Blijft jammer dat er niet wat meer verscheidenheid is qua Duitstalige muziek. Rammstein krijgt er steeds meer noteringen bij en scoort ook hoger, maar verder krijgt Duitstalig nauwelijks ruimte op NPO Radio 2 (gedurende het jaar). Ze draaien wel steevast alle covers van BLĜF, terwijl de originelen toch stukken beter zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rammstein komt zowaar drie keer overdag op 31 december. Alle andere noteringen komen in de nacht
Hmm, de lunchpauze is nu wel voorbij. Op pino112.nl/top2000 vind je sws veel feitjes.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je wat van dit soort leuke feitjes hebt, maak ik zo een artikel voor de FP
Had er letterlijk voor deze maand en buiten dit topic nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen haten op Goldband. Gewoon een verbeterde versie van Doe Maar
Die link lijsten moeten ff in de OP.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:00 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hmm, de lunchpauze is nu wel voorbij. Op pino112.nl/top2000 vind je sws veel feitjes.
Kan in de FP tekst sws deze staan: Cassa95 in MUZ / Top 2000 Editie 2022 #13 - Gifjes ? De hele tijd een gedoe met terugzoeken van die post
Wacht dan ff tot ik mn stats ook weer op orde hebquote:Op donderdag 15 december 2022 13:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je wat van dit soort leuke feitjes hebt, maak ik zo een artikel voor de FP
Ja, daar zouden Paranoid Android en Street Spirit ook gewoon in de Top 30 staan. En A Forest op z'n minst top 10.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
In de UK zou Brightside makkelijk top 5 staan zelfs.
Wel een iconisch nummer voor mijn generatie ja
Die heb ik er ingezet toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:00 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hmm, de lunchpauze is nu wel voorbij. Op pino112.nl/top2000 vind je sws veel feitjes.
Kan in de FP tekst sws deze staan: Cassa95 in MUZ / Top 2000 Editie 2022 #13 - Gifjes ? De hele tijd een gedoe met terugzoeken van die post
Elke plaat gezongen door een Simon(e) gaat omlaag, zie ik. Of het nou solo is als Paul, Carly of Nina of in gezelschap met Art G, Nick S. of Paul de L.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:58 schreef Cassa95 het volgende:
De 12 grootste zakkers (lijstverlaters op 2001 gezet meegerekend) komen van Nederlandse bodem. 6x Golden Earring, 3x Davina Michelle, 2x Marco Borsato
De eerstvolgende: Homeless - Paul Simon met -566
Ik ook, en kwam pas aan een ticket 15 minuten voordat het concert zou beginnen. Had geen zin om minstens drie kwartier van het optreden te moeten missen, dus ben uiteindelijk toch niet meer gegaan.quote:
Hier word ik erg verdrietig van.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef DJ11 het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse muzieksmaak in één screenshot:
[ afbeelding ]
Nou, nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen haten op Goldband. Gewoon een verbeterde versie van Doe Maar
Met Doin' Time van Lana krijgt Summertime er ook weer een nieuwe variant bij.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vraag me trouwens af wat het nummer is dat het meeste voorkomt in de lijst, zat ff naar Nina Simone's Feeling Good te kijken, en die staat er nog altijd in 3 versies in
Ik neem aan dat er wel iets anders in staat wat er vaker in staat.
Waar vind je deze statistieken?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef MielMonteur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook om zijn minst opvallend te noemen
Maar is dat echt een cover, of gewoon een nummer met een enigszins gelijkende titel?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met Doin' Time van Lana krijgt Summertime er ook weer een nieuwe variant bij.
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Sublime uit 1996.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met Doin' Time van Lana krijgt Summertime er ook weer een nieuwe variant bij.
Ik raad je aan om eens een concert van ze mee te pakkenquote:
Als concerten uitgangspunt is om in de top 2000 te komen dan kan ik makkelijk 100 artiesten/bands oplepelen die er ook in horen te staan. Goldband is niks bijzonders, leuke deuntjes, zal vast prima doen op festivals, maar is overhyped en over een paar jaar vergeten. Beweren dat ze beter dan Doe Maar zijn is echt bullshit en ik ben niet eens een Doe Maar fan.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik raad je aan om eens een concert van ze mee te pakken
Noodgeval gewoon met grote afstand het lekkerste nummer van dit hele rijtje he. Niet zo afgezaagd of platgedraaid. Dansbaarder en een grappige originele tekst, die tenminste wel ergens op slaat. Kan ik van een hoop andere nummers niet echt zeggenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef MielMonteur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook om zijn minst opvallend te noemen
Mee eens!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:17 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Is gewoon een bop. Zou beter staan op nummer 700 en ik heb liever Ik Haat Je erin, maar Goldband is gewoon leuk.
Niet slechter dan een Rick Astley of een andere dansbare pop die we leuk vinden omdat het oud is.
Het is wel een herhaling van zetten ja qua generaties. Goldband is onder 16-25 jaar helemaal het nu. Er zit wel zeker een kwaliteit daar, ook al is het niet perse voor mij. Bankzitters is dan weer een ander verhaal, omhoog gestemd omdat het YouTubers zijn waar puberjongens 12-18 jaar graag naar kijken, verder hebben ze geen enkel muzikaal talent.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:13 schreef Cassa95 het volgende:
Iedereen: Goldband is qua genre, impact en populariteit de moderne Doe Maar.
Dit forum, zonder vaker dan 2x Noodgeval of andere nummers gehoord te hebben: Nee, boe, nieuw is slecht, weg ermee! Ik ken het niet dus het is kut
Dat is maar hoe je het bekijkt, het is tegenwoordig wel een lijst die beter bij mij pastquote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top4000 is een veel betere lijst
Ik zie nog de oude "analyse binnenkomers 2021" staan, of klopt dat niet?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die heb ik er ingezet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |