Hier een soortgelijke ja. Misschien kom ik er in het weekend eens aan toe ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef SQ het volgende:
Ik ga iig niet winnen deze week want niks meer te ruilen en moet nog 26 kilometer en 26k stappen
Mijn vader was in december aan het wandelen in het buitengebied en werd over het hoofd gezien door een auto, viel allemaal mee gelukkig, auto over zijn voet gereden en gevallen, maar al met al had hij zelf ook door dat hij mazzel had, dus ik heb met kerst zo'n "harnas" met verlichting voor en achter voor hem onder de boom gelegd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef BE het volgende:
Ik ga iig vanmiddag maar eens kijken of ik tijd kan maken voor een loopje.
Vanmorgen om 7u was ik wel wakker maar was het me nog net te donker en te koud.Ik kan echt niet wachten tot we weer een maand of 2 verder zijn en ik gewoon meteen vanuit mijn bed mijn loopschoenen aan kan doen.
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. ik kreeg toch wel zone minuten, al was dat voordat ik mn horloge afdeed.. het is flink wat trappen lopen hier..
Dus dat combineren met inkortingen EN de geregistreerde kms en stappen...
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er sportaccomodatie met een loopband oid? Je gaat neem ik aan niet lekker rondjes wandelen nu.
Nee, dan heb je de hele dag behoorlijk bewogen (in de kou)quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja nee.. die rondjes wandelde ik vanmiddag all. Binnen mag ik mn horloge wel om en buiten dus gewoon in mm broekzak..
10.000 stappen op de teller.. dan hoef ik daarna echt niet op de loopband
(Wel warme chocolade melk en versgebakken broodjes met chocolade er in)
Ja maar ik hoefde maar 57 kilometer deze bingo, het was genadigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:05 schreef Hupje het volgende:
Wat zijn er al veel klaar met de bingo van deze week! Ik moet nog 3 km...
Is dit niet jouw bingo dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat er nu nog een bingo loopt van 7 dagen, misschien onnodig om dan zelf ook nog een bingo aan te maken? Al zie ik dat niet iedereen uitgenodigd is voor die andere.
Ik zal voor nu nog een bingo aanmaken maar misschien handig om even te coördineren want dit is wel erg dubbelop.
Nee die is van @Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit niet jouw bingo dan?Ik zag bingo en ging uit van onze standaard bingo
Sorry. Ik zal mijne verwijderen dan. Nodig jij alsnog iedereen uit? Jij hebt een groter bereikquote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:47 schreef MaJo het volgende:
Nee die is van @:Vlinder Laatst was er ook al een extra bingo voor alleen het weekend maar nu zijn beiden hetzelfde, zelfs qua vorm.
ahh dat is niet jij?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik was niet uitgenodigd voor die ander. Ik zag er dus gewoon maar 1.
En wie is Isabeau? Heel verwarrend
Nee, je weet hoe ik heet:P hetzelfde als Sarabi overigensquote:Op maandag 13 februari 2023 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat is niet jij?
ik viond het ook al opvallend dat er ineens iemand was met jouw naam terwijl ik dacht dat je al een tijdje mee deed...
Ik heb vorige week 1 vakje buiten het patroon kunnen omdraaien omdat ik in totaal maar 5 vakjes met zone minuten had. Deze week beter gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Amper zoneminuten deze week.En ik had er vorige week 700 over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |