SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Beide. Ik zit al 1 maand zonder collega. Eerst 3 weken vrij en nu zou hij deze week weer beginnen en is hij ziek. En dat begint er enorm in te hakken.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom, halfslapende livelink.
Ben je de slaap van vannacht in aan het halen, of ben je vandaag zo druk geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Beide. Ik zit al 1 maand zonder collega. Eerst 3 weken vrij en nu zou hij deze week weer beginnen en is hij ziek. En dat begint er enorm in te hakken.
Plus dat het privé niet lekker gaat thuis. Crosspost uit een ander topic. Waardoor ik slecht slaap en pieker.Pfff..... heftig hoor. Ik snap dan wel dat je uitgeput bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Beide. Ik zit al 1 maand zonder collega. Eerst 3 weken vrij en nu zou hij deze week weer beginnen en is hij ziek. En dat begint er enorm in te hakken.
Plus dat het privé niet lekker gaat thuis. Crosspost uit een ander topic. Waardoor ik slecht slaap en pieker.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heftig! Maar wordt het ook niet eens tijd om ook op je werk een heel hard op de rem te trappen?Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn![]()
![]()
![]()
Heftig! Maar wordt het ook niet eens tijd om ook op je werk een heel hard op de rem te trappen?
Die doet dat chronisch ten koste van anderen…quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doet haar collega ook, denk ik.
Naast BZN?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Symphonic het volgende:
Pussycat is echt mijn guilty pleasure
quote:
Veelquote:Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel guilty pleasures heeft hij?
Het is een kikker!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Malcolm - Something is jumping in my shirt
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging op de afstandsbediening zitten
Goede avond Mad.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afstandsbediening operatief verwijderd?
Gelukkig maar met 1 bil erop gaan verzittenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:36 schreef Fogel het volgende:
Kerstboomverlichting staat nu in stand VU freq mee te knipperen op de muziek
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat ik geen epilepsie heb… even een rustigere blinkinstelling zoeken
Wie heeft wie geinspireerd?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Sir Richard - THE day I Met Marie
Heeft ook maar heel kort in de top 40 gestaan.quote:
Heel thuis gekomen? Of ben je nog op het oppas adres?quote:
Ik ben veilig glibberend thuis gekomenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel thuis gekomen? Of ben je nog op het oppas adres?
Dit nummer werd gebruikt als eindnummer van een Shrek-film.quote:
In Limburg elke dag..... Vlaai away!quote:
Dan alweer?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk volgend jaar februari weer.
Bonaire of zo…
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
KC & De Zonnestraaaltjes - Get Down Tonight
Zegt de dame die half west Nederland afreist.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
afkicken van dat gereis van jou!
Ja, tegen die tijd moeten de Carribische lekkernijen weer aangevuld worden.quote:
De SAS app doet dat automatisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Het zijn geen vakanties hèquote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt de dame die half west Nederland afreist.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd moeten de Carribische lekkernijen weer aangevuld worden.
Ik zit nu aan de Arubaanse pindakoeken…
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
De SAS app doet dat automatisch.Handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
I Love The Nightlife - Alicia Bridges
Ik ga niks zeggenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
Pink Floyd - Another brick in the wall
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ter nagedachtenis aan Han Peekel…
Miep, miep!
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Francis Broekhuizen en Friends?
Nou vooruit dan maar......quote:Op donderdag 15 december 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ter nagedachtenis aan Han Peekel…
Miep, miep!
Alison in haar dikkere periode met de ander van Yazoo (gok ik)quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Alison in haar dikkere periode met de ander van Yazoo (gok ik)
Is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de Melting cover van de avond…
Liep jij er zo bij toen je 12 was?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Culture Club - Church Of The Poissoned Mind
Lief van je, maar MadMaster had het eerder al wel helemaal goed.quote:
Ik hou niet van rozequote:Op donderdag 15 december 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Liep jij er zo bij toen je 12 was?
Maakt niet uit, het gaat mij om geheugentraining, niet om de meeste juiste antwoorden…quote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief van je, maar MadMaster had het eerder al wel helemaal goed.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Diana Ross & …. - You Are Everything.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een bestaande naam.
Nou weet ik niet of dat positief is. Je moet vannacht wel goed slapen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ben zowaar wat wakkerder geworden!
Goedemorgen.quote:
Ja, gelukkig wel. Maar heel even wakker geweest rond 04.00. Maar nog wel moe.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Beter geslapen dan gisteren?
Vanavond op tijd onder de wol dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar heel even wakker geweest rond 04.00. Maar nog wel moe.
Jij wint! 21 minuten hierquote:Op vrijdag 16 december 2022 06:21 schreef livelink het volgende:
Mijn horloge vindt dat ik slecht heb geslapen, want maar 30 minuten diepe slaap. Dat verklaart wel waarom ik nog zo moe ben.
Ik kijk er normaal echt nooit naar, maar zocht nu naar een verklaring waarom ik zo moe was, terwijl ik vannacht niet echt lang wakker had gelegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij wint! 21 minuten hier
wel 26 minuten REM
Wel "grappig" van de slaap stadia is mijn grootste deel "wakker"quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk er normaal echt nooit naar, maar zocht nu naar een verklaring waarom ik zo moe was, terwijl ik vannacht niet echt lang wakker had gelegen.
Maar ik blijk dus een langere diepe slaap te hebben dan 2% van de mensen, dus jij zit dan waarschijnlijk op 1%
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:55 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
geen laagje sneeuw hier maar een laagje ijzel
Jep, zo snel zal het niet smelten momenteelquote:Op vrijdag 16 december 2022 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker binnen blijven dan.
Hier ook nog steeds, spekglad…quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:55 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
geen laagje sneeuw hier maar een laagje ijzel
Wat een tegenstrijdige berekeningen!quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds, spekglad…
Net even de energie kosten/voorspelling bekeken en waar we vorige maand nog te horen krijgen dat we bijna 1000 euro op jaarbasis zouden moeten bijbetalen, geven ze nu aan dat we 1000 tot 1500 euro terugkrijgen. En dan zijn de binnenkort te plaatsen zonnepanelen nog niet meegenomen in de berekening. Ik geloof het wel even…
Goedemorgen!
Het verschil met eerder is dat ze nu rekening hebben gehouden met het prijsplafond vanaf 1 januari. We verbruiken minder dan de grenswaarden en hebben dus het 'goedkope' tarief.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdige berekeningen!
Absoluutquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verschil met eerder is dat ze nu rekening hebben gehouden met het prijsplafond vanaf 1 januari. We verbruiken minder dan de grenswaarden en hebben dus het 'goedkope' tarief.
Maar liever een spaarpotje dan bijbetalen…
Zo heb ik er nooit naar gekeken zitten jullie bij een kleinere leverancier?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik betaal liever te weinig als voorschot, als de energieleverancier dan failliet gaat heb ik liever dat zij nog een vordering op mij hebben dan dat ik mijn tegoed nooit meer terugzie omdat ik na alle andere schuldeisers in de rij mag aansluiten
Geen cowboy maar een wat lokalere. Denk niet dat die omvalt hoor, maar ik neem geen risico, nooit gedaan ook. Wij zouden een paar honderd moeten bijbetalen was hun voorspelling en toen kregen we afgelopen week de afrekening en kregen we ¤250 terugquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Zo heb ik er nooit naar gekeken zitten jullie bij een kleinere leverancier?
De gladheid is echt hartstikke lokaal, voorzichtig dusquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:21 schreef brother52 het volgende:
Hier is het heel erg plaatselijk ook glad, ging op het kleine stukje wat ik tegen kwam bijna onderuit.
Het was ook echt een vierkante meter in een bocht die ik niet had gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:28 schreef just me het volgende:
[..]
De gladheid is echt hartstikke lokaal, voorzichtig dus
Ha, ik ben zelf wat aan het klooien met nieuwe filters e.d.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat leek wel een sample gemaakt uit Doctor Who.
Ik snap de hint...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarbij happy hardcore weer geldt als de opengereten zichzelf dood gegeten goudvis, dobberend en riekend op het wateroppervlak.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarbij happy hardcore weer geldt als de opengereten zichzelf dood gegeten goudvis, dobberend en riekend op het wateroppervlak.
Ja dat wil wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zomer, tijdens de protesten tegen het sluiten van de clubs e.d., galmde dit door de starten van Amsterdam.
Man, man... Kippenvel!
Dat klinkt als een eeuwigheid geleden inmiddels. Mijn tijdsbesef is naar de klote sinds covid en thuiswerken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zomer, tijdens de protesten tegen het sluiten van de clubs e.d., galmde dit door de starten van Amsterdam.
Man, man... Kippenvel!
Hm, probeer 's voorzichtig een knipoog, dan merk je het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:14 schreef livelink het volgende:
Er staat hier al sinds vorige week woensdag een niet versierde kerstboom in huis. Ooit moet ik er wat mee.
Hij lijkt niet gevoelig te zijn voor mijn avances. Misschien dat iemand anders hem wel wil versierenquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hm, probeer 's voorzichtig een knipoog, dan merk je het wel.
Het origineel, in het kader van dissen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat intro is toch niet zo lang, of draai je het origineel nu?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef livelink het volgende:
Jullie praten in hardcore-raadselen.
Ik ben voorspelbaar...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vermoedelijk komt er iets met een hoger BMP nu.
Dit is geen hardcore, dit is uptempo house/trance...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef livelink het volgende:
Jullie praten in hardcore-raadselen.
Ja, maar ik vond house-raadselen iets minder klinken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is geen hardcore, dit is uptempo house/trance...
Dan wens is je alvast smakelijk eten en dank voor de muziek, Mad. Dat was fijn weer!quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Mar ik brei er langzaam een eind aan, ik ruik de hamburgers al en ik rammel van de honger...
Dat doet me er aan herinneren dat ik zometeen nog hamburgerbroodjes moet kopen!quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik brei er langzaam een eind aan, ik ruik de hamburgers al en ik rammel van de honger...
Dit was slechts een test in beginsel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Lekker begin van het weekend zo. Meestal beginnen je vrijmiborrels net te vroeg voor mij.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was slechts een test in beginsel.
Totdat jij en Lucky opdoken...
Dit is echt de laatste.
Mocht je de tracklist willen weten, stuur een aan jezelf geadresseerde briefkaart naar mij in een enveloppe en je krijgt per omgaande antwoord...
Wat voor kleur dit jaar, zilver?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef just me het volgende:
De kerstboom staat te fonkelen, morgen nog even de kersstal opzetten dan ben ik er helemaal klaar voor
Nee, dit is is het goudquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat voor kleur dit jaar, zilver?
Ze bedoelen 'Spreken is zilver, zwijgen is goud', maar die Oosterlingen slikken de helft van de woorden altijd in…quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zilver is ook 'goud' volgens de Drenten.
Dat was in dit geval een stel dat zilver won met dansen, maar dat was ook goud.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze bedoelen 'Spreken is zilver, zwijgen is goud', maar die Oosterlingen slikken de helft van de woorden altijd in…
Ik neem aan dat de kat de medicatie wel heeft gehad nu. Dan moet je echt nog even terug naar bed.quote:
Goedemorgen Mad.quote:
Werd koffie en had trek in wakker…quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Jij bent er ook vroeg bij.
Die koffie heb je wel echt nodig, zo te zien.quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd koffie en had trek in wakker…
Nog zo'n vroege vogel. Goedemorgen just me.quote:
Ik werd veels te vroeg wakker en ben maar aan de koffie gegaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 07:24 schreef Melting het volgende:
Nog zo'n vroege vogel. Goedemorgen just me.
Het lijkt meer op.... wie staat er niet vroeg op, op zaterdag?quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie staat er nou zo idioot vroeg op, tis zaterdag!![]()
Goedemorgen!
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt meer op.... wie staat er niet vroeg op, op zaterdag?
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Misschien werd iedereen wakker door het kraken van het vriezen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 07:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Misschien werd iedereen wakker door het kraken van het vriezen.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:28 schreef just me het volgende:
Er is nog niet gestrooid hier in de straat... en op de stoep kun je schaatsen. Ik blijf lekker binnen
Nou.... het is wel lekker om even buiten te zijn maar ik zal maar verstandig zijn !quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Vooral als je niet weg hoeft.
In de tuin is ook buiten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Nou.... het is wel lekker om even buiten te zijn maar ik zal maar verstandig zijn !
Dat is altijd wel lekker om de deuren open te hebben!quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
In de tuin is ook buiten.
Ik heb vanmorgen de balkondeuren ook even open gehad.
Ik ga zo meteen even een goed doel steunen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lekker om de deuren open te hebben!
Moet jij je rondje boodschappen nog doen ?
We hebben gisteravond zelf maar de zoutpot ter hand genomen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:28 schreef just me het volgende:
Er is nog niet gestrooid hier in de straat... en op de stoep kun je schaatsen. Ik blijf lekker binnen
Dat stond gisteren op mijn lijstje maar dat ben ik natuurlijk vergetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben gisteravond zelf maar de zoutpot ter hand genomen.
Net op tijd, want nu hebben we weer sneeuw…
Oh jee wat vervelend! Dat hoort toch niet zo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Tig keer wakker geschrokken vannacht van de buitenunit van de warmtepomp, maandag komt er gelukkig iemand kijken want dit is echt niet meer te doen
Ja, was ook teruggegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kat de medicatie wel heeft gehad nu. Dan moet je echt nog even terug naar bed.
Oh, dat klinkt niet best. Maakt alleen die van jullie zo'n lawaai of heeft de rest van de buren dat ook?quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Tig keer wakker geschrokken vannacht van de buitenunit van de warmtepomp, maandag komt er gelukkig iemand kijken want dit is echt niet meer te doen
dan heb jij dit keer gelukquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:53 schreef livelink het volgende:
Hier nog steeds geen enkele vorm van neerslag en niet glad. Ik lees nu al dagen over gladheid, ongelukken en zo en heb soms het idee dat ik in een ander land woon.
Ja, klopt. Maar mijn man wil naar Gouda vandaag. Ik vind dat niet slim, maar ja.quote:
Als hij iets in zijn kop heeft.......quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar mijn man wil naar Gouda vandaag. Ik vind dat niet slim, maar ja.
Wil hij naar de grote kerstboom gaan kijken ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar mijn man wil naar Gouda vandaag. Ik vind dat niet slim, maar ja.
Nee, naar een grote gereedschapswinkelquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
Wil hij naar de grote kerstboom gaan kijken ?
oh ja en dat moet natuurlijk vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, naar een grote gereedschapswinkel
quote:
Hij is aan het heroverwegenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja en dat moet natuurlijk vandaag
Ga je naar je ouders wandelen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is aan het heroverwegen![]()
Ik moet zo naar mijn ouders en probeer dat te combineren met een wandeling. Dat komt er op het moment helemaal niet meer van en heb ik echt hard nodig, merk ik.
Maar eerst even hier de schoonmaak afmaken.
quote:
Dat heb ik al best vaak gedaan de laatste tijd. Ik wil nu eigenlijk weer wat anders, maar ik weet nog niet wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik al best vaak gedaan de laatste tijd. Ik wil nu eigenlijk weer wat anders, maar ik weet nog niet wat.
Klaagpost onder spoiler (geleerd van just me)
Ik kan me voorstellen dat je je er niet goed bij voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel fijn dat je dochter je van te voren komt helpen. Dat neemt wat stres bij je weg, hoop ik.
En ik hoop dat al dat bezoek je zoon misschien goed doet.Ain't it funny how it is
Ik denk niet dat mijn zoon naar beneden zal komen die dag. Hij heeft het erover dat hij die dag ergens anders naartoe wil gaan omdat hij niemand wil zien. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je er niet goed bij voelt.
Maar wel fijn dat je dochter je van te voren komt helpen. Dat neemt wat stres bij je weg, hoop ik.
En ik hoop dat al dat bezoek je zoon misschien goed doet.
Ik weet niet of ik last heb van alleen die van ons, er staan er nog een paar dichtbij. Maar toen ik in de facebookgroep vroeg of anderen ook last van de herrie hadden kwam er geen reactie.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet best. Maakt alleen die van jullie zo'n lawaai of heeft de rest van de buren dat ook?
Geen idee, hij is nog steeds aan het bouwen .. en ik ben niet echt on speaking terms met hemquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En just me, hoe heeft de buurman dat gedaan dan met een buitenunit binnen?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik al best vaak gedaan de laatste tijd. Ik wil nu eigenlijk weer wat anders, maar ik weet nog niet wat.
Klaagpost onder spoiler (geleerd van just me)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellig zo’n buurman. Maar een buitenunit lijkt me niet binnen te kunnen, is net zo’n ding als een vaste airco.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, hij is nog steeds aan het bouwen .. en ik ben niet echt on speaking terms met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |