Nog een keer naar die zaadkop van Mansell kijken is genot, bedoel je?quote:
Ik weet eigenlijk niet of @Tagliano daar van is.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat doet @:tagliano bij @:lonaa al
18000000!!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Haags zie deze knakker dan even
In de basis ben ik een lieve jongen denk ikquote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of @:Tagliano daar van is.
Zo klinkt hij ook.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mansell ziet eruit alsof ie echt straalbezopen is
Hij beweegt ook als een bronstige cobraquote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef BB-King het volgende:
Interview Mansell.
Klinkt erg dronken met een dubbele tong. Kan ook een Noord-Iers accent zijn.
Ach met de juiste vrouw.. zijn ook de lieve jongensquote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de basis ben ik een lieve jongen denk ik
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de basis ben ik een lieve jongen denk ik
Stukje Down, Tia en een neut.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef BB-King het volgende:
Interview Mansell.
Kloptquote:Op donderdag 15 december 2022 21:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach met de juiste vrouw.. zijn ook de lieve jongens
Jup gewoon Noord-Iersquote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef BB-King het volgende:
Interview Mansell.
Wim heeft hier een leuk filmpje van. Iets met errors.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:11 schreef Szura het volgende:
Vincent de papzak vindt het gek dat iemand zich uit z’n spel laat halen hahahahahaha
Hypocriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |