Maar als het te makkelijk is. Is iedereen op dinsdag al klaarquote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Hupje het volgende:
Soms krijg je helaas alleen maar stomme inruil opties. 1,5km erbij, dat staat toch niet in verhouding tot vrij omdraaien...
Ai! Ja, dat is kut, want niet gelogd is niet gelopen!quote:Op donderdag 15 december 2022 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee dankjewel. Daar heb ik er steeds ook veel te veel van.
Wat gister wel beetje jammer is dat mijn fitbit leeg was. En nu 40 win ben gaan wandelen zonder fitbit
ja het is zeker mooi! Ook weer half uurtje in het bos geweest.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:53 schreef BE het volgende:
Ik heb er al weer bijna 1,5u op zitten. Het is zo lekker en mooi buiten!![]()
Hier ook niet glad, dus dat scheelt wel.
[..]
Ai! Ja, dat is kut, want niet gelogd is niet gelopen!![]()
Ja dat wordt dus een week voor je een dingetje kan afstrepenquote:
Yes, ik dacht laten we het eens anders doenquote:
Hond nemen. Dan moet je welquote:Op zondag 18 december 2022 09:02 schreef BE het volgende:
Zo, klaar weer met die kou.
Het is -6! Dat is me echt te koud om te gaan lopen.
Daar moet ik zo van niezen.quote:
Dat maakt ook niet uit als je buiten bentquote:
Valt tegen, ook buiten triggert interactie met honden m'n allergie.quote:Op maandag 19 december 2022 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit als je buiten bent
Start er eentje zou ik zeggen!quote:Op maandag 19 december 2022 11:37 schreef Puala het volgende:
Kunnen we naast die hele lange er ook nog een kortere bij doen?
Ik heb geen premium, dus dat gaat nietquote:
Dan moet je nog 10 maanden wachtenquote:Op maandag 19 december 2022 11:40 schreef Donna het volgende:
Ik wacht tot niemand meer Premium heeft, dan ga ik voor de 2 maanden gratis of welke actie er dan ook maar loopt.
Geeft niks. Ik vind de bingo's prima zo.quote:Op maandag 19 december 2022 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je nog 10 maanden wachten
Ja ik ook! Helpt toch net iets extra te bewegenquote:Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik vind de bingo's prima zo.![]()
Kan je trouwens niet 2 bingo's tegelijk hebben @:MaJo ?
Of moet dan een ander uit de groep met Premium een korte bingo opstarten?
Lieverd, da's toch geen persoonlijke aanvalquote:Op maandag 19 december 2022 11:39 schreef MaJo het volgende:
Jullie weten dat er een mens achter de bingo's zit he? Namelijk ikElke keer dat ik een bingo start wordt er gezeikt. Ik ben daar wel een beetje klaar mee eigenlijk. Neem gewoon zelf een premium account en start zelf de bingo's zou ik zeggen.
Ik moet nu vooral tegen mezelf zeggen dat het voor een máánd is. Maar wel leuk allemaal een gedeelde eerste plaats vandaagquote:Op maandag 19 december 2022 12:30 schreef SQ het volgende:
Lieverd, da's toch geen persoonlijke aanval![]()
Ik verbaas me gewoon over de uitdaging die fitbit steeds weer bedenkt voor me
+1quote:Op maandag 19 december 2022 12:36 schreef SQ het volgende:
Als ik me trouwens al boos maak richt zich dat eerder op mensen die na 4 uur al 7 tegels omdraaien en nooit naar degene die op "start bingo" heeft geklikt
Dit ja.quote:Op maandag 19 december 2022 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nu vooral tegen mezelf zeggen dat het voor een máánd is. Maar wel leuk allemaal een gedeelde eerste plaats vandaag
Ik loop elke dag ergens tussen 20 en 40 min voor ik aan mijn kantoorwerk begin. Dus smoesjesquote:Op maandag 19 december 2022 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Boos is niet het juiste woord, meer een "zo win ik 'm nooit, want kantoorwerk/tijden" in mijn geval, .
Liefquote:Op maandag 19 december 2022 12:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Lieverd, da's toch geen persoonlijke aanval![]()
Ik verbaas me gewoon over de uitdaging die fitbit steeds weer bedenkt voor me
Nee, dan heb je juist dat mensen die hardlopen of andere sporten zoals dat doen altijd winnen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lief
Ik kan trouwens ook een challenge aanmaken met wie de meeste stappen/kilometers/zoneminuten heeft. Ik zat te denken aan de laatste, dat lijkt me het meest eerlijke voor mensen die wat minder kunnen bewegen om welke reden dan ook. Is hier animo voor?
Ik ben echt heel blij dát je het doet hoor. Ik vind de bingo's heel erg leuk met jullie.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lief
Ik kan trouwens ook een challenge aanmaken met wie de meeste stappen/kilometers/zoneminuten heeft. Ik zat te denken aan de laatste, dat lijkt me het meest eerlijke voor mensen die wat minder kunnen bewegen om welke reden dan ook. Is hier animo voor?
Zo kun je altijd wel iets bedenkenquote:Op maandag 19 december 2022 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dan heb je juist dat mensen die hardlopen of andere sporten zoals dat doen altijd winnen.
Vind het nu juist wel goed omdat het doelen uitkiest die bij je bewegingspatroon passen. En je uitdagen net iets meer te doen
Geen idee of dat kan eigenlijk maar is meerdere bingo's tegelijk niet wat overbodig?quote:Op maandag 19 december 2022 13:03 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij dát je het doet hoor. Ik vind de bingo's heel erg leuk met jullie.
Maar de kortere gaan gewoon sneller en dat is wat vriendelijker dan die 100k stappen die ik nu halen moet![]()
![]()
En kun je überhaupt verschillende bingo's doen? Gaan dan niet al je 'punten' naar bingo A en blijft er niks over voor Bingo B?
Zo nee. Dan vind ik alles leuk!
Net hoe laat de bingo start.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik loop elke dag ergens tussen 20 en 40 min voor ik aan mijn kantoorwerk begin. Dus smoesjes
oke niet elke dag. Vandaag kon ik me bed niet uitkomen
Nee! We hadden laatst een keertje dat er wat overlap was in twee bingo's en de afstand/minuten kon ik bij beiden inzetten.quote:Op maandag 19 december 2022 13:03 schreef Vlinder het volgende:
Gaan dan niet al je 'punten' naar bingo A en blijft er niks over voor Bingo B?
ja dat vind ik prima. Maar waarom vraag je het danquote:Op maandag 19 december 2022 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo kun je altijd wel iets bedenkenIk ga het gewoon aanmaken en als je mee wil doen doe je mee en anders niet
[..]
Geen idee of dat kan eigenlijk maar is meerdere bingo's tegelijk niet wat overbodig?
Omdat ik dat nooit haal en dus zijn ze stomquote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef over_hedge het volgende:
Hoezo zou je boos worden op mensen die tegels omdraaien na 1 dag?
Geen idee eigenlijk, om gezeik te voorkomen denk ikquote:Op maandag 19 december 2022 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat vind ik prima. Maar waarom vraag je het danMaar ik vind alles goed. Het is maar voor de lol
Ik ook niet hoor, je bent niet alleen!quote:Op maandag 19 december 2022 13:37 schreef Donna het volgende:
Ik heb de vorige bingo niet eens gehaald trouwens. Lol.
Ja ik nog 26k. En 35 kilometer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Whut?!Ik moet nog 23k stappen om mijn eerste stappenvakje weg te strepen
Ik gisteren al.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik zat vanmorgen ook met verbazing naar de stand te kijken..
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverdequote:
Dat ga ik vanavond ook maar eens even doen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverde
Verse jus persen werd ook goedgekeurd door de Fitbit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverde
22 dagen, je valt net binnen terwijl we met een hele lange bezig zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 20:28 schreef Seven. het volgende:
Wanneer is de huidige bingo afgelopen?
quote:Op zondag 1 januari 2023 10:03 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Speciaal voor jullie een nieuwjaarsbingo van een week (want ja, die van een maand is wel saai)
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachtenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:06 schreef SQ het volgende:
[..]wat een verademing, tegels met maar 24000 stappen
quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachten
Ik had hem eerder moeten startenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:36 schreef BE het volgende:
[..]Tx!
Ik had alleen ietsje later mijn bed uit moeten komen.
Rondje van 6,3km gedaan maar hij telt maar 0,9km mee.Helemaal voor niets gelopen!
![]()
Nee hoor, want in de andere challenge kon ik nu door minuten in te wisselen een 104km tegel inkorten!
Ah, lief! Ben benieuwd (wel behoorlijk ziek maar hopelijk knap ik snel op en kan ik snel wat tegels omdraaien).quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachten
Nee hoor, ik vind het al heel tof dat je ze start! Goeie reden om deze week toch echt te proberen om elke dag een stuk te gaan lopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had hem eerder moeten starten
Wel netjes zo’n lange wandeling ‘s ochtends op 1 januariWij hebben het rustig aan gedaan maar ik moet echt nog opstarten
Half Nederland is ziek (ben zelf ook niet helemaal fit) dus grote kans dat zich dit ook vertaald naar de bingoquote:Op zondag 1 januari 2023 11:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah, lief! Ben benieuwd (wel behoorlijk ziek maar hopelijk knap ik snel op en kan ik snel wat tegels omdraaien).
Waar zit die drukte hem in, tijd van het jaar?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef BE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het al heel tof dat je ze start! Goeie reden om deze week toch echt te proberen om elke dag een stuk te gaan lopen.
Kijken of me dat lukt, want het is echt superdruk.
Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Half Nederland is ziek (ben zelf ook niet helemaal fit) dus grote kans dat zich dit ook vertaald naar de bingo
[..]
Waar zit die drukte hem in, tijd van het jaar?
Ik wil ook weer dagelijks gaan wandelen, heb dat een beetje laten versloffen
Ik kreeg ooit te horen dat gemiddeld op tweede kerstdag de oversterfte het grootst is in Nederlandquote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef BE het volgende:
Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.
Volgens mij nog steeds een inhaalslag van de mensen die tijdens de lockdowns van 2020 en 2021 niet besmet zijn met een griepje, en daardoor de winter zijn doorgekomen.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.
Dank je welquote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt zo een nieuwe bestellen bij bol! Morgen in huis!quote:Op maandag 2 januari 2023 11:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben de oplader van mijn fitbit kwijtDus kan al een tijdje niks
ja. Ik ga eerst nog even zoeken. Want kan niet ver weg zijn zou je denken. Maar anders maar even nieuwe bestellen jaquote:Op maandag 2 januari 2023 11:58 schreef BE het volgende:
[..]
Je kunt zo een nieuwe bestellen bij bol! Morgen in huis!
Nog 3 dagen!quote:
Ja, grappig is dat, hoe anders dat kan gaan. Die maandbingo ging bij mij veel vlotter -als ik vergelijk met anderen- dan de weekkaart.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:58 schreef Donna het volgende:
Maar de weekbingo ging wel op een rap tempo!
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoenquote:
Er zal vast een dezer dagen weer een nieuwe Challenge aangemaakt worden!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoen
Haha ja geinig idd. Ik heb vaak maar weinig km's. Heb korte pootjes en wandel niet uitbundig ofzoo. Dus dan heb ik net aan wat stappen, maar de km's lopen gewoon achter.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:28 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, grappig is dat, hoe anders dat kan gaan. Die maandbingo ging bij mij veel vlotter -als ik vergelijk met anderen- dan de weekkaart.
Dit is niet hoe het werktquote:Op zondag 8 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoen
Voorlopig vind ik het nog prima, ik heb nog 2 maanden een gratis abonnement. Het lastige is ook dat je volgens mij niet zomaar van beheerder kan wisselen, ik heb dat nog niet kunnen vinden in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef BE het volgende:
[..]
Er zal vast een dezer dagen weer een nieuwe Challenge aangemaakt worden!
@:MaJo, als je het niet meer trekt moet je maar een gil geven hoor, ik heb er best lol in eigenlijk dus mss heb ik er ook wel een primium account voor over.
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten opquote:Op maandag 9 januari 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lig voor de verandering op kop.
M'n woon-werk-fietsen had goeie timing deze week.
Eh, ik verwachtte 'm niet lang te houden.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten op!
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:00 schreef Vlinder het volgende:
Wtf!!!
Ik kom er vanmiddag achter dat je tegels met vinkjes om kan draaien met ruilen!
Dat scheelt echt achterlijk veel
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:27 schreef Seven. het volgende:
Alle tegels met zoneminuten heb ik alweer omgedraaid. Ik loop gemiddeld 5000-6000 stappen op een dag maar ik moet er nog bijna 50000, oftewel 10000 per dag.
Denk niet dat ik deze bingo vol ga maken.
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?
De mijne is bijzonder vriendelijk met 5 zoneminuutvakjes.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:14 schreef SQ het volgende:
Het bingopatroon is tegenwoordig al zo geconditioneerd dat het zo min mogelijk zoneminuten vakjes raakt
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:30 schreef Donna het volgende:
Van de 25 vakjes heb ik er 14 met zoneminuten haha!
Mijn patroon bevat er...... 4!
Hier ook idd.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.
Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 06:58 schreef BE het volgende:
[..]
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:24 schreef Senn88 het volgende:
zijn jullie toevallig ook met fitbit challenges bezig? Ik ben begonnen deze week met een challenge omdat ik mijn luie reet meer wil laten bewegen gedurende de dag.
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegenquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegen
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ik kreeg bij m'n Sense een paar maanden gratiesj premium, zonde om niet te kijken wat daar nog meer aan vast hangt.
Met hoeveel ik er nu van gebruikt heb, zou ik zeggen niet echt, maar nu dus een beetje meer aan het rondneuzen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?
Ik huil met je mee hoorquote:
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.
Ik maak bij de volgende bingo een tutorial voor jequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?
quote:
Ahhh goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Oh wacht.. ik lees dat verkeerd ..
Niet vakjes met maar 5inuten activiteiten minuten.. nee 5 vakjes voor activiteiten minuten
Ik heb er drie en ze zijn alledrie al omgedraaid.quote:
Wel dit ook, dus top.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef Donna het volgende:
Ik heb de bingo vorige week NET niet gehaald. Dus mijn bingokaart is nu wel heel makkelijk.
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:10 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
10 waarvan 5 in het patroon!De eerste 32 minuten zijn al weggevinkt.
Het zou wel leuk zijn als verdiepingen er ook in meegenomen zouden worden. Ik heb er vandaag 109 op de een of andere manier. Terwijl ik geen trap op ben gegaan. Nou ja vanmorgen thuis twee keer of zo.
Oh echt?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgen
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...quote:Op maandag 23 januari 2023 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mijn zoneminuten zijn al weg.![]()
Nu moet ik lopen.
Ik had een wissel en een gratis draai, dus dat was wel gunstig.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Ja bij mij werd het steeds idioter, elke dag. En toen heb ik een melding gemaakt, gaat super makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 21:21 schreef BE het volgende:
[..]
Oh echt?Ik vind er verder niet zo veel van hoor. Het is het statistiekje dat ik altijd het meest negeer, tenzij het zo idioot hoog staat, dan verwonder ik me er over en meer niet.
Ik was vanmorgen om 05.05 klaar wakker en heb daarna niet heel veel meer geslapen tot mijn wekker om 06.45 ging. Dus morgen ietsje langer blijven liggen zou wel fijn zijn, maar aangezien ik toch steeds f*ing vroeg wakker wordt vermoed ik dat ik om 08.00 mijn schoentjes aantrek en ga lopen![]()
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...quote:Op maandag 23 januari 2023 21:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?
Ik snap dit nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:10 schreef BE het volgende:
Zo, één rondje lopen en 7 tegels verder!
Met dank aan de pro-tip dat je bij een wissel dus ook mag wisselen met een al afgevinkte tegel buiten het patroon!Dat leverde me 1 tegel op!
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik haal de laatste tijd de bingo steeds net niet omdat ik ziek/zwak/misselijk benDan maar extra knallen op de dagen dat ik me wel fit voel
Vanochtend al een wandeling gemaakt omdat de auto niet startte en Aapie al helemaal in de buitenkleren had gestoken, dus ik kon hem moeilijk zo weer naar binnen sturen. Dus de week begint in ieder geval goed
Maar voor hoe lang is de vraag
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:quote:
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logischquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef BE het volgende:
[..]
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:
[ afbeelding ]
Stel nou dat ik er wel nog 1 heb en als ik die aanklik mag ik 2 willekeurige tegels met elkaar ruilen.
Dan kan je dus een tegel uit je patroon aanklikken en een al afgevinkte tegel en die wisselen dan met elkaar en dan heb je ineens een extra afgevinkte tegel in je patroon.
Ik was trouwens even vergeten dat ik me had ingeschreven om vanavond met mijn loopclubje ook te gaan powerwalken.En dus ga ik straks nog maar een keer.
![]()
Ben benieuwd hoe me dat bevalt!Vanmorgen overigens alleen maar gelopen toen ik me dat realiseerde en dingen als lunges etc. maar even gelaten voor wat het was.
Zo eerst nog boerenkool eten, dat kan ik wel gebruiken.
Ah oké.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...
Zeker op te terugweg van AH vanmiddag, zweten, de hele mikmak.
Maar ik begon vanmorgen ook al met 15 zoneminuten terwijl ik alleen nog maar naar de WC geweest was volgens mij
Edit: oh nee, toen was ik ook al een keer de trap af en op gestrompeld.
Edit2: ik heb er nu alweer 145, terwijl ik die 203 van de tegels allemaal al afgevinkt heb.
In de bingo dus, in de app zelf staat mijn aantal zoneminuten voor vandaag op 116
Nee, dat zou ik idd nooit zelf uitgevogeld hebben. En ik vermoed ook eigenlijk dat de appmakers het aan zullen passen als ze het door hebben. Maar goed, al met al ben je alleen maar jezelf aan het matsen met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logisch
Dank je welEn succes vanavond!
Ik denk dat het vooral de trap op en af was, dat is nu echt lastig, een inspanning zeg maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik zou kunnen zeggen dat ik jaloers ben, maar dat ben ik helemaal niet. Lijkt me erg onplezierig als je hart van een strompeling naar de wc al zo over z'n toeren gaat
Dat had ik vorige week dus ook, hele dag wegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.
Acht manden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:41 schreef Donna het volgende:
Gisteren een heerlijke wandeling gemaakt, maar mijn sok zat dubbel dus heb nu een enorme blaar op mijn hak. Wandelen zit er niet echt meer in dus.
Hoeveel was zou ik moeten vouwen om de vakjes te kunnen openen? Hmmm...
haha, ja! Ik kon het vandaag ook 1x doen en voelde me triomfantelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Hupje het volgende:
Dat ruilen van vinkjes buiten het patroon is wel echt een ontdekking
Kun je dat nu al zien?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ik deed ook eenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ja, als je je aanmeldt dan gaat hij een soort random de nieuwe vorm kiezen.quote:
En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef BE het volgende:
Zo, rondje gelopen en alle activity tegels uit het patroon plus 1 extra zijn al afgevinkt.![]()
Nu de rest nog.En dat is echt nog best wat.
60,9km en 42.310 stappen.
Ik heb nog 2 activity tegels over om te ruilen ofzo.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgen
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo'squote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Ik ruilde al vanaf het begin, maar dat was primair zoneminuten buiten het bingoveld, heel sporadisch daarna nog eens stappen voor km's of vice versa als dat kon, maar dat was altijd aan het eind van de bingokaart, nooit zo aan het begin, dit was gewoon een foutje.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo's![]()
500!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:32 schreef SQ het volgende:
Ik sta alweer op 500 ongebruikte zoneminuten
Tamelijk achterlijk dat fitbit ze verdrievoudigt trouwens
Ja uurtje doodgaan op de crosstrainer. Zit ik 45 minuten op piekhartslag dus die telt driedubbel. Maar de bingo verdrievoudigt dát dan ķķk nog eens een keer. Dus nouja dat dus.quote:
Ja geen idee maar nu weet je waarom sommige mensen zo hard van start gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Dat heb ik me ook al vaker afgevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon terecht want goede bewegingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaien
Avondje ska!🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
Damn, ben je naar de Efteling geweest ofzo?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:02 schreef SQ het volgende:
Beterschap rijst!
K heb dus nu ook alle stappenvakjes afgestreept op de kaart (Ik moet altijd belachelijk veel kilometers) en wat kreeg ik als bonus? Extra zoneminuten_! Want die had ik pas 1370 over...
Rondjes om de eettafel!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:38 schreef Seven. het volgende:
Nog 200m en dan bingo. Ik heb wel serieus overwogen om even naar de supermarkt te lopen.
Dat had ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:55 schreef MaJo het volgende:
Vink ik een verkeerd vakje aanKrijg ik extra stappen maar die had ik al. Hopelijk haal ik het vandaag alsnog, anders was ik gisteren klaar geweest
Heb je die van mij gejatquote:Op maandag 6 februari 2023 08:29 schreef Seven. het volgende:
Yes, veel zoneminuten op de bingo deze keer.
Nope. Opnieuw installeren?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
+1quote:Op maandag 6 februari 2023 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.
Lijkt me wel, het is voor zover ik kan zien vooral de app die de problemen geeft, de data in je horloge zelf bewaart 'ie wel even.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
Dus ik wacht het maar even af wat fitbit wr aan gat doen.. hopelijk registreert ie wel zo dat ik naar huis loop
Yep, sychroniseert ook niet meer, dus er zal wel ergens een Fitbitserver platliggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Hier ook, dacht dat aan mij lag. Maar blijkbaar ligt het dus aan de Fitbit appquote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Misschien kan je die 5000 stappen nu nog even wandelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef Seven. het volgende:
Fitbit vergeten om te doen vanmorgen. 5000 stappen niet meegenomen
#zinloosgestaptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef Seven. het volgende:
Fitbit vergeten om te doen vanmorgen. 5000 stappen niet meegenomen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je die 5000 stappen nu nog even wandelen![]()
(ik doe dat soort stomme dingen als ik mijn fitbit ben vergeten)
Voelt niet goed ditquote:
Same, en ik heb er nog 486.quote:
Maar daar kan je dan lekker mee ruilen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog 7 zone tegels open, die ALLEMAAL buiten het patroon liggen
Mooi juist, allemaal afvinken en kijken wat je er voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog 7 zone tegels open, die ALLEMAAL buiten het patroon liggen
Hier een soortgelijke ja. Misschien kom ik er in het weekend eens aan toe ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef SQ het volgende:
Ik ga iig niet winnen deze week want niks meer te ruilen en moet nog 26 kilometer en 26k stappen
Mijn vader was in december aan het wandelen in het buitengebied en werd over het hoofd gezien door een auto, viel allemaal mee gelukkig, auto over zijn voet gereden en gevallen, maar al met al had hij zelf ook door dat hij mazzel had, dus ik heb met kerst zo'n "harnas" met verlichting voor en achter voor hem onder de boom gelegd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef BE het volgende:
Ik ga iig vanmiddag maar eens kijken of ik tijd kan maken voor een loopje.
Vanmorgen om 7u was ik wel wakker maar was het me nog net te donker en te koud.Ik kan echt niet wachten tot we weer een maand of 2 verder zijn en ik gewoon meteen vanuit mijn bed mijn loopschoenen aan kan doen.
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. ik kreeg toch wel zone minuten, al was dat voordat ik mn horloge afdeed.. het is flink wat trappen lopen hier..
Dus dat combineren met inkortingen EN de geregistreerde kms en stappen...
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.
Nee, dan heb je de hele dag behoorlijk bewogen (in de kou)quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..
10.000 stappen op de teller.. dan hoef ik daarna echt niet op de loopband
(Wel warme chocolade melk en versgebakken broodjes met chocolade er in)
Ja maar ik hoefde maar 57 kilometer deze bingo, het was genadigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Hupje het volgende:
Wat zijn er al veel klaar met de bingo van deze week! Ik moet nog 3 km...
Is dit niet jouw bingo dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat er nu nog een bingo loopt van 7 dagen, misschien onnodig om dan zelf ook nog een bingo aan te maken? Al zie ik dat niet iedereen uitgenodigd is voor die andere.
Ik zal voor nu nog een bingo aanmaken maar misschien handig om even te coördineren want dit is wel erg dubbelop.
Nee die is van @Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit niet jouw bingo dan?Ik zag bingo en ging uit van onze standaard bingo
Sorry. Ik zal mijne verwijderen dan. Nodig jij alsnog iedereen uit? Jij hebt een groter bereikquote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
ahh dat is niet jij?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.
En wie is Isabeau? Heel verwarrend
Nee, je weet hoe ik heet:P hetzelfde als Sarabi overigensquote:Op maandag 13 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat is niet jij?
ik viond het ook al opvallend dat er ineens iemand was met jouw naam terwijl ik dacht dat je al een tijdje mee deed...
Ik heb vorige week 1 vakje buiten het patroon kunnen omdraaien omdat ik in totaal maar 5 vakjes met zone minuten had. Deze week beter gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Amper zoneminuten deze week.En ik had er vorige week 700 over.
Oh, je hebt die van mij van vorige week. Rip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |