Dit is geen handige post als de helft op Sky kijkt, de andere helft op Viaplay en nog een of twee lui op de Belg en Duitserquote:
Emma Paton geloof ik. Gauw weer vergetenquote:
Tijd voor een bril.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er staan vier darters maar King hoort er niet bij
Ik sla in mn database niet op wie welk gifje maakt dus als je hem wil claimen mag dat welquote:
Dit is een Nederlands forum dus wij kijken bij Viaplay.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is geen handige post als de helft op Sky kijkt, de andere helft op Viaplay en nog een of twee lui op de Belg en Duitser
Voor wie juich jij makker?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum dus wij kijken bij Viaplay.
ik kijk op die ene stream. Waar valt dat onder?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is geen handige post als de helft op Sky kijkt, de andere helft op Viaplay en nog een of twee lui op de Belg en Duitser
Volgens mij kijk jij Skyquote:Op donderdag 15 december 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk op die ene stream. Waar valt dat onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |