SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Wel met een heel blije post @:Cat-astrophe
Ik ga m'n best doen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ren mezelf sommige weken half voorbij deze maand, maar wel door heel veel leuke dingen![]()
Januari wordt vast één groot zwart gat
Terwijl jij in bed ligt te snotterenGoed uitzieken jij!
Ik maak hier speciaal iets voorquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk zeg @:vlindertje89 om college te geven voor kinderen. Succes.
Ga je dan veel aanpassen in tekst en inhoud?
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende: [..] Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de kantoren gezien en echt niemand heeft iets op zijn bureau. Het is gewoon een beetje kaal. Het is maar goed dat alles hagelnieuw is met mooie aankleding enzo.
Ik maakte eens per jaar J's kantoor schoon. Dat was dan ook de enige keer dat er werd schoongemaaktZijn Nespresso stond naast een muur. Heel die muur zat onder de naar beneden gedropen koffie. De ransbak.
Spoilers!
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijnquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker te gast bij de NS
Gewoon doen
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'Hebben ze geen personeelstekort bij je werkgever? Jezus, het is geen kleuterschool toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fijn. Niet glad dus aan jouw kant van het dorp?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijn
Noisequote:Op donderdag 15 december 2022 22:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen.
Voel me inmiddels een stuk beter. Heb via de app flink met bomenjongen geflirt dus ben nu erg tevreden met mezelf
Haha ik heb nu helaas géén stemquote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noise![]()
Als je nu een sexy stem hebt moet je hem bellen![]()
Is hij in Canada of zo?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ik heb nu helaas géén stem
Hij wenste een halfuur geleden welterusten - ze gaan morgenochtend vroeg weer op zoek naar bizons
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.quote:
Ik ben jaloers met je meequote:Op donderdag 15 december 2022 22:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.
Gave beesten. Ik ben wel jaloers.
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op donderdag 15 december 2022 23:23 schreef borisz het volgende:
Het was Glibberen van de bushalte naar huis.
Maar gezellige kerstviering op het werk. Nou ja bij de kookstudio verderop..
Ik had met collega een hartige Clafoutis gemaakt met tomaat, olijven en geitenkaas. Was erg.
Details volgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Heb je het recept?
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉quote:
Ik moet zo naar buiten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |