Dit is niet hoe het werktquote:Op zondag 8 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoen
Voorlopig vind ik het nog prima, ik heb nog 2 maanden een gratis abonnement. Het lastige is ook dat je volgens mij niet zomaar van beheerder kan wisselen, ik heb dat nog niet kunnen vinden in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef BE het volgende:
[..]
Er zal vast een dezer dagen weer een nieuwe Challenge aangemaakt worden!
@:MaJo, als je het niet meer trekt moet je maar een gil geven hoor, ik heb er best lol in eigenlijk dus mss heb ik er ook wel een primium account voor over.
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten opquote:Op maandag 9 januari 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lig voor de verandering op kop.
M'n woon-werk-fietsen had goeie timing deze week.
Eh, ik verwachtte 'm niet lang te houden.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Sorry! Mijn woonwerk sprint leverde me kennelijk dit keer ineens 135 minuten op!
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:00 schreef Vlinder het volgende:
Wtf!!!
Ik kom er vanmiddag achter dat je tegels met vinkjes om kan draaien met ruilen!
Dat scheelt echt achterlijk veel
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:27 schreef Seven. het volgende:
Alle tegels met zoneminuten heb ik alweer omgedraaid. Ik loop gemiddeld 5000-6000 stappen op een dag maar ik moet er nog bijna 50000, oftewel 10000 per dag.
Denk niet dat ik deze bingo vol ga maken.
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Die zonetegels waren makkie, omdat ik 3x keer in de week zwem. De afstanden en het aantal stappen wat minder, omdat ik weinig wandel.
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
273 zoneminuten over en nog 27.000 stappen te doen in 10 uur. Nope, ik ga lekker chillen.
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 774 zoneminuten over en moet 15km lopen. Dus bij mij gaat het ook niet lukken.
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je alle zoneminuten tegels omgedraaid?
De mijne is bijzonder vriendelijk met 5 zoneminuutvakjes.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:14 schreef SQ het volgende:
Het bingopatroon is tegenwoordig al zo geconditioneerd dat het zo min mogelijk zoneminuten vakjes raakt
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:30 schreef Donna het volgende:
Van de 25 vakjes heb ik er 14 met zoneminuten haha!
Mijn patroon bevat er...... 4!
Hier ook idd.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb er zes, waarvan 2 in het patroon. Fucker.
Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 06:58 schreef BE het volgende:
[..]
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:24 schreef Senn88 het volgende:
zijn jullie toevallig ook met fitbit challenges bezig? Ik ben begonnen deze week met een challenge omdat ik mijn luie reet meer wil laten bewegen gedurende de dag.
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegenquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegen
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ik kreeg bij m'n Sense een paar maanden gratiesj premium, zonde om niet te kijken wat daar nog meer aan vast hangt.
Met hoeveel ik er nu van gebruikt heb, zou ik zeggen niet echt, maar nu dus een beetje meer aan het rondneuzen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?
Ik huil met je mee hoorquote:
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.
Ik maak bij de volgende bingo een tutorial voor jequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?
quote:
Ahhh goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Oh wacht.. ik lees dat verkeerd ..
Niet vakjes met maar 5inuten activiteiten minuten.. nee 5 vakjes voor activiteiten minuten
Ik heb er drie en ze zijn alledrie al omgedraaid.quote:
Wel dit ook, dus top.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef Donna het volgende:
Ik heb de bingo vorige week NET niet gehaald. Dus mijn bingokaart is nu wel heel makkelijk.
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:10 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
10 waarvan 5 in het patroon!De eerste 32 minuten zijn al weggevinkt.
Het zou wel leuk zijn als verdiepingen er ook in meegenomen zouden worden. Ik heb er vandaag 109 op de een of andere manier. Terwijl ik geen trap op ben gegaan. Nou ja vanmorgen thuis twee keer of zo.
Oh echt?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad en toen ik dat bij versa meldde was dat genoeg reden om een nieuw horloge te krijgen
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...quote:Op maandag 23 januari 2023 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mijn zoneminuten zijn al weg.![]()
Nu moet ik lopen.
Ik had een wissel en een gratis draai, dus dat was wel gunstig.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en voor de 2 tegels met zoneminuten buiten het patroon kreeg ik ook nog eens geen wissel maar een aantal stappen erbij, de ene keer 3.000 en de andere 3.400...
Ja bij mij werd het steeds idioter, elke dag. En toen heb ik een melding gemaakt, gaat super makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 21:21 schreef BE het volgende:
[..]
Oh echt?Ik vind er verder niet zo veel van hoor. Het is het statistiekje dat ik altijd het meest negeer, tenzij het zo idioot hoog staat, dan verwonder ik me er over en meer niet.
Ik was vanmorgen om 05.05 klaar wakker en heb daarna niet heel veel meer geslapen tot mijn wekker om 06.45 ging. Dus morgen ietsje langer blijven liggen zou wel fijn zijn, maar aangezien ik toch steeds f*ing vroeg wakker wordt vermoed ik dat ik om 08.00 mijn schoentjes aantrek en ga lopen![]()
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...quote:Op maandag 23 januari 2023 21:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoe haal jij al die zoneminuten in jouw toestand?
Ik snap dit nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:10 schreef BE het volgende:
Zo, één rondje lopen en 7 tegels verder!
Met dank aan de pro-tip dat je bij een wissel dus ook mag wisselen met een al afgevinkte tegel buiten het patroon!Dat leverde me 1 tegel op!
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik haal de laatste tijd de bingo steeds net niet omdat ik ziek/zwak/misselijk benDan maar extra knallen op de dagen dat ik me wel fit voel
Vanochtend al een wandeling gemaakt omdat de auto niet startte en Aapie al helemaal in de buitenkleren had gestoken, dus ik kon hem moeilijk zo weer naar binnen sturen. Dus de week begint in ieder geval goed
Maar voor hoe lang is de vraag
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:quote:
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logischquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef BE het volgende:
[..]
Let op. In dit volgende plaatje zijn al die V-tjes dus allemaal activity tegels die ik al omgedraaid heb:
[ afbeelding ]
Stel nou dat ik er wel nog 1 heb en als ik die aanklik mag ik 2 willekeurige tegels met elkaar ruilen.
Dan kan je dus een tegel uit je patroon aanklikken en een al afgevinkte tegel en die wisselen dan met elkaar en dan heb je ineens een extra afgevinkte tegel in je patroon.
Ik was trouwens even vergeten dat ik me had ingeschreven om vanavond met mijn loopclubje ook te gaan powerwalken.En dus ga ik straks nog maar een keer.
![]()
Ben benieuwd hoe me dat bevalt!Vanmorgen overigens alleen maar gelopen toen ik me dat realiseerde en dingen als lunges etc. maar even gelaten voor wat het was.
Zo eerst nog boerenkool eten, dat kan ik wel gebruiken.
Ah oké.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, die 3 keer 20 minuten lopen vergen wel behoorlijk wat van me, dus de hartslag gaat weer lekker...
Zeker op te terugweg van AH vanmiddag, zweten, de hele mikmak.
Maar ik begon vanmorgen ook al met 15 zoneminuten terwijl ik alleen nog maar naar de WC geweest was volgens mij
Edit: oh nee, toen was ik ook al een keer de trap af en op gestrompeld.
Edit2: ik heb er nu alweer 145, terwijl ik die 203 van de tegels allemaal al afgevinkt heb.
In de bingo dus, in de app zelf staat mijn aantal zoneminuten voor vandaag op 116
Nee, dat zou ik idd nooit zelf uitgevogeld hebben. En ik vermoed ook eigenlijk dat de appmakers het aan zullen passen als ze het door hebben. Maar goed, al met al ben je alleen maar jezelf aan het matsen met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh! Nu snap ik het! Dat had ik zelf nooit geprobeerd, want niet logisch
Dank je welEn succes vanavond!
Ik denk dat het vooral de trap op en af was, dat is nu echt lastig, een inspanning zeg maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik zou kunnen zeggen dat ik jaloers ben, maar dat ben ik helemaal niet. Lijkt me erg onplezierig als je hart van een strompeling naar de wc al zo over z'n toeren gaat
Dat had ik vorige week dus ook, hele dag wegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam om 3 uur uit bed omdat ik zo'n hoofdpijn had dat bewegen pijn deed. Geloof dat de paracetamol eindelijk een béétje helpt. Ugh.
Acht manden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:41 schreef Donna het volgende:
Gisteren een heerlijke wandeling gemaakt, maar mijn sok zat dubbel dus heb nu een enorme blaar op mijn hak. Wandelen zit er niet echt meer in dus.
Hoeveel was zou ik moeten vouwen om de vakjes te kunnen openen? Hmmm...
haha, ja! Ik kon het vandaag ook 1x doen en voelde me triomfantelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:04 schreef Hupje het volgende:
Dat ruilen van vinkjes buiten het patroon is wel echt een ontdekking
Kun je dat nu al zien?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ik deed ook eenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Barreltje het volgende:
De nieuwe bingo heeft niet zo veel lege tegels.. volgens mij hebben "ze" ons door![]()
Ja, als je je aanmeldt dan gaat hij een soort random de nieuwe vorm kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |