Dus 'Brabant' is wat je in de regio Baarle-Nassau voornamelijk hoort?quote:Op donderdag 15 december 2022 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit blij zou zijn met Urk.
[ afbeelding ]
Vorig jaar was Roddelpraat - Vieze Media bij hun nummer 1quote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Is ook een grappige gemeente voor hilarische tieners om in te vullen natuurlijk.
Dus de netflix-bonus en de mensen die er normaal op stemmen komen tot zo'n soort middeling dan.
Volgend jaar laten we Baarle-Hertog meestemmen, dan is er ook een gemeente met Gorki op 1.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dus 'Brabant' is wat je in de regio Baarle-Nassau voornamelijk hoort?
Deze Brabo huivert.
Gewoon heel België annexeren zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar laten we Baarle-Hertog meestemmen, dan is er ook een gemeente met Gorki op 1.
Dat zou voor de Top 2000 wel een idee zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 17:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gewoon heel België annexeren zou ik zeggen.
Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou voor de Top 2000 wel een idee zijn![]()
Willy Sommers in de Top 100 nemen we er dan wel bij.
Vroeger ook zo in de lijsten van Radio 10quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is,
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboûter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..quote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar maar eens een fanpage opzoeken om Babymetal en/of Band Maid in de lijst te knallen. In ieder geval meer kwaliteit dan de Bankzitters, S&F, etc .....
Precies. Boeien dat het dan buitenlanders zijn die stemmen en toch niet naar de Top 2000 kijken, want dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboûter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..
Ook die Babymetal en Band Maid clubjes dusquote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboûter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..
Dat verval is al ingezet toen ze Slayer, Pokémon en De boer dat is de keerl toelieten.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Beetje lang introquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Evenstar het volgende:
Dit is toch wel beter dan een groot deel van alle meuk wat er nu in staat bijvoorbeeld
Ok, duidelijk dat ik een ander nummer moet zoekenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Imagine Gijs die daar doorheen praat.
Die lijst van Radio 2 vind ik nou niet bepaald beter dan onzequote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is, net zoals Summer of 69 en (dit gaan sommige forumgasten hier erg leuk vinden) Mia. Staat wel tegenover dat Clouseau gemiddeld 20x in zo'n lijst staat en Gers Pardoel ook meermaals voor deze of gene reden
Maar de onze is natuurlijk ook de lijst der lijstenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die lijst van Radio 2 vind ik nou niet bepaald beter dan onze
Nog steeds niet helemaal mee eens wat betreft Slayer, omdat je daar juist kan verdedigen dat er best iets ban dat genre in de lijst mag staan. En Slayer is een wereldwijde band met een grote fangroep en al jaren actief en serieuze artiesten/band. Dit itt tot een pokemon, bankzitters of protest liederen van boerenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat verval is al ingezet toen ze Slayer, Pokémon en De boer dat is de keerl toelieten.
En Kabouter Plop >>> dat Friese nummer, not even close.
Normaal leek me ook best serieus met hun muziek bezig.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal mee eens wat betreft Slayer, omdat je daar juist kan verdedigen dat er best iets ban dat genre in de lijst mag staan. En Slayer is een wereldwijde band met een grote fangroep en al jaren actief en serieuze artiesten/band. Dit itt tot een pokemon, bankzitters of protest liederen van boeren
Die van Radio 2 ken ik vooral. Voor de liefhebber is het daar nu stemweek trouwens, zij het dat er op maar liefst drie favorieten gestemd kan worden, dus ik geloofde dat wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is, net zoals Summer of 69 en (dit gaan sommige forumgasten hier erg leuk vinden) Mia. Staat wel tegenover dat Clouseau gemiddeld 20x in zo'n lijst staat en Gers Pardoel ook meermaals voor deze of gene reden
Gijsgodquote:Op donderdag 15 december 2022 18:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Imagine Gijs die daar doorheen praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |