Omdat je een sociaal leven hebt en ook nog wel eens in contact met ouderen komt. Die ouderen kunnen doodgaan door dat griepje van ons.quote:
Zijn die ouderen niet gevaxxed?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat je een sociaal leven hebt en ook nog wel eens in contact met ouderen komt. Die ouderen kunnen doodgaan door dat griepje van ons.
Niet gevaccineerd?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Is "Sparky" eigenlijk weer elektricien of wat is zijn verhaal
Fake news. Fokkers hebben geen leven.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat je een sociaal leven hebt en ook nog wel eens in contact met ouderen komt. Die ouderen kunnen doodgaan door dat griepje van ons.
Mogelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je gifje van gast die struikelt over verhoging Tag?
Ik ben dagjesvolk. Ik wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Fake news. Fokkers hebben geen leven.
Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jawel, maar dat betekent niet dat je je onverantwoordelijk hoef te gedragen
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben ook corred (flink ook geweest overigens) en houd mij netjes aan de regels
Stay strong @:anneloos
Dan gaat @Tagliano daar maar eens voor zorgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds niet de kerona gehad
Rip bandbreedte.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Denk dat het gifjestopic je beste optie is Frass
Ik had niet eens de kracht om te zitten dus dat gun ik niemandquote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:tagliano daar maar eens voor zorgen.
Anderen hebben daar ook nog niet voor gezorgd en het toch behoorlijk geprobeerd.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:tagliano daar maar eens voor zorgen.
Was.quote:
RIP.quote:The BDO World Darts Championship was a world championship competition in darts, organised by the British Darts Organisation (BDO). It was held 43 times from 1978 to 2020.
Ja al gekeken maar staat niet tussenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Als ik dat topic open dan schieten de stoppen eruit.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |