ook. Verder ook geen ondersteuning voor de claim dat dit een Oekraïense actie is.
In scène gezet door de Ruskis.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij reageer ik behoorlijk genuanceerd. Overigens is het echt z'n eigen schuld dat mensen zo op hem reageren, de toon zet hij zelf. Ondanks dat ik of andere mods er op ingrijpen dmv wissen van postsquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ieder zijn mening maar ik vind dit soort comments wel scherp.
Pro-Rusland kanalen twitteren al sinds het begin van de oorlog louter bullshit. Dan is het niet zo gek dat het wantrouwen groot is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ieder zijn mening maar ik vind dit soort comments wel scherp.
Dat suggereert inderdaad vrij weinig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Bucha of die zogenaamde 'Russische' raket in Polen. Maar de gele band rondom de helm suggereert niets? Burst-vuur uit het wapen ook niet?
Bijzonder neutraliteit bij het Russisch naratief een vereiste is voor geloofwaardigheid maar bij propaganda uit Oekraïne niet.
Opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |